Pff mannen..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12732
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:16

Bealy schreef:
Zou ik juist niet hebben. Bij een lief leuk meisje is de kans op verliefd worden veel groter. Als het echt zo'n bitch en sletje is vormt ze toch ook geen gevaar?
tenminste: ik neem aan dat dat het probleem is wat je ermee hebt, dat je er gevaar in ziet?

Wel als ze dat al is geweest... Haha!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:19

xtwisterx schreef:
Wel als ze dat al is geweest... Haha!


GEWEEST, precies ja Knipoog
Sommige mensen hebben bvb ook uit principe een hekel aand e exen van hun vriend(in) ik snap dat niet hoor...

DiantaM
Berichten: 11279
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 14:22

T ligt er maar net aan. Ik snap dat hij als hij wil met iedereen vreemd kan gaan, dat is ook het probleem niet, als hij dat wil moet hij het doen, maar dan is hij mij kwijt. Maar ik vind het vervelend dat hij nog met haar omgaat, ze waren altijd elkaars 'seksmaatje'. Een vervelende gedachte..

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:25

Tulandro schreef:
T ligt er maar net aan. Ik snap dat hij als hij wil met iedereen vreemd kan gaan, dat is ook het probleem niet, als hij dat wil moet hij het doen, maar dan is hij mij kwijt. Maar ik vind het vervelend dat hij nog met haar omgaat, ze waren altijd elkaars 'seksmaatje'. Een vervelende gedachte..

ach nee wat geweest is is geweest en als ze zo fantastisch was dan had hij wel bij haar gebleven.

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:35

mobick schreef:
ach nee wat geweest is is geweest en als ze zo fantastisch was dan had hij wel bij haar gebleven.


OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:41

Hahahaha Mobick heeft wel een punt Knipoog

Maar de mannen in dit topic reageren altijd zo makkelijk, en als je dan vraagt of hun er mee zouden zitten?
Nee hoor tuurlijk niet vertrouwen alom.....vreemd dat er op Bokt zoveel van dat soort mannen rondlopen en ze in real life toch altijd ietsje anders zijn Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:48

Sily schreef:
Hahahaha Mobick heeft wel een punt Knipoog

Maar de mannen in dit topic reageren altijd zo makkelijk, en als je dan vraagt of hun er mee zouden zitten?
Nee hoor tuurlijk niet vertrouwen alom.....vreemd dat er op Bokt zoveel van dat soort mannen rondlopen en ze in real life toch altijd ietsje anders zijn Haha!


OK dan! Ze lijken zo braaf maar ondertussen... Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:10

Ik heb niet het hele topic gelezen.

Ik zou daar allerminst blij mee zijn. Ik denk zelfs dat de ******* was uitgebroken (en dat is nog zacht uitgedrukt). Hij kiest voor jou of voor die slet maar beide gaat niet.

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:01

Sorane schreef:
Ik heb niet het hele topic gelezen.

Ik zou daar allerminst blij mee zijn. Ik denk zelfs dat de ******* was uitgebroken (en dat is nog zacht uitgedrukt). Hij kiest voor jou of voor die slet maar beide gaat niet.


Hier hetzelfde.
Ik ben ook nog eens heel erg jaloers aangelegd, dat maakt het nog erger, maar mijn vriend zou dat gelukkig nooit doen.
Maar ik zou er nog es goed over praten ofzo. Als jij je er niet goed bij voelt dat hij naar die vriendin is,is dat toch ook niet goed

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:26

Nou, wat zijn jullie allemaal netjes hier. Als mijn vent met zijn oude slapie lees neukertje zou gaan stappen zou ik toch flink over de getver gaan.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 20:27

Ik hou niet ven censuur ik schreef geen fietsertje maar n*ukertje

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:32

xtwisterx schreef:
Ik had 'm er uit geschopt... Schijnheilig Haha!
Nee, just kiddin'...


Nou ik dus wel, zonder grapjes...

Na vervelende ervaringen met een ex gaat mijn vriend maar is rekening houden met mij en niet alleen andersom. Hij is er (ook) voor mijn plezier en daar ga ik geen avonden voor zitten stressen.

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:38

Sily schreef:
Hahahaha Mobick heeft wel een punt Knipoog

Maar de mannen in dit topic reageren altijd zo makkelijk, en als je dan vraagt of hun er mee zouden zitten?
Nee hoor tuurlijk niet vertrouwen alom.....vreemd dat er op Bokt zoveel van dat soort mannen rondlopen en ze in real life toch altijd ietsje anders zijn Haha!


haha...ik begrijp het wel en zou het zelf ook echt niet leuk vinden als mijn vriendin met dr ex sex-maatje wat zou ondernemen. Maar ik zou er nog geen probleem van maken voordat er iets gebeurt was. Het plaatsen van dit topic getuigd ervan dat ze er erg mee zit, en dit zou ik dan wat minder hebben. Dus; ik zou het ook niet leuk vinden, maar zou het niet zo 'opblazen'(niet het goede woord, maar kan ff niks anders bedenken) Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 23:27

Talented wat leuk een man die er voor uitkomt Knipoog
Ach hier op Bokt er over schrijven en je afvragen of jij nou gek bent of hij kan geen kwaad IMO.

Een hele scene opzetten zonder dat er idd nog maar iets gebeurt is wel, en dat doet ze niet, dus ach.....zou zelf gewoon flink link worden geloof ik Haha!
Alhoewel ook weer niet als hij zo lief is als die van hem achteraf blijkt te zijn *meevragen en rekening houden met* dit draagt al toe tot een geruststellend gevoel.

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:03

Heey Marjo Haha!

Hoe is het nou, en hoe is het af gelopen? Sterkte iig..!!

Kusje