Hebben jullie ook wel eens ruzie op bokt ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:21

Ja hoor.. jij mij ook?
Maar ik hou niet van ruzie.. Scheve mond

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:23

Ja tuurlijk help ik je.
Ik houd ook niet van ruzie, maar sommige mensen hebben graag ruzie en dan kunnen ze het van mij krijgen Haha!

Priscilla_xx

Berichten: 561
Geregistreerd: 05-03-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:00

heb soms ook wel ruzie op bokt, kan er echt niet tegen als er mensen 1000 keer tegen iemand gaan zeggen van je bent te groot ofzo voor die pony.

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 21:42

Prima"]
Dank je Richtje. Ik vind die spreuk helemaal bij mij passen. Ik zie heel veel mensen om mij heen, die andere bewust onrecht en of verdriet aandoen. iedere keer verbaas ik me erover. Waar ik me nog het meest over verbaas is hoe mensen het voor zichzelf vergoeilijken en rechtvaardigen om een ander onrecht of verdriet aan te doen. Ze vinden altijd wel een goed excuus en weten andere mensen te overtuigen van het feit. Op het laatst is het gehele verhaal zo verdraait of groot geworden dan het allemaal opeens zo logisch in elkaar zit. Een soort geheel eigen versie van de waarheid, waar jezelf heilig in gelooft.

Heel gauw verdraait de mens al voor zichzelf de waarheid om zo makkelijker om te gaan, met die onrecht. Kennelijk verzacht de leugen het feit van het moeten leven dat je een ander onrecht en of verdriet aandoet. Als je dan toch iemand onrecht aandoet, verzin en dan geen leugen omheen, om het te rechtvaardigen..

dat is een hele laffe eigenschap van de mens om daarin te vluchten. Gelukkig onderscheid ik me van de massa. Vandaar dit onderschrift.

Goeie uitleg zo?
[/quote]

Mooi gezegt en ook helemaal waar en mee eens!

Ook ik heb helaas bokt ruzies gehad met 2 bokkers. Dit waren persoonlijke ruzies die op bokt verder uitgevochten werden door dat men bepaalde steken onder het water berichten gingen plaatsen...heel onschuldig lijkend naar andere bokkers toe maar ondertussen gedoeld op mij.
Ik heb me dit ook best wel aangetrokken en na heel wat over een weer Ge-pb't heb ik er een punt achter gezet en hoopte daar mee dat het zou verwateren...(uit het oog, uit het hart) maar net als PiaBink zie quote:

[quote="PhiaBink"]
Helaas wel Huilen . Ik heb dit te danken aan 1 persoon .
Wat er een paar jaar geleden is gebeurt doet nu niet ter zaken, maar het achtervolgt me nog steeds Stoom uit je oren . De moddies weten ervan. Bokkers die mij kennen en hier komen weten wat er gebeurt is.

Het is alleen jammer dat het zo gelopen is. Ik heb zo een naam gekregen en de veroorzaakster gaat nog steeds vrij uit.
[/quote]

Blijft het mij ook maar achtervolgen en komt er maar geen punt achter. Bij mij net zo'n dergelijke situatie en kan me helemaal in Pia vinden.

Maar nu na een pauze van een paar maanden...begint het verhaal gewoon weer van voor af aan en komt er gewoon geen eind aan deze "plagerij".....
Het is alleen gewoon erg jammer dat Bokt hier voor gebruikt wordt en mist in mijn ogen op deze manier zijn doel.....en bij mij rust dan altijd de grote VRAAG,....Waarom eigenlijk???? Verward

Meningsuitingen moet kunnen maar meningen geven om iemand bewust onderuit te halen zonder dat het een moderator of andere bokkers echt opvalt is gewoon moeilijk op te lossen en erg lastig om er wat tegen te doen....terwijl het jou toch wel degelijk kan raken....en nat als Lui, kan ik daar zo moe van worden Slapen

[quote="Remy schreef:
een tijdje geleden heb ik een aantal misselijke p'b'tjes gekregen van een aantal mensen...dat heb ik me toen heel erg aangetrokken, maar na een bezinkingsperiode ben ik tot de conclusie gekomen dat er meer mensen wél de moeite waard zijn om hier rond te blijven hangen, dan de losers die het proberen te verzieken...


en Remy...je conclusie is helemaal juist, alleen jammer dat er zulke losers zijn op bokt die niet weten waar bokt nu eigenlijk echt voor bestemd is!

Primadonna

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 22:00

Ik heb nog niet zo lang thuis beschikking over internet, en heb wel eerder op forums gezeten, maar dat waren computerforums, en daar ging het er voornamelijk om om elkaar te helpen met problemen mbt computers en i-net gebruik e.d. Daar kwamen geen persoonlijke of emotionele zaken bij kijken, dus dat ging allemaal heel netjes.

Sinds maart afgelopen jaar ben ik doordat ik een tijdje aan huis gebonden was, meer op het i-net gaan rondneuzen. Toen ben ik ook op Bokt terechtgekomen. Dat was echt heel erg wennen. Ik vond het geweldig om op zo'n manier kontakt met andere mensen te hebben, maar heb het tegelijk soms ook wat te serieus opgenomen, denk ik.

Ik heb me ook een keer naar mijn mening, iets teveel laten meeslepen, en iemand een kat gegeven die ze geheel niet verdiend had en waarover ik me best rot heb gevoeld. Ik heb haar een pb gestuurd met m'n excuses, en daarna was zowel voor haar als daarna voor mij de lucht geklaard. Ik heb ook wel eens iets met iemand proberen recht te zetten, maar daar was zij zelf niet van gediend, dat vond ik jammer, maar dat was haar keuze...

Punt is, als het allemaal over i-net gaat, dan is het niet altijd makkelijk om voor jezelf de grens aan te geven hoever je moet gaan. Ik denk dat bijna iedereen wel eens wat gepost heeft, waar hij of zij later over dacht dat dat ook op een andere manier had gekund..

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:30

Ik heb gelukkig nog nooit ruzie gehad met iemand. Maar ik ben dan ook niet echt iemand die het opzoekt of uitlokt... Maar ik ken er wel een die graag mensen op de kast probeert te krijgen.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 12:44

Lovely schreef:
Gelukkig ben je geen kikker in een groen groen groen groen knollen knollenland...


Bert Visscher: "Vier keer! Goh, noooooou, welke kleur zou dàt nu zijn." Haha! (ernstig off-topic, I know)