zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-01 08:42

schijnt bij jullie de zon, hier in Wateringen nu wel!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 08:47

jaaaaaaaah hier ook ga zo naar stal eerst wat asprine wegslikken want ik heb onwijze koppijn komt een beetje van de spanning denk ik.
dusse have a nice day! Cool

Sandra_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-01 08:48

ik moet tot 3 uur werken, dus ik hoop dat de zon wel blijft schijnen!! Maar je weet het niet hier in dit gekke land

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 13:15

Jaaahh lekker weer was het!!! ... Toen ik op school zat Boos! . Nu is het weer een beetje grijs/wit de lucht. Maarja we zijn in de pauze met onze klas lekker stiekem naar de skatebaan gegaan Extreme duivel Cool (brugklassers mogen het schoolplein niet af, hmmm forget it conciërge! *LOL* )

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:43

is niet voro niets hoor Liz... Bruggers kunnen nl nog niet geod uitkijken. Bij ons mogen trouwens geen enkele klassers school vrelaten, maar iedereen gaat naar de Kars (kakkertent, excusez moi), en ik ga soms naar huis (lekker ff paarjde knuffelen, relaxed lunchen, mailen)... Ik ben ook een pseciaal geval, ben nl een 6e klasser, en die hebben ook geen corvee (bruggers hebben 2 of 3x per jaar corvee, 5e klassers maar 1x, en 6e klassers helemaal nix)...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 16:02

GRR wij kunnen wel uitkijken hoor! Het schoolplein aflopen en dan over een stukkie gras en daar is de skatebaan *LOL*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 16:48

jaja grote woorden maar als er dan wat gebeurt staan die bruggers met paps en mams al op de stoep. das meer t probleem. brugwupouders zijn overbezorgd want hn baby gaat naar de grote school en wordt daardoor al die grote ... overhoop gelopen weet je wat ik schattig vindt van bruggers als ze de eerste paar maanden in d epauzes als colonnes door school lopen allemaal vels te grote tas en mega broodtrommel, echt mega cute

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:25

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Lips are sealed Ik heb geen grote taaas!!!!!! Je liegt!! *LOL* Knipoog

*** Ik wil ook een kill smiley Knipoog *

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:26

jaaaaa kill smiley!!! zullen we gaan zeuren bij Bart??? }> }> }> }> }>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:27

Jaaaaaaaaaa

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:29

ahh das best snielig voor m, wordt ie helemaal gek!!! wordt ie nu al van t gezeur om een fokkerij forum...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:56

tjonge, ik vroeg me serieus af of jullie nog wel spoorden... bruggers zeker niet.. en wat Marjo zegt is gewoon waar. zoveel bruggers worden naar school gebracht.
Bij ons op school loopt er een jongetje die echt elke dag zijn boekenkast mee zeult en dus gewoon een brugcontainer heeft ipv een grote tas oid.
Er is ook een meisje die vindt dat ze eer van haar werk heeft als ze onze kantine veegt (corvee)... Heel *eh* schattig en volkomen VREEMD. Want er is echt niemand die daar ook maar 1sec over nadenkt. Iedereen pleurt gewoon zijn zooi net zo hard weer op de grond. Na de 2e pauze vandaag waren de corveeërs er niet, dus was het echt een grote *piep* zooi. Zat ik daar mijn scone en boktbroodje te eten, naja, was toch nog wel lekker, heb lekker mijn zakjes laten liggen... Morgen lekker 2 BOKTBROODJES... tralalalalalalaalalalalaalalalala

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 20:07

nou weetje die corvee vindt ik nog niet eens zo erg as ik begin is de meeste troep toch al weg, (congierges kennen je naam en roepen je terug om je pakje op te halen) er zitten meestal erg gezellige mensen in de aula. en dat zorgt er weer voor dat je veeeeels te laat de les inkomt op een legale manier

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 20:38

bij ons is het altijd zaai en dom werk... vooral omdat mensen hun lollies, kauwgom, afgekwijlde broodjes en andere vieze troep weggooien, echt kakschool no 1 hier... bah, geen respect voor de corveeërs...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 21:21

maar wij hebben gewoon mega congierges die zorgen dat t nog beetje schoon blijft en dan moet je tussen de tafeltjes door gaan vegen en das leuk want dan kan je lekker langs ale irri mensen gaan huppelen en bij de euke mensen een halfuur blijven kwekken en dan ben je legaal telaat echt super maarja afentoe ook een sopje erover heen is wat minder. maarja dat doen dus altijd de andere corveers voor me net als t bedienen van t stoffer en blik

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 20:16

ja, da's wel geregeld.. bij ons is de kantine altijd helemaal leeg na de pauzes, soms wel leuke mensen, maar ja... en verder is Henk (onze cateraar) wel vaak aardig, ik mag bij hem altijd dropsmintjes halen! Maar ja, ik koop nu nie tmeer zo veel bij hem, want ik spaar voro boktbroodjes... Onze concierge is een vrouw, neemt alleen telefoon aan, regelt de absenten (naja, noteert ze, geeft ze door ed), verder nix. wel 3 aardige mevrouwen hoor, maar ja, zitten maar in dat hok, hangen nog eens een nw rooster(wijziging) op env erder niet zo veel... wel leuk om ze te bellen en te zeggen dat ik mezelf lekker af mag bellen, omdat ik 18 ben... (tikte 128, hmm, nee doe maar 110 jaar jonger).

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 22:14

Onze conciërges lopen altijd tijdens de pauze's rond om te zorgen dat je alles netjes weggooid Kusje . En corvee is nooit zo erg, duurt maar een minuut of vijf want er ligt amper wat.

En ik wordt helumaal niet naar school gebracht ga lekker op de fiets ('t is maar wat je een fiets noemt.. Ik wil een nieuweeeee! Party!! )

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 22:19

Vanmorgen scheen bij ons de zon wel ja. Vanmiddag was ie al weer weg, echt balen Boos!
Ik hoop dat we volgende week, misschien morgen al, mooi lenteweer krijgen