nog 1 dagje en dan heb ik lekker weekend.....jippiieeeeee, word geloof ik alleen niet zo mooi weer, dat is dan wel weer balen hoor
Marjolein
Geplaatst: 05-04-01 22:08
ja ikke ook een dagje universiteit dus dat valt mee maarja dan mag ik zaterdag weer Ah-en hmmm gemeen. heb maar 1 dag weekend alleen de weeek daarop heb ik vanaf donderdag vrij tot dinsdag heerlijk
jacqueline
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 22:11
Ja want dan is het pasen he.......hoop dat ik maandags ook vrij ben, want dat weet ik nu nog niet maar ik denk het wel.... O Marjolein jij werkt natuurlijk altjd zaterdags....of niet?
Marjolein
Geplaatst: 05-04-01 22:20
jep in de Ah in de stad nu halve zaterdagenmaar (nouja dit weekend niet) Maar ga misschien tijdelijk hele zaterdagen werken omdat ik naar de Brood afdeling wil en ze me bij de kassa nog niet willen missen. voel me nu echt wel belangrijk. nouja is nu zomer dus kan ik 's avonds ook nog naar ailin toe
jacqueline
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 22:25
Ja dat is het voordeel van de zomer dat je dan veel meer tijd aan Ailin kan besteden doordat het s'avonds weer lekker lang licht is......!!! Vind het ook heerlijk hoor s'avonds lekker na het werk heerlijk aan het klungelen op het land......zalig!!!