Mijn kat eet aardappelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 10:12

Bij mij ouders heb ik nog 2 katten (eigen fok, de moeder, tante en een broer zijn inmiddels overleden Verdrietig ). Dit zijn Sammy (Samedi) en Saffier. Sammy is ontzettend ondeugend en mijn vader verwend hem ongelooflijk. Zo eet hij inmiddels dus ook al met ons mee. Als mijn ouders een wijntje met hapjes nemen, krijgt Sammy zijn eigen plankje met hapjes. *LOL*

Gisteren kreeg ik van mijn moeder een bord boerenkool. Sammy bleef er maar omheen spoken en stak af en toe zijn poot razendsnel uit om een stukje worst te jatten. Op een gegeven moment had ik geen zin meer om hem weg te duwen Haha! en liet ik hem maar zijn gang gaan. Dus toen zat ik aan de ene kant van het bord te eten en hij aan de andere kant. Maar hij pakte geen spekjes of worst, maar stukken aardappelen en die ging hij op zitten eten!! Verward

Rare kat he Haha!
Saffier doet dat gelukkig niet! Schijnheilig

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:00

Hahahaha, samen met je kat eten!! Is net zoiets als het prinsesje met de gouden bal die samen met de kikker (ook wel knappe prins Haha! ) van een bordje moet eten....

Een van de katten in Wiessel van mijn oom en tante, die eet aardappelschillen. Dan ben je aardappels aan het schillen en dan voel je zo´n poot op je been, die bedelt om een aub een schilletje.... Nelletje is ook niet zo lief dus je kan haar maar beter een schil geven... }> Haha!
Rare katten hoor! *LOL*

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 12:25

mijn kat eet cake en me kat vind de hondebrokken lekkerder en de hond de kattenbrokken en dan ruil ik wel eens stiekum omdat me doggie op dieet is mag ie geen lekkerneitjes zielige rover Haha!
en ja wat eet me kat nog meer ow ja brood echt alles ook sla Verward maja mijn kat is een uitzondering want dat beessie is gestoord Cool haha

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:00

hahaha,
komt me bekend voor!

Vorige week zat ik aan een bord hutspot en ondertussen zat Onno er stukken wortel uit te pikken! Vork

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:41

Whaha ik ken het helemaal! Party!!
Die Moos-kat van ons die loopt hier ook constant te bedelen om van alles en nog wat.
Mijn vader is dan ook nog zo gek om hem elke keer wat te geven, dus die kat blijft aan het bedelen.... Boos!

Die van ons is dol op kaas, pannenkoek, macaroni, en nog veel meer en ook aardappels...

Rare beesten hoor! Clown

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 16:28

mijn kat eet rouwe aardappelen! eerst gaat ze met een stukje spelen en als ze uitgespeelt is eet ze het op! ook, als mijn moeder aardappels aan het schillen is, gaat bonkie, mijn kat, er bij zitten en probeert de schillen te onderscheppen voordat ze in de prullenbak vallen! Party!!
soms is het echt een leuk gezicht om te zien! voor de rest eet ze eigenlijk alles, stroopwafels, cake, sla en noem het maar op! ze krijgt het echt niet allemaal, want het is onwijs slecht voor haar! maar soms mag ze wel effe raar doen! *LOL*

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 11:56

Wij hebben er ook één die aardappelschillen eet (en ze overal naartoe sleept), ik dacht dat ónze kat gek was..... Cool

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 11:59

Haha, mijn katten eten alles! Zelfs doperwtjes. En alle groenten, pannekoeken, buitenlands eten alles! Soms wel handig want als ik nou iets niet lust.......

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 12:48

Mijn katten vinden pasta's erg lekker, maar kaas en deeg wil er ook wel in Lachen

Mijn moeders kat was eens zo jaloers op de aandacht die de vogels kregen, (waarop zij moest wachten op voer Lachen ), dat toen mijn moeder zich omdraaide, ze vol verbazing zag-- dat de kat de bladeren rauwe andijvie had opgegeten!!!
Stuk of 6 bladeren ongesneden, tsssssk....

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 13:43

Hmmm, mijn kat eet en drinkt alles behalve espresso (gewone koffie lust ie nl. wel) en kruidkoek. Heel genant als iemand buiten een biertje heeft en ff weg is en terug komt en bobo aan het glas gekluisterd vind Bloos