Zaterdag was de mooiste dag van de week En je wist, als je naar je vriendjes keek Hier gaan ze heel wat beleven
En de trainer riep "samen is niet alleen" maar eenmaal op het veld vergat je dat meteen we waren zeven
Het was de tijd van Floris en Q&Q Je ging van huis en altijd volledig in tenue En minstens 2 uur te vroeg
Het systeem was simpel, dat was er niet En de scheids was als vanouds een stuk verdriet Maar het was altijd iemands vader Dus dat zei je dan maar niet
Refrein: We waren Groen als gras (3x) Dat pas gemaaid was Groen als gras
Zaterdag was de mooiste dag van de week En je wist, als je naar je vriendjes keek Hier staat het nieuwe Oranje
En de trainer riep "pressie met vijf man voorin" Maar in het pressie van Cruyff had zelfs de keeper wel zin Het werd gewoon weer op een kluitje Met de bal ertussen in
Het was de tijd van Floris en Q&Q Je ging van huis en altijd volledig in tenue En minstens twee uur te vroeg
Het systeem was simpel, dat was er niet En de scheids was als vanouds een stuk verdriet Maar het was altijd iemands vader Dus dat zei je dan maar niet
Refrein: We waren Groen als gras (3x) Dat pas gemaaid was Groen als gras (2x)
Ik ken het nummer. Dat is de tune van "All Stars" toch? Heb ik weleens gezien. De laatste tijd eigenlijk niet zo vaak meer
siouxsie
Geplaatst: 19-11-01 18:31
noohooit van gehoord hoor \
Pino
Geplaatst: 19-11-01 18:59
haha toen ik de titel als dacht ik dat het dat kinderliedje was, van groen is gras groen is gras, onder mijne voeten... hihi
Karin
Geplaatst: 19-11-01 19:43
Jaaa die ken ik, die is toch van AllStars? Leuk nummer!
Hihi, Q&Q, dat is een jeugdserie uit de tijd dat ik nog baby was. Rond '74 was die op tv, is later nog een keer herhaald. Heerlijk, die jaren '70-look...