wat gaan jullie allemaal doen in het weekend??????
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:13
uitslapen, en vooral niks doen. ga morgen de stad in.
Sandra_oud
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 13:15
welke stad?
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:16
grunn oftewel Groningen
Sandra_oud
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 13:18
is het een leuke stad? Ben er nog nooit geweest. Ga je nog wat kopen ofzo?
Karin
Geplaatst: 06-04-01 13:21
Ik ga morgen naar Heike! En natuurlijk ook naar Barley en Bart. Maar eerst vanavond lekker even de stad in met een paar vriendinnen, paar drankjes en lekker kletsen.
Voor zondag heb ik nog geen plannen. Er ligt nog steeds een stapel zooi van mijn vakantie (onuitgezochte post, tijdschriften etc.) en ik ben ook al te laat met m'n belastingaangifte. Dus ik denk dat het papierwerk sorteren wordt...
En als het droog is nog even een uurtje skaten!
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:21
tja, ik vind Amsterdam leuker. Opzich is het wel leuk hoor. maarja, een stad is een stad, ik zou er nooit willen wonen! ik moet nog nieuwe t-shirts kopen, en een boxer short (schrijf je dat zo eigenlijks??) voor mijn broer, die is dinsdag jarig. Een superman ofzo, vind ik wel grappig. en ik moet nog Mags hebben
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:23
hej Karin, mag ik mee skaten? hihi! ben je al een keer op zo'n skatebaan geweest? nou ik vorige week, naar beneden racen ging wel, maar toen ikomhoog ging, lag ik op m'n snufferd. was helemaal blauw! kon bijna geen pas meer verzetten. stom, had ik m'n beschermers ook maar ommoeten doen. tja, kon het ook niet ruiken dat ik ging vallen!
Karin
Geplaatst: 06-04-01 13:24
Utrecht!!!
Da's nou echt de leukste stad van Nederland! Ooit had ik een huisgenoot die in Groningen studeerde, hij liep stage in De Bilt en woonde toen 7 maanden bij ons in het studentenhuis. In die tijd liet hij overal in huis stickers achter met de tekst 'Er gaat niets boven Groningen'. Grrr...
Maar volgens mij is Groningen best leuk hoor! Ben er alleen niet zo vaak geweest, dus ik kan er niet over oordelen...
Mieke
Geplaatst: 06-04-01 13:25
Groningen? Das een leuke stad hoor! Ben er wel eens geweest, ze hebben daar ook een leuk modern museum: aanrader!
Ik ga zondag met twee vriendinnen naar een clinic van Emiel Voest in Zandvoort.
Altijd leuk zoiets en verder heb ik nog geen plannen, wilde morgen naar de kapper, maar ik kon er niet meer terecht, vol...
Eigenlijk wil ik mijn haar laten groeien, maar het zit nu zo stom dat ik stekeltjesneigingen krijg \\\ . Nou ja, volgende week maar of zo.
Vanmiddag ga ik wat kleding aanschaffen, is hoog nodig!
Nou, alvast een prettig weekend.
Groetjes Mieke
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mieke op 2001-04-06 13:27 ]</font>
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:26
kom maar een keer langs in groningen. ik vind er niet veel aan. ik hoef er niet perse te blijven wonen. alleen de ruimte is lekker! en de nuchterheid van de meeste groningers!
Karin
Geplaatst: 06-04-01 13:27
Kan weer niet quoten...
Kimmy: ik durf niet op zo'n skatebaan, ik ben zo ontzettend onhandig dat ik daar vast met 2 dubbelgebroken polsen en een verdraaide knie vanaf kom, hihi! Bij ons in het Griftpark ligt er ook eentje. Daar hangen altijd van die 10-jarige jongetjes en meisjes rond met van die veel te wijde broeken, en die ook nog eens alles durven. Ik trek liever sprintjes over het fietspad dat langs het park loopt...
