waarom is rock & hardrock achtelijke muziek?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:24

Ik luister alleen maar rock en hardrock en metal en dat soort stijlen. Mja ik bedoel laat ze gewoon lekker banketstaaf!!! Een advies: zeg nooit tegen zulke mensen da je hun muziek achterlijk vind want dan heb je problemen (tenminste da had ik toen n keer)

black_kelpie

Berichten: 7830
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:28

met mensen die zo op anderen (in dit geval dan mensen die hardrock/metal luisteren) reageren kun je toch amper een woord wisselen zonder bedreigd te worden, dan hoeft het nog niet eens over muziek te gaan...

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:29

ik hou veel van rock Haha! alleen dan meer van punk rock zoals blin182 en dat soort bands Lachen al mijn vriendinnen houden zo'n beetje van trance R&B en dat soort oliebol. maar gelukkig respecteren ze mijn mening Lachen

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:56

Ik luister echt enorm veel Duitse sjit! Geweldig is dat in combinatie met een goede gitaar + bas Haha!
Verder ben ik ook wel te porren voor andere stijlen rock/metal als het maar geen black/gothic of satanistic troep is.

Rock is tenminste muziek waar over nagedacht is, ipv allemaal dom gehijg op een 'zwoele' beat.
Zoals ze in Somethings Gotta Give zeiden; "Ahhw, come on, how many words can you rhyme with b*tch?!"

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:00

IK luister eigelijk alleen maar rock,de mensen die zeggen dat herrie en alles is moeten lekker snel hun mond dicht houden.....Het is geen herrie en gaat tenminste ergens over Knipoog ........Maarja ierder zijn eigen keus he de een vind het mooi de ander niet....Als ze er tegen mij wat over zeggen negeer ik ze lekker ....niet iedereen houd van R&B en trance enalles.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:08

Ik vind het ook geen achterlijke muziek, als ik vertel dat ik van (hard)rock en metal hou zegt ook bijna niemand dat ze dat achterlijke muziek vinden, behalve mijn ouders Tong uitsteken

Mijn favoriete band is Deftones Lachen
Luister nog wel meer bands maar heb geen zin om alles op te noemen Haha!

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 20:02

Citaat:
Rock is tenminste muziek waar over nagedacht is, ipv allemaal dom gehijg op een 'zwoele' beat.
Zoals ze in Somethings Gotta Give zeiden; "Ahhw, come on, how many words can you rhyme with b*tch?!"


precies!! dat is ook helemaal waar!! bij rock heb je vaak (ook niet altijd natuurlijk Knipoog ) hele goeie teksten waar over nagedacht is, en ik heb er ook echt wat aan! Je kunt zoveel uit sommige teksten halen! En er word tenminste echt muziek gemaakt, en niet een stom electronisch deuntje op de achtergrond!

maarja... zat mensen die weer houden van een electronisch deuntje! Clown

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:07

achterlijke muziek... die heb k nog nooit gehoord Scheve mond

Ehm.. live.. RHCP.. U2.. *LOL*

en vast nog zat waar k ff niet op kan komen of waarvan k de naam niet eens weet Bloos!

Achterlijke muziek zou k eerder trance noemen.. daar krijg j pas koppijn van Scheve mond Maar goed ieder zijn smaak Lachen

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:23

Van trance e.d. word ik agressief, rock niet.
Rammstein vind ik ook van die leuke teksten hebben Tong uitsteken .
Nog fans hier?

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:35

Rammstein *amen!*
*heel veel hartjes*

Imre

Berichten: 14209
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:41

Ik ben een grooooooot Pearl Jam fan maar hou over het algemeen van alle muziek waar een goeie gitaarlijn in zit. RnB is ook niet mijn ding bah.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:43

Ik heb weinig tijd, dus ga geen bands noemen Haha!. Maar ik hou dus ook van achterlijke muziek. Mijn vriend ook trouwens (joogre op bokt)

AntoinetteJarig

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:19

Kijk eens wie er ook weer op bokt te vinden is Knipoog

Nee, ik beoordeel mensen absoluut niet op het soort muziek, dat weet jij ook wel.
Ik houd wel van een beetje rock op z'n tijd, maar lang niet alle nummers.

Maar wie ben ik om de smaak van een ander af te keuren, gelukkig verschillen smaken!

