Kleurtje in mijn haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-01 07:46

Ik heb echt nog nooooooit met kleurtjes in mijn haar geexpirimenteerd. Nu wil ik vanavond eens een kleurtje kopen. Maar ik heb er echt totaal geen verstand van, de kleur die ik wil kan ik nog niet uitzoeken, maar merk en soort kleurtje? Hoe lang blijft wat zitten? Ik denk zelf aan een kleurspoeling of kleurshampoo. Iig niet verven. Maar hoe lang zit dat ongeveer?
Welk merk is goed? Verder nog tips?

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 09:32

Ik heb er ook niet zo veel verstand van maar ik zou wel een spoeling doen want die verf moet er uitgroeen en dat duurt volgens mij best wel lang Scheve mond\ Ik wou mijn haar ook verven maar ik weet nog niet welke kleur en wanneer. Mijn zus had een spoeling en die bleef heel lang zetten nu heeft ze nog niet echt haar eigen haar kleur maar ook niet echt uitgroei.
Veel succes met het verven/spoelen Party!!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 12:49

Ik zou blauw nemen en dan ook meteen een hanenkam!! Haha! Das mooooooooooooi Party!! Party!!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 13:25

Je kan beter als je het voor het eerst doet een spoelingkje nemen. En dan gewoon wat tinten donkerder/lichter nemen als je eigen haar.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 14:07

Leuk een kleurtje. Je kan het beste een spoelinkje doen ofzo. Ik ken ook een meisje dat een spuitbus had gekocht en had de onderkant van haar haar oranje gespoten, zat best mooi. Het bleef een weekje zitten en toen ging het langzamerhand weg. Maar je zag het ongeveer nog 2 weken goed!!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 14:10

gewoon iets nemen dat er na een aantal wasbeurten weer uit is (kan 3 zijn maar ook 24, ff kijken dus)
ik weet niet wat voor haarkleur je nu hebt?? zelf vind ik t mooi om een iets "warmere" tint uit te kiezen, meer de roodbruine kant op. je kan ook altijd advies vragen in de winkel (als je bij een drogist bent dan he) daar hebben ze er meer kijk op en kunnen ze je wat leuks adviseren

we willen wel foto's als er resultaat is he??? *LOL*

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 14:10

ik heb het alle kleuren van de regenboog gehad en nog veel meer! dat waren allemaal shampoo's en bleven ongeveer 3 weken zitten, sommige kleuren wel 5 weken! dat was allemaal van hetzelfde merk. ik weet niet hoe het heet, maar ik weet wel dat het in een potje zit en dat je het alleen in vreemde winkeltjes kan kopen! Party!!
ik heb mijn haar ook wel eens rood geverfd. nou op het pakje stond fel rood, maar ik heb bruin haar, dus werd het een mooie kleur met een felle gloed erover heen. dat was verf, wist ik niet toen ik het in mijn haar deed! het was van het merk live of zoiets.
ook heb ik mijn haar wel eens geblondeerd, maar ik denk niet dat dat de bedoeling bij je is! let goed op de verpakking! Party!!
veel succes ermee en laat weten hoe het geworden is he!!! (foto's!!!)

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:31

Ik kleur sinds een aantal jaar ook af en toe mijn haar wel eens. Ik neem NOOIT verf, want ik vind uitgroei zoo lelijk! Frusty

Meestal neem ik een spoeling die er ongeveer na 20 wasbeurten uit is. (weet niet zo gauw hoe die heet).

Vorig jaar heb ik bij de kapper een henna-kleuring laten doen. Stond heel gaaf, alleen doordat ik mijn haar zo vaak moet wassen door het rijden, was daar al best wel snel minder van te zien.

Ik ga donderdag eerst naar de kapper, laat ik het in laagjes knippen en daarna doe ik er een donker/kastanje-kleurige spoeling in.
En daarna pasfoto's voor mijn OV en dan is mijn nieuwe look weer helemaal vastgelegd! Lachen

Succes met kleuren! Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:45

Gewoon naar de Etos gaan en al die pakjes van de achterkant bekijken, d'r staat op allemaal welke kleur het ongeveer wordt en hoelang het er ongeveer in blijft zitten.
Maar als je al die pakjes van de achterkant gaat bekijken ben je lang bezig, je kunt dus ook gewoon op de voorkant kijken wat er op staat.... Haha!

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:49

ik zou lila doen op de puntjes maar dat werd grijs maar het is eruit maar nu ga ik roze kopen Haha!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:50

tip: geen verf, ik heb in januari blonde plukjes in me haar gezet en die zijnnu op de helft uit gegroeid! dus dat duurt nog al lang! paar plukjes op de helfst staat wel cool aleen al je haar Verward