Grootste blunder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:06

We stonden een keer de hengstenkeuring te doen en toen kregen we een hengst voor ons die niet goed opgesteld stond,vond ik. Ik vroeg aan de voorbrenger of hij hem iets beter in het voorbeen op kon stellen, vond hem een beetje scheef staan.Hij probeerde dit en ik keek even in mijn boekje, maar hij stond nog niet goed. Ik zei het weer en hij keek me zo raar aan en zei, "Kan niet beter want dan valt ie uit elkaar"" Mooie blunder ik had nog nooit zulke scheve voorbenen gezien.

_________________
Macilda en Biretta voor altijd

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: greetje op 2001-11-18 20:48 ]</font>

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:08

ik heb zoveel blunders gemaakt alleen die vertel ik lekker niet!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:27

neeeeheeee, maaike vooral neit vertellen,d an ligt iedereen heir in een deuk vooral die blunder van gisteravond, whahahahahahahahahahahaha Haha! Huilen moet dr van huilen, grapje.

euhm mijn grootste blunder.
ohw ja datw a sop de basisschool (anders kan ik ff niet bedenken) toen wa sike cht super melig en een leraar zei: ik ga ff wat kopietjes draaien, ik verstond het verkeerd en zei tegen hem: ja ga jij maar lekker doordraaien, hehe, toen kon ik een week lang nablijven, neit leuk maar tog!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:42

pff heb je ff tijd!!!
dat zijn er echt TE veel gewoon!
Ik maak altijd van die blonde opmerkingen:
staat zo'n tram stil voor een stoplicht, roep ik met me stomme kop:"hey waarom staat die tram stil?"
en ik ben een keer languit in de mcdonalds gegaan Frusty

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 13:12

Ging zaterdag even naar de Nokia-shop omdat m´n mobiel (3310) niet meer ging. Ik had een paar weken terug een nieuwe (8210) gekregen omdat ik m´n verdrag had verlengd. Omdat ik bij m´n 3310 steeds het bericht kreeg dat ik m´n SIM-kaart moest inzetten, had ik bedacht dat ik de kaart dan zolang al wel in de 8210 kon doen. Ik steeds proberen dat ding aan te doen, ging ´ie voor geen meter. Nadat die man van Nokia m´n 3310 weer aan de praat had gekregen, vroeg ik hem waarom ik die 8210 niet aan kreeg. Hij kijken en binnen 2 sec. was dat ding aan Kusje !
Bleek dat ik al-die-tijd niet op het "aan" knopje gedrukt had, maar op het ding om de cover te wisselen Pling (die ziet er net zo uit als bij de 3310 het "aan" knopje)