Video kopiëren - waar en wat kost het ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Video kopiëren - waar en wat kost het ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 15:15

Tijdens onze jaarlijkse Shire Show twee weken geleden is er een video opname gemaakt van de hele dag. Dit wil ik graag op gewone videoband zetten en dat laten kopiëren voor de mensen die graag zo'n band willen hebben. Maar aangezien ik geen zin heb om dat allemaal zelf handmatig te doen, zoek ik dus een bedrijf die dat kan. Het zal waarschijnlijk om een stuk of 30 exemplaren gaan. Ik heb al even op internet gekeken, maar daar stonden prijzen waar ik niet echt vrolijk van werd Scheve mond .

Wie heeft er wel eens een video laten kopiëren, waar heb je dat gedaan en wat kostte het ongeveer ?

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:41

Ik ben erg benieuwd naar het antwoord. Heb gisteren een video in handen gekregen (een van een jaar of 25 geleden), die me ontzettend dierbaar en kostbaar is. Ook ik wil deze graag laten kopiëren, maar er mag ABSOLUUT niks met het origineel gebeuren (er mag niks mis gaan dus). Als er ook maar een klein risico aan verbonden is, gaat het alvast niet door dus..

Ben ook benieuwd!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:46

Ik heb het laatst bij ons thuis zelf gedaan, 2 videorecorders aan elkaar met zo'n speciaal ding (hadden we toevallig) en 1 afspelen en andere opnemen. Beetje gedoe alleen om die 2 videos bij elkaar te krijgen...

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:58

Ja je kan het ook zelf doen. Moet je zoals YvonneS zegt 2 videorecorders aan elkaar maken. Maarja dan moet je wel toevallig net dat tussenstuk hebben..

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:02

Hier in maartensdijk zit ene bedrijfje dat vraag 3,50 euro per copie.