Dat is PECH....wielen WEG!?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:37

Lekker dan Scheve mond
Ze kunnen ook nergens meer van afblijven he..
Gelukkig ben je er voor verzekerd Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:52

Wat asociaal zeg! Toen ik nog in Rotterdam woonde hadden we elke avond wel een inbraak, er was een soort van autoradiodiefstalrage. Buren hebben zelfs een keer een camera neergezet waar een van de diefstallen op te zien is }>

Hier in Friesland hoor je er eigenlijk niets over, gelukkig!
Nou, ik hoop voor je dat het hier bij blijft.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:58

Wat asociaal! Ik snap echt niet dat iemand zoiets in zijn hoofd haalt!
Niet lang geleden is de hele linkerkant van mijn auto ondergekrast. Aan de zij-achterkant, na de tweede deur zeg maar, was ook echt een soort figuur gekrast en verder stonden over de hele kant krassen van erlangs lopen en met een sleutel erin krassen.
Dat grapje kostte 650 euro! En ik had het nog 'goedkoop' weten te regelen.
Zoiets heet nl vandalisme en ik was daar dus niet voor verzekerd! Boos!
Alleen als je All-Risk bent verzekerd, werd het vergoed, maar dan was je wel een aantal svj kwijt. De auto staat in mijn moeders verzekering en omdat zij een andere auto heeft en deze eerst van haar was, was hij net de week ervoor omgezet in een 'gewone verzekering' en niet meer All-Risk, omdat haar auto nu de 'hoofdverzekerde' was zeg maar. Bovendien is de auto uit '99 en na 5 jaar is All-Risk toch niet meer rendabel.

Nu is er een 'merkje' van mijn wieldop (of velg, weet niet eens) afgehaald.

Ik begrijp echt niet dat je zoiets doet. Dat je bij jezelf denkt 'Hmm mijn merkje is eraf, ik ga die bij een ander er even afslopen!'
En dat van die krassen vind ik al helemaal onvoorstelbaar! Boos!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 07:41

jeetje doree, dat klinkt inderdaad helemaal niet leuk..en tegen vandalisme kan idd weinig..

hierbij een foto van mijn auto gisterochtend
Afbeelding

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 08:23

Jemig, dan schrik je je ook een ongeluk, zeg... Scheve mond Ik kan daar zo vreselijk boos om worden dat mensen niet met hun poten van andermans spullen kunnen blijven Boos! . Vorig jaar is mijn auto drie keer opengebroken. Hij was al wat ouder en dus niet All Risk verzekerd, dus het heeft me echt bakken met geld gekost om nieuwe sloten en ramen te kopen. En dat terwijl ik het frontje van de radio er geen van de drie keren in had zitten, ze braken in die buurt gewoon op goed geluk een rijtje auto's open (junks). Oeh, om bloedlink van te worden Stoom uit je oren .

Misschien kun je als opvolger van deze auto beter een of ander lelijk model kopen, dan weet je zeker dat niemand de wielen daarvan wil hebben... Schijnheilig

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:23

Wat voor mooie velgen had je eronder dan? Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 09:32

Paradise: proficiat!!! Haha!

Maar weer ontopic: dat is wel mooi even balen. Is je lak niet beschadigd door die stenen die eronder liggen?

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:19

dan wrijf je toch nog ewrl een keer in je ogen als je dit 's ochtends aantreft Scheve mond

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:27

Zo! Balen!!

Waren het siervelgjes?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:31

Jeetje zeg, kunnen ze dan tegenwoordig meer nergens met hun tengels vanaf blijven. Kan daar zo boos om worden ga lekker werken en koop het dan lekker zelf Boos!

Net zoals de Mercedes ster die al 2x van me pa's auto af is gestolen, echt zielig is dat

Mijn vriend had twee weken terug net een nieuwe mountainbike gekocht, 2 dagen later is hij op klaar lichte dag in een drukke straat meegenomen en hij stond ook nog aan mijn fiets vast, met 2 sloten!
Laatst bijgewerkt door Haagsemeid op 08-09-04 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 17:31

nee! ik had niet eens velgen!! wieldoppen! wel moie, maar oke! WIELDOPPEN ..

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:35

Zielig van die gasten zeg!
Volkomen belachelijk! Te sloeberig om een paar nieuwe bandjes te kopen.

