Wel het met vast persoon gedaan zonder relatie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 00:26

Alleen sex kan wel, of het nou met je ex is of met iemand anders.
Punt blijft dat je beide hetzelfde wilt in dat geval, wil je beide alleen sex en thats it, waarom niet?

Op het moment dat 1 van de twee meer gaat voelen of al voelt wordt het toch moeilijker mijns inziens....

En of dit wel of niet voor haar kan werken kan alleen zij weten, ze kan het een tijd proberen, het kan bevallen, maar als het rot gaat voelen of niet genoeg is werkt het dus niet en kan ze beter stoppen.
Maar zij kan denk niet aan de hand van andermans ervaringen weten of het verstandig is ermee door te gaan.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 10:37

Ik kan hier geen antwoord op geven.
Ja ik heb sex met mijn ex gehad. Maar ik wilde hem terug, en ik wist dat hij nog veel voor me voelde. We zijn dus ook weer samen gekomen.
Als je zeker weet dat hij niets meer wil met je vriendin, en je vriendin is er nog gek op, dan zou ik het niet doen. Je hebt ontzettend veel hartpijn naderhand. Jij doet het namelijk met gevoel en hij niet...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 11:18

Sex zonder relatie kan heel goed, maar t probleem is vaak dat de een er anders over denkt dan de ander..
Ik kreeg toen ik 2 weken niks van hem gehoord/gezien heb een vaste vriend, en hij wilde schijnbaar toch meer, dus ja dan heb je een probleem Scheve mond

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:02

Mijn vriend en ik hebben eerst 4 jaar een sexrelatie gehad (met tussenpozen wanneer ik een relatie had).
Eerst allebei maar beweren dat je niks met elkaar wil en uiteindelijk toch stapelgek op elkaar zijn. Haha!
Zo kan het dus dat we onlangs vierden dat we 1 jaar een relatie hadden en een tijdje daarvoor vierden we ons 5-jarig sex jubileum. *LOL* Haha!

Iedereen waarschuwde me altijd dat het gedoemd was te mislukken en dat ik meer voelde voor hem dan hij voor mij, en dat het hem alleen maar om de sex ging blabla maar de eerste 3 jaar was ik ook echt niet verliefd op hem en ging het mij om zijn lekere lichaam *LOL* , daarna werd ik wel steeds verliefder maar ik voelde gewoon aan dat hij dat ook wel had, noem het maar vrouwelijke intuitie. Knipoog

Het kan allemaal zeker, zolang je er inderdaad maar beide hetzelfde over denkt. Dan is er niks mis mee en is het alleen maar een (zeer plezierige *LOL* ) aanvullig in je leven! Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 19:08

Hmmm ik heb zowel een can als can't ervaring: mijn ex dacht idd wel ex-sex te kunnen hebben maar dat vond ik geen goed idee. We zijn nu immers net op het punt dat we eindelijk vriendschappelijk met elkaar omgaan en dat dat eeuwige vonkje een beetje gedoofd is; als je dan weer aan sex begint; en je hebt een vriendschappelijke relatie; tsja dan zit je gewoon in een vrij lastig pakket. DUs dat was een no-no in mijn geval.

Maar daarentegen is er een meneer die gewoon erg lekker is (geen ex dus Haha!) waar ik een puur lichamelijke relatie mee heb. Lekker simpel; geen gevoelens, geen relatie - gewoon lekker. Maar daarbij wist ik bij voorbaat dat het geen relationship-material is en dat ik er niet verliefd op zou worden, dat scheelt. Anders zou ik het ook niet kunnen.

Ben nu wel benieuwd naar de keuze van TS *LOL*

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 23:16

griebels schreef:
Ja ik heb sex met mijn ex gehad. Maar ik wilde hem terug, en ik wist dat hij nog veel voor me voelde. We zijn dus ook weer samen gekomen.


Same here.....

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 22:30

Waterkippie schreef:
waarom zou je doen dan alsof er niets is gebeurd Verward
als je beide weet dat het alleen om de seks gaat, dan hoef je toch niet te doen alsof er niets gebeurd is Verward
of snap ik je nu niet Haha!


oeh... nou... Ik heb wel begrepen dat ze na veel getreuzel toch wel ff een tijd met hem heb zitten zoenen zeg maar. Maar geen sex hebben gehad om bepaalde redenen voor haar en daarna deed hij heel luchtig, maar ze vat dingen vaak ook te persoonlijk op. maar dat kwam bij haar een beetje afgedankt over zeg maar.

Nou heb ze een leuke jongen op internet ontmoet alleen loopt erg snel naast zn schoenen en vind zichzelf heel wat maar verder vind ze m stiekem wel leuk en hij zit ook in t paarden wereldje alleen hij zit alleen te geinen met haar denk ik.

haar ex vriend komt ook wel eens bij hun op stal om de eigenaar te helpen met repareren enzo en komt ook jaren bij hem thuis kop koffie halen en de eigenaar vraagt wel s aan mn vriendin of ze nog met m zou willen. Gisteren vroeg hij t nog en toen werd ze t zat en vertelde ze dat ze een leuke jongen ontmoet had... en vandaag kreeg mn vriendin een smsje... van haar ex vriend dus Haha! of alles goed met haar ging en hij had een tijd nix van haar gehoord... en als ze eens bij m wou blijven slapen moest ze dat m maar ff laten weten... ik hoopte stiekem dat ze m nu wel uit dr hoofd had gezet nu die andere jongen in beeld is gekomen van internet maar nu begint hij haar weer te smsen... gaat lekker verwarrend zo... mannen...