Wanneer denk jij aan Dorine?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:29

Ik denk ook wel eens ineens aan Dorine.
Inderdaad net als anderen al zeggen als de plaatsnaam Zevenaar ergens in voor komt of de naar Cerise.

Maar ik denk ook regelmatig terug aan haar en over de dingen die we wel eens bespraken via pb. Ook als ik weer eens iets met Laiser bereikt hebt, wat ik niet verwacht had dan denk ik vaak aan de dingen die Dorine over hem en mij gezegd heeft.

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:05

Ik heb haar niet gekend, heb wel veel topics over haar gelezen, en volgens mij is ze heel speciaal.. '
Was de verzorgster van haar Cerise hier ook niet op bokt?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:31

ik denk nog regematig aan dorine. het is zo'n bijzonder mens. ik heb haar gedichtenbundel in mijn krantenbak liggen en als ik die zie denk ik gelijk weer eventjes aan haar.

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:03

In het begin dacht ik dagelijks aan haar.
Nu nog zeker enkele keren per week.
Vaak als er iets leuks gebeurd is 1 van de eerste gedachtes nog steeds dat moet ik Dorine vertellen om meteen erachteraan te denken dat het niet meer kan.

Met regelmaat moet ik nog even wat traantjes wegpinken omdat ik haar zo vreselijk mis.

afgelopen zondag zag ik vreselijk tegen mijn eerste L wedstrijd op.
Nog erger dat ik tegen mijn eerste B wedstrijd op zag met Lodewijk. Dat was op precies dezelfde plek als dat ik nu met Orbaldo voor het eerst L ging.
Toen met Lodewijk was Dorine erbij.

Ik heb dus echt de halve week slecht geslapen,net als toen in de B won ik nu ook de 3de prijs Lachen

Aan haar denken met een lach lukt nog steeds niet dat zal ooit nog wel komen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:13

Ik was na de tijd van Dorine, maar toch denk ik soms aan haar (haar topics gelezen, haar profiel bekeken zeker) over hoe moedig ze was, en hoe ze met haar ziekte omging.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:16

Zantis schreef:
Ik heb Dorine niet gekent, maar laatst zag ik iets voorbij komen en heb ik het allemaal een beetje opgezocht.

Ik denk dus niet op een speciaal moment aan haar, omdat ik haar niet kende.

Vind het wel mooi hoe Bokt met haar om is gegaan


Voor mij hetzelfde. Ik denk eigenlijk nooit aan Dorine, omdat ik haar niet gekend heb. Maar topics over Dorine lees ik wel altijd. Schijnt een bijzondere vrouw geweest te zijn.

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:39

NehnaDagmar schreef:
Ik heb haar niet gekend, heb wel veel topics over haar gelezen, en volgens mij is ze heel speciaal.. '
Was de verzorgster van haar Cerise hier ook niet op bokt?


Ja die zit inderdaad op bokt, ze had eerst een tropic geplaats op VvdD dat ze Cerise nu verzorgt.

Ik heb dorine helaas niet gekend, maar ze heeft bij veel mensen goede dingen achtergelaten.
Laats heb ik haar profiel er tropics bekeken, echt een fantastisch mens zover ik dat kan beoordelen Lachen

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 00:06

net weer even wat tropics zitten bekijken..
Kwam iets tegen wat echt helemaal waar is.. Lachen

tukker schreef:
Ik begrijp het niet. En heb zoveel bewondering voor je. En wat er ook gebeurd jou zullen we nooit vergeten hoor hier op bokt niet niemand zal jou ooit vergeten. Ik geloof in je en blijf vooral in je zelf geloven.

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 07:50

Dorine was de eigenaresse van Cerise.
Ik denk ook altijd aan haar als ik langs afrit zevenaar rijdt, of als ik over iemand hoor die ook kanker heeft. Nog steeds vind ik het enorm raar dat ze er niet meer is. Ik weet nog zo goed het eerste berichtje dat ging over de eerste keer naar het ziekenhuis... Echt raar...

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 08:15

Soms denk ik plotseling nog aan haar. Ze was gewoon een super sterke vrouw.

Iemand waar je echt iets van kon leren. Ze was altijd zo positief....

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:27

Ik heb haar deels meegemaakt. Ik heb de laatste topics meegekregen en ik weet nog hoe ik schrok toen ik las dat ze er niet meer was...

De momenten waarop ik aan haar denk zijn vooral de momenten dat ik ook aan mijn beste vriendin denk die een aantal jaar geleden is overleden, de momenten waarop ik stilsta bij de tijdelijkheid van het leven, maar ook de momenten waarop ik intens geniet van het leven; als ik met mijn paardje heerlijk aan het uitwaaien ben op de hei ofzo. Dan voel ik me zo een met de natuur, zo onsterfelijk ook...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:40

stef schreef:
van die P&K had ik een hele leuke foto van Jantina en dorine samen. Helaas is mijn pc toen een keer gecrashed

Ik heb die foto toen afgedrukt. Helaas is ook mijn comp gecrashed, maar ik heb hem nog. Ik heb niet vaak dat ik bij een eerste ontmoeting direct ehmm... hoe zeg ik dat? Ik heb Dorine toen bij de eerste ontmoeting direct omhelst. Of... zij omhelsde mij en ik vond dat niet gek en omhelsde haar terug.

Dat vond ik, en vind ik nog steeds, heel vreemd van mezelf. En toch voelde het goed Lachen

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:59

Jantina schreef:
Ik heb Dorine toen bij de eerste ontmoeting direct omhelst. Of... zij omhelsde mij en ik vond dat niet gek en omhelsde haar terug.

Dat vond ik, en vind ik nog steeds, heel vreemd van mezelf. En toch voelde het goed


Hier idem dito en ik ben niet zo knuffelig met 'vreemde' mensen Lovers

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:42

Wanneer ik haar naam lees zoals nu.
Of als ik mijn collega (met dezelfde naam) een memo schrijf.
Dan leg ik de link.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:23

Idd als ik haar naam lees. En als iemand het over internetcafe's heeft. Hele rare combinatie.
Maar toen Dorine overleed was ik in Frankrijk, en kreeg een sms dat ze was overleden. Daarom zijn we toen naar een internetcafé gegaan.
Op bokt lezen en een berichtje geplaatst.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:29

Ik heb haar niet echt gekend, heb wel al haar topics gevolgd en daar heb ik ook op gereageerd. Ik wilde toen graag met die tocht mee, maar jammer genoeg hadden Solide en ik geen vervoer. Van de week dacht ik een keer aan haar, waardoor weet ik al niet meer.

Ik was erg geschrokken toen ik las dat ze er niet meer was. Ik vond haar een erg sterke meid.