Kipknotsen! net een ijsje maar dan met kip! lekker hoor:)van mora met een lekker krokant laagje er om heen! mmmmmmmmm
hihi...voel me net Wilma van de flinstones als ik die eet. Zijn wel lekekr, maar als dat leuke stokkie er niet inzat zou het stukken minder zijn!
nooit gehad maar ik heb liever een kropje sla met iets erover mmmmmmmmmmm ik snack niet veel word je dik van
Citaat:Op 2001-11-19 18:17, schreef siouxsie:lekkah hoor...mjummie idd een krop sla is ook lekkah wel ijsberg sla...ja haha maar hadden we nou geruild van naam
En het lege doosje zeker weer in de diepvries gelegd.Wilde ook nog eentje pakken, maar helaas,leeg doosje.
Citaat:Op 2001-11-19 19:44, schreef Lyrik:ziet er lekker uit!alleen heb ik het nog nooit gegeten. snel doen je ziet toch op de foto hoe lekkah da eruit ziet,...
Citaat:Op 2001-11-19 19:40, schreef greetje:En het lege doosje zeker weer in de diepvries gelegd.Wilde ook nog eentje pakken, maar helaas,leeg doosje.ja moet je er maar eerder bij wezen!!!! anders moet je morgen maar even een dikke doos meenemen!
Ik heb er nog nooit van gehoord. Kipkorns vind ik wel lekker. Ik zal vrijdag eens kijken of ze het hebben bij ons in de supermarkt