Zie nu pas die foto, is het een stil plekje in het donker?

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 17:38

Wow! ze doen ook echt de raarste dingen....Rolleyes

ItsLove
Berichten: 10
Geregistreerd: 08-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:21

aah wat erg voor je!! het word ook echt steeds erger wat ze allemaal meenemen

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:28

Even een reactie op de foto, als ik mijn auto zo aan zou treffen zou ik me eigen ook kapot schrikken..
Als er nu velgen onder hadden gelegen oke, maar wieldoppen (niet negatief bedoeld).
Aan velgen kunnen ze meer verdienen dus dat had ik dan nog kunnen begrijpen.. Echt trieste mensen lopen er op wereld...

imker schreef:
Paradise: proficiat!!! Haha!


Dank je Haha!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:38

Wat vervelend voor je zeg. Dan sta je ook raar te kijken, als je je auto 's ochtends helemaal gestript aantreft. Echt super asociaal.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:40

Nouja! Dat is toch belachelijk!! Je gaat toch niet iemands wielen jatten...
Tegenwoordig jatten ze echt alles... De hele auto meenemen is te lastig, dus jatten ze de banden maar Scheve mond

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:03

Ziet er stiekem wel een beetje raar uit zo... Ik hoop dat je dinsdag wat meer geluk hebt! Ik duim voor je!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:07

haha sorry,maar moest toch wel even lachen om je titel en die foto Haha! *LOL*

maar dit is inderdaad wel echt heel belachelijk zeg!
ben je toch best ziekelijk bezig als je zoiets gaat doen Verward

nieuwe wielen/velgen kopen zijn geloof ik ook nog best prijzig he?

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 22:45

het waren geen standard banden, wel wat bredere, de wieldoppen vind ik zelf ook niet verkeerd..ze zijn er al vaker per 1 of 2 vanaf gehaald.
De onderkant van de auto is beschadigd door de bakstenen,en de assen is pas morgen te zien als ie op de brug staat.
Ik heb nu een VWLupo meegekregen

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 22:56

marloes-joy schreef:
het waren geen standard banden, wel wat bredere, de wieldoppen vind ik zelf ook niet verkeerd..ze zijn er al vaker per 1 of 2 vanaf gehaald.
De onderkant van de auto is beschadigd door de bakstenen,en de assen is pas morgen te zien als ie op de brug staat.
Ik heb nu een VWLupo meegekregen


Lupo! Jippie, maar ja het heeft een stur en 4 wielen Lachen Ik hoop dat alles mee zal vallen. Weet je al wanneer je m weer terug krijgt?

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 22:58

ik denk morgen of overmorgen, ligt eraan wat voor schade er allemaal aan de voorkant(assen) is
maar ik vermaak me wel met de lupo! leuk ding, heel nieuw, soepel, rijd heerlijk
kofferbak is echt 3 x keers, en de koppeling pakt extreem laat, maar ah verder wel oke! Lachen

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:07

Lupo's: Leuke scheurkarretjes Schijnheilig

irmalouise

Berichten: 1959
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 09:47

Jeetje Marloes, ziet er echt k.. uit zeg, hopelijk zijn de assen niet te erg beschadigd word een duur grapje denk ik, vind het nog steeds raar dat de politie niet eens komt kijken der moeten toch heel wat vingerafdrukken opstaan, dat de verzekering daar ook niet naar vraagt misschien dat ze dat eens kunnen invoeren, dan worden de daders misschien eens gepakt want tot nu heb ik van de keren dat ze bij mijn auto hebben ingebroken en dingen gesloopt nog nooit iets gehoord behalve dat ze de zaak stoppen vanwege te weinig bewijs, belachelijk gewoon politie heeft het te druk met bonnen uitschrijven en langs de weg hardrijders (ook wel belangrijk) aanpakken maar diefstal vind ik toch wel belangrijker.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:32

Wat bizar zeg! Ik heb nog nooit zoiets gehoord/ gezien! Wel heel zuur zo... als je al zoveel pech hebt gehad zou ik idd een andere auto zoeken! Ook gek dat ze wieldoppen jatten! Succes en een Lupo... best leuk! (zou ik best graag willen hebben!)