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:48

Let's rock and roll all night and party every day. Cool
ik ben Fan van Kiss en luister naar : Rhapsody, iced earth, Dio, judas priest, Maiden,poison,warrant, lita ford,house of lords.saxon,
enz enz luister veel naar power metal of glamrock.
het kam me eigenlijk geen moer schelen wat een ander er van vind, als ik het maar leuk vind, en zo moet jij ook denken
Annick

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:10

rock is helemaal geen achterlijke muziek!! ik vind het heerlijk!! een gitaarsolo en een strakke bas!! heerlijk!!
vooral U2, lenny kravitz, RHCP, deep puple, anouk, Sebya, live etc Lachen soms ook wat hard rock als metallica...
gelukkig luisteren mijn vrienden ook allemaal naar dit soort muziek..... ik vind het niet erg als vrienden naar andere muziek luisteren als ik maar niet 2 uur naast ze in de auto naar boem boem boem muziek moet luisteren Scheve mond

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:13

AnjaKos schreef:
=:) Ik ben ook gek op rock Haha! Het is ieder zijn persoonlijke voorkeur, voor ons is het geen achterlijke muziek maar wij vinden bijvoorbeeld r&b vreselijk Misselijk Ieder zijn keus toch?? Ik ben trouwens mega-fan van Live en houdt verder van Evanesence, Pearl Jam, Adam and the Weight, Counting Crows, Coldplay, R.E.M en al dat soort Kan niet wachten tot in November het album Awake-The Best of Live in de winkels ligt en tot de europese tour bekend wordt..ben nu al hard aan het sparen voor meer onvergetelijke europese concert tripjes Haha!



Kikka

Berichten: 4688
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:36

Rock = geweldig...Ik luister echt super veel rock, maar ook pop ed. vind ik leuk. Zolang ze niet met apenmuziek als R&B en Hiphop aan komen zetten vind ik bijna alles leuk Lachen

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:41

Ik begin me toch af te vragen wat voor mensen jullie in hemelsnaam tegenkomen, als je het hebt over uitschelden, bedreigingen en zelfs al het zeggen dat je naar achterlijke muziek luistert? Ik ben zulke reacties of mensen nog nooit tegen gekomen, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik bevriend raak met iemand die je beoordeeld op zoiets triviaals als muziek keuze ?

Yv_
Berichten: 19121
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:17

Wie zegt dat >;)

Beter dan dat poedersuiker gehardstyle geval Cool wat nu zo in is!!!

Guns N Roses Rulezzzz Haha!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:23

ja ik hou ook van die muziek maar ook van u2 zware en lichte klassiek
en john denver en en en

paardensuper

Berichten: 375
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:38

silver schreef:
telkens waneer mensen mij vragen wat voor muziek ik leuk vind zeg ik: ik hou van rock & hardrock. het eerste wat ze zeggen is: o, jij houd dus ook al van die achtelijke muziek!

Waarom is hardrock nou achtelijke muziek? ligt dat nou weer aan mij ofzo?? ik vind het namelijk net zo gewoon als iemand die van trance of r&b houd. Daar hou ik persoonlijk niet van, maar daarom is het toch niet achtelijk?

zijn hier trouwens nog meer mensen die net als ik ook van die achelijke muziek houden?? Haha!

Zoja welke bands vind je goed?

Ik vindt het Achtelijk dat ze er zo op reageren ik vindt Hardrock en Metel cool, maar soms ook wel rustige muziek, ligt eraan hoe ik me voel.. Maar i kvindt het idioot hoe ze dat zeggen enzo.. Boos!

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:44

hey ik vind het onzin dat mensen gelijk zo reageren als je een bepaalde muziekstyl mooi vind tegen mij zeiden ze altijd ow je houd van rock nou dan ben je zeker gothic of alto nou daar kan ik dus niet tegen iemand die R&B luisterd is toch ook niet altijd donker van huidskleur. Mensen ik vind dat we lekker ons eigen gangetje moeten gaan en moeten luisteren wat wij lekker vinden klinken

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:12

Ben ook een echte punk-rock luisteraar. Maar ook inderdaad heel heel breed!

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 22:40

Citaat:
hey ik vind het onzin dat mensen gelijk zo reageren als je een bepaalde muziekstyl mooi vind tegen mij zeiden ze altijd ow je houd van rock nou dan ben je zeker gothic of alto nou daar kan ik dus niet tegen iemand die R&B luisterd is toch ook niet altijd donker van huidskleur. Mensen ik vind dat we lekker ons eigen gangetje moeten gaan en moeten luisteren wat wij lekker vinden klinken


Dat is dus ook één van de dingen die ik gelijk te horen krijg. wanneer je zegt dat je van rock houd, dan ben je maar gelijk gothic. Terwijl ik dat cker weten niet ben! maarja....sommige mensen denken nou eenmaal heel simpel! Tong uitsteken

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 10:27

Cathelijne schreef:
Ik luiter ook graag naar rock, vooral de ouwetjes Muziek! Ik luister dan ook graag naar Arrow (AM 675), dan hoef ik ook niet bang te zijn dat er op R&B, hiphop ed opduikt


Arrow is ook mijn favoriet en zit ook op de kabel! In de auto luister ik sinds kort naar Rebecca classick rock(FM) omdat de AM het niet doet in mijn auto!