Is het eindelijk een keer mooi weer......

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-01 13:52

Ben ik een ziek (heb geen puf om op Amulet te stappen)en dat uitegreknd wanneer het MOOI weer is en ik lekker naar buiten had gekund Frusty
Hebben jullie dat nou ook weleens, ik vraag me ook af of er voor mij niet iets te regelen valt met die weergoden voor een bepaald bedrag per maand ofzo... Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 14:04

ja dat heb ik ook!!

Gisterochtend deed ik de deur open en toen regende het. Dus ik helemaal speciaal mijn regenpak uit mn kast gehaald en dan wil ik mijn fiets uit de schuur pakken en dan is het opgehouden met regenen. Dus ik mn regenpak weer uitdoen en weer terug in mn kast hangen en ik fiets naar school en onderweg plenst het!! Dus ik kwam echt zeiknat op school Boos! Boos! Boos! Had ik mn regenpak maar aangehouden.

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 14:05

lekker weer? ik reed vanochtend anders wel mooi in de regen! maar het was meer droog dan nat, dat moet ik wel toegeven.
ik zal even wat regelen voor je met die weergoden, misschien kan ik een lief woordje voor je doen.... Party!!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 14:53

Mooi weer? Waar? Want dan emigreer ik!! Vanochtend ging ik nietsvermoedend naar buiten toe, kan ik potverdrie eerst mijn auto krabben.. En nu is het helemaal grijs. En toen ik eenmaal op de weg zat scheelde het een haar of ik had een of andere turks mens hartstikke plat gereden want de zon stond nogal laag en mijn voorruit was niet zo schoon als dat ik dacht dat ie was. Schijnheilig Maar niks aan de hand behalve dat die trol keihard stond te schreeuwen. Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-01 14:56

SSSSTTTT heb het nou niet over slecht weer !!!! het begint hier nu namelijk te betrekken...maar het WAS de hele ochtend mooi weer hier hoor !
Dus km hier wonen zou ik zo zeggen.