Net een boete gekregen van de politie!! :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-01 19:19

Ten eerste deed mijn linker koplamp het maar voor de helft, maar van het weekend heb ik er helemaal niet meer aan gedacht om hem te maken. Dus ik reed nog steeds rond met 1,5 lampen.
Ik ging weg vanaf mijn werk en dacht even de sluiproute te nemen............... Haha! ...........halverwege rijd er een auto midden op de weg en zijn rode lampjes lichtte al op: POLITIE!!! Ja hoor, ik was de L*L!!
Het regende keihard.........Politieagentje: goeienavond mevrouw, uw koplamp doet het niet!! Dus ik zei: zoiets dacht ik al!! Politieagentje: En u rijdt op een weg waar u niet mag rijden. hahahaha, wist ik stiekem wel, maar ik heeel Schijnheilig onschuldig: oh ja, is dat zo?? Dus hij begon te vertellen dat er aan het begin van de weg borden staan!! Die heb ik nog nooit gezien, ahum!! Schijnheilig

Hij kwam even gezellig in de auto zitten, want hij werd zeiknat door de regen. Heeft hij even fijn het bonnetje ingevuld...........ik bofte nog want de koplamp liet hij zitten, dus ik heb een boete van f 60,- Haha!

Misschien tijd voor een andere auto?? Sinds ik die Opel Tigra heb ik al 3 boetes gehad, die andere twee waren voor te hard rijden!!! Ben ook echt zo'n scheurmonster Haha! *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Barb op 2001-11-21 18:24 ]</font>

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:21

oh das niet zo mooi he?
voortaan je aan de regels houden Schijnheilig
zodat je geen boetes kan krijgen Schijnheilig }> Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 19:31

haha ( sollie)
dus je kreeg een boete omdatje op je sluiproute reed
gna gna had ie je goed te pakken
als je op de gewone weg had gereden was er nix aan de hand geweest
hij wilde gewoon bij je in de auto zitten
Lovers *LOL*
~~
õowhh wat erg Schijnheilig
k vind het trouwens wel een mooie auto