Maar nu de tweede chemo halverwege afgebroken moest worden, drie december pas de volgende is, en de kankercellen op het moment dus weer alle kans hebben om hun legertje op te bouwen...
Nu denk ik dat het toch wat langer gaat duren.
En die arts zei dat ik minimaal drie, maar maximaal zes kuren moest.
Dan kan het zijn dat ik nog tot en met maart...
Ik ben echt in een "
"-humeur.Alles duurt me veel te lang.
Peter is door de komst van de euro en de feestdagen erg druk in december en januari, dus van hem mag ik pas in februari een paard en een trailer kopen.
Hij moet nog z'n E-rijbewijs halen, en als hij nou enthousiast bedrijven ging afbellen over de prijzen/mogelijkheden.. niet dus
.Dat de nieuwe auto woensdag komt is allemaal hardstikke leuk, maar dat we over een week of zes ook nog het geld hebben voor een trailer en paard, dat schijnt niet tot hem door te dringen.
Dus ik was eerst heel blij dat het geld er zo gauw zou zijn, maar omdat meneer "zo druk is met z'n werk", moet ik wachten met zowel paard als trailer tot februari?
Waarom mag ik niet nu al naar een paard kijken, en die in januari hier laten komen?
Hij hoeft tenslotte helemaal NIETS te doen met dat paard, wat betreft verzorging en weet ik veel, dat doe ik zelf met behulp van mijn vriendinnen.
Desnoods dat-ie de eerste maanden op de manege staat, waar er voor je uitgemest wordt.
Kan toch?
Maar nee, volgens Peter moet het allemaal ná januari. Terwijl ik al over twee paarden gehoord heb die me eigenlijk best wel wat lijken, en misschien nog een derde!
Af en toe in advertenties kom ik een tweepaards trailer tegen die qua prijs wel voldoet, maar ik kan niet eens gaan kijken want volgens m'n mannetje loop ik te hard van stapel.
Wat nou te hard van stapel?
Ik heb hier 20 jaar op gewacht en letterlijk me te pleuris voor gevochten.
Is het niet tijd dat ik eindelijk eens ga leven, eindelijk eens tot uitbarsting kom?
Ik voel me als een vulcaan die elk moment kan gaan uitbarsten, alleen...
Die lava. Ze zijn er bang voor.
En dus moet ik maar afkoelen.
Voor de zoveelste keer afkoelen.
Het vuur in mij doven
omdat de tijd nog niet rijp is
ik mag nog niet vooruit
want mijn lichaam kan
dit alles nog niet aan
wéér wordt er geroepen
"Stil staan!!"
Thanks,
Ongeduldige Dorinepien...
ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen
.
.
Volhouden hoor! 

) dwars liggen, hij maakt zich alleen zorgen en dat kan ik ook wel weer begrijpen. Ga lekker op je gemak allerlei paardjes bekijken en als die éne er bij zit die het móet worden, is je man vast en zeker de eerste die zegt: DOEN!