Kattenstreken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 13:17

Haha!

Ben ik net in de douche, komt Mikki binnen (een van mijn katten). Begint hij het douche putje eruit te halen... en het lukt hem nog ook!!! Haha! Dus ik stop het douchputje weer op zijn plaats en ze begint weer! In ons oude huis deed ze het ook en met het putje in de wasbak. Daar lag zo'n metalen beschermdingetje (ik weet niet meer hoe het heet Verward ) in en daar liep ze dan mee het huis door! Apetrots!

Wie van jullie heeft ook zo'n kat waarvan je eigenlijk denkt dat er een steekje los zit? Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 14:01

Mijn kat heeft gegaranderd een steekje los. Hij kan plotseling als een gek door het huis gaan rennen. Verder kan hij apporteren(alleen als het hem uitkomt)

Dan zit ik t.v te kijken en dan komt ie ineens met een t-shirt aanwandelen. Hij heeft trouwens een voorkeur voor zwart.

Verder maakt ie alle kasten open. Inc de koelkast. heel vervelend.

Hij vind meel heerlijk. Dus ook die la kan ie openen en dan steekt ie zijn kop in de meeldoos waardoor ie er dus erg grappig uit gaat zien.

Tja hij heeft erg veel fantasie en ik maak dus ook vanalles met hem mee.

Maar hij kan ook heel lief op de bank liggen te slapen hoor.

Kijkt ie niet tevreden?
Afbeelding

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 14:05

Nou wij hebben 6 katten in huis 2 mannen en 4 poezen,die kunnen zo hard door het huis heen rennen Lips are sealed of ze gaaan heeeeeeel hard miauwen!

hier een van de 6 katten

[img]../upload/240/blesje.jpg[/img]

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 14:06

Haha! Ja lachen is dat als ze apporteren. Ik weet niet hoe het kan, maar alle drie mijn poesjes doen dat ook. Miki alleen met harde rinkel-balletjes, Gizzmo alleen met zachte balletjes en Bobo alleen met speelgoed-muisjes! Haha!

Hij ziet er zeker tevreden uit!

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 17:02

Ik heb een telefoonboek op de vuilnisbak liggen omdat Yeti, een van mijn katten hem anders openmaakt en alles wat hij leuk vindt (= meestal niet wat ik leuk vind) door het huis verspreidt.

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 18:03

Zo hadden wij in ons vorige huis een extra touwtje aan de kast zodat Mikki hem niet open kon krijgen en de hele voorraad kattenbrokjes op kon eten! Haha! Ze heeft het ook een keer gepresteerd om een zakje Mix voor spaggetti (con funghi) open te maken en de inhoud lekker over de keukenvloer te verspreiden...

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 18:35

Citaat:
Begint hij het douche putje eruit te halen... en het lukt hem nog ook!!!

Wie van jullie heeft ook zo'n kat waarvan je eigenlijk denkt dat er een steekje los zit? Haha!

Onze nieuwe (Eppo) heeft niet één maar ik vrees meerdere steekies los... Haha!
Het is een echte clown Clown De truuk met het doucheputje kent ie ook al... gelukkig hebben we sinds we dit huis gekocht hebben nog steeds geen leuke gordijnen kunnen vinden.. anders waren die er ook allang aangegaan.
Waar ik echt een hekel aan heb is dat hij altijd over mijn toetsenbord gaat lopen, mijn muis aanvalt en achter de cursor op het beeldscherm aangaat... maar hopen dat ie geen RSI krijgt, zou wel een primeur zijn... Nederlands eerste RSI-kat... Haha!

Afbeelding
POES POES POES...
Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sibold op 2001-11-24 18:37 ]</font>

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 18:45

Dit klinkt heel herkenbaar! Ik weet niet waarom, maar ze presteren het inderdaad altijd om precies over je toetsenbord te lopen! Verward

Wat Mikki ook doet is als iemand (dus ook mensen!!!) langsloopt en ze zit op zo'n kattemeubel, dat ze haar pootje uitsteekt en even je trui vast pakt. Zo van.. en jij dacht hier langs te kunnen lopen zonder mij te aaien????? Ze doet dit ook als Gizzmo of Bobo langsloopt!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 19:03

Ik had ook zn vreeemde kat (is nu verhuist). Als hij naar binnen wou sprong hij tegen de deur aan waar bovenaan glas zat (1 m) klemde zijn nageleltjes vast en begon te miawen. Verder sprong hij op deurknoppen van deuren om ze open te maken.
Ook kon hij ook heel leuk op mijn oude bed komen (hoogslaper) geweoon via t trapje heen en racht naar beneden via het rapje terug Haha!

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 19:05

Citaat:
Zo van.. en jij dacht hier langs te kunnen lopen zonder mij te aaien????? Ze doet dit ook als Gizzmo of Bobo langsloopt!

Haha, Ep doet dat ook... ook bij onze hond, gaat ie ff lekker in zijn staart hangen Haha!
Vervolgens die hond weer naar Eppo kijken met heeeeul veeeeeul oogwit *LOL*

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 12:30

Het is weer precies hetzelfde als gisteren! Mikki loopt het douchputje er weer uit te wippen alleen begint hij nu het douchputje af te likken! Misselijk Dat vind ik toch wel zo ongelofelijk goor!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:02

Heerlijk al die verhalen!
Ik lig helemaal in een deuk!

Ik heb net al op Algemeen een stukje geplaatst over onze katten,
daar blijkt al uit hoe verschillend ze allemaal zijn!

Maar de grootste gek is toch wel Onno, in de volksmond ook wel Onopono *LOL*

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 14:35

Wij hebben 3 katten thuis 2 (nep ) katers en 1 poes....de poes is echt niet goed snik ze heeft een fobie voor ruimtes dan moet ze langs de muur heen lopen en ze mag absoluut niet over het kleed heen lopen want ojee stel je voor als daar wat in zit...daarom rent ze het liefst ed kamer door zodat ze meestal wel ergens tegen aan knalt...

dan de tweede die apporteerd ook maar dan kleine propjes papier....verder is hij heeel lief het is een pers en moet dus vaak gewassen worden omdat hij zochzelf niet kan wassen...dan is ie ook altijd lief en doet niks...

de derde is ook alweer zo'n apart geval...als er meerdere mensen in de kamer zijn is het een ouwe chagerijn en hoef je hem echt niet te aaien want dan kan je een tik krijgen maar als je alleen met hem bent dan is het een slijmbal dan komt ie bij je zitten en kopjes geven ... totdat er weer iemand binnen komt dan moet je snel wegwezen hahaha...nu hij ouder is word hij steeds liever...

maar ja we hebben geloof ik altijd rare beesten want mijn andere kat die al dood is ging altijd aan de kaarsen ruiken ja brandende hoppa snorharen weg toen moesten we dus altijd de kaarsen hoog zettemn of niet aandoen hahaha...dit is trouwens de pers die een wild nachtje heeft gehad...

[img]../upload/353/tommy.jpg[/img]

}> }> }>