Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor 445 gulden in de winter en 210 in de zomer.
, en zo kan ik nog uren doorgaan), waardoor ik het na 8 maanden wel voor gezien hield. Deze stal kostte mij 650 gulden per maand.
, dus ze durfden ze niet buiten te zetten, bovendien zaten we precies tussen de bollenvelden en je wilt niet weten wat ze daar voor gif op spuiten... Als je paard net buiten staat op het moment dat zo'n bollenboer gif gaat spuiten op vijf meter afstand van je paard, haal je hem snel binnen! De stallen werden wel elke dag schoongemaakt, het voer was helaas niet best en dat was onze paarden wel aan te zien
Ik sta er pas sins eind januari maar ik heb het er super naar mijn zin, en nog belangrijker, ook Escala heeft het er duidelijk naar haar zin
.Ondanks die MKZ ellende waardoor ik op het moment niet naar haar toe kan
heb ik dus geen spijt van mijn verhuizing. De paarden staan in een eigen stallencomplex waar nu 6 nieuwe ruime boxen in zijn, met ruimte voor nog 5 boxen. Er is een spuitplaats, verlichting (heel belangrijk want voorheen stond ik op een stal zonder elektra e.d....hele vooruitgang dus
) Er staan nu in totaal 5 paarden waarvan maar 2 van pensionklanten. Voor volpension betaal ik voor E-pony f450,- en daar zit bij inbegrepen dat Escala gelongeerd wordt als ik niet kan komen en dat ze iedere dag even buiten wordt gezet
lekker voor haar
Er is ook weiland bij dus van de zomer lekker op het land
We hebben een eb&vloed buitenbak en het is de bedoeling dat er op de korte termijn nog iets van een paddock of gedraineerde longeerkraal bij komt als ik het goed heb begrepen en mettertijd misschien ook een binnenbak! Ideaal...ik denk dat ik maar nooit meer weg ga...kan ik wel niet meer verhuizen zelf maar dat moet ik er maar voor over hebben...
Maar het allerbelangrijkst is dat het supergezellig is
Citaat:Op 2001-04-05 14:06, schreef Sonja:
Prive-springstal zonder verdere pensiongasten. Heeeeerlijk rustig!
Sonja
. De grond trilde als die paarden gemonsterd werden! En het NK-western, waar ik nog heel leuk heb gesproken met Henk van Amstel [wist ik veel wie dat was
] Eind maart zou de Tinker stamboek opname georganiseerd worden maar dat ging helaas niet door ivm de MKZ
\ . Jammer want ik vroeg me af of ik daar nog Tinkerfans van Bokt tegen zou komen.
, dan gaat hij staan weven en slaan tegen de wanden.