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:30
ik skate liever niet in het park. achter mijn huis kan je geweldig skaten, maar daar laten ze ook vaak honden uit. die honden kijken echt niet uit voor je! op een dag was ik daar ook aan het skaten, en sprong zo hond boven op me! lag ik daar lang uit! die hond en het baasje vond het waarschijnlijk wel lachwekkend. hond kwispelde en likte me, en die baasje lachte me gewoon uit!!!!! >grom<
Karin
Geplaatst: 06-04-01 13:34
Heb je wel altijd beschermers om? Ik heb in ieder geval altijd m'n polsbeschermers om, je valt het eerst op je handen als je valt en je pols is zo omgeknakt (auw!). Kniebeschermers heb ik ook meestal wel om, ben zo onhandig...
Maar tot nu toe ben ik maar 1 x gevallen. Bleef met m'n remblok achter de drempel haken en trok toen de voordeur achter me dicht met m'n vinger ertussen. Auw! Remblok heb ik er toen maar afgesloopt, meer last van dan gemak.
Maareh... skate jij veel Kimmy? En wat voor skates heb je?
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:37
ja, ik skate heel veel. ik heb van die goedkopere dingen gekocht, want ik ben ernog al ruig mee. gewoon met 4 wieletjes. ik krijg nog skeelers met 5. en omdat ik zwakke enkels heb, kan ik niet op alle skeelers skaten. Ik draag bijna nooit beschermers. ik weet dat je het eigenlijks wel moet doen, maar het zit niet lekker. om mijn polsen heb ik het wel altijd. maar om mijn knieen gaat echt neit! en over mijn ellebogen maar niet te spreken! je kan dan niet eens je armen achter je rug houden!
wat voor skates heb jij dan?
Karin
Geplaatst: 06-04-01 13:46
Ik heb ze van K2, volgens mij heten ze Camano. Ze zijn grijs met lila, best stoer vind ik zelf. Scheelt wel als je goeie hebt, je gaat sneller en ze gaan langer mee. Ik heb voor skates gekozen omdat ze wendbaarder zijn dan skeelers, maar voor de echt lange afstanden zijn skeelers wel fijner!
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:48
ik zelf ben helemaal een snelheidsmaniak. hoe harder hoe beter, hoe verder hoe beter, hoe meer wind hoe beter. lekker een afreageer methode vind ik!
Karin
Geplaatst: 06-04-01 13:51
Maar dan wel wind mee! Gisteren had ik wind tegen en het was ook nog vrij koud, daar gaan mijn oren echt enorm pijn van doen. Nu skate ik maar met m'n walkman op (heel zachtjes zodat ik het verkeer nog hoor) met van die dopjes die je in je oren doet, dan krijg ik in ieder geval geen oorpijn! Hoop echt dat het komend weekend nog een beetje lekker weer wordt, ik wil echt buiten zijn!
_________________ <FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-06 13:52 ]</font>
Mirkim
Geplaatst: 06-04-01 13:53
tegen de wind in is ook gaaf hoor! ik zie die mensen in de auto altijd denken! gewoon lachen! ik wil altijd heen reis tegen wind, en terug reis wind mee. maar zit jij ook op skate les ofzo, (hoe dat ook mag heten)?
Karin
Geplaatst: 06-04-01 14:04
Nee, wel aan gedacht want ik moet nog goed leren vallen. Bij ons op de Vechtse Banen kun je skateles nemen, is niet duur en vrij goed. Maar expres vallen schijnt veel pijnlijker te zijn dan per ongeluk vallen... Dus ik zie er een beetje tegenop om van die lessen te gaan nemen. Ik skate meer op tips van anderen, zo van: als er een auto aan komt en je kunt niet meer remmen, skate dan maar de berm in als die er is...
Anoniem
Geplaatst: 06-04-01 15:26
Jakkie, Vechtse Banen, daar heb ik laatst examen moeten doen.... Wel mooi sportcentrum he, lekker uitgebreid!
Ik ga dit weekeinde vooral lekker uitslapen en heel veel niksdoen
Enjoy, Sonja
Sandra_oud
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 17:42
skaten vind ik wel leuk, maar alleen als het echt lekker weer is, in de zomer dus.