Spannende week voor onze kat Zoë...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24038
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Spannende week voor onze kat Zoë...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 10:38

Na weken te hebben gedokterd, ze heeft 4 weken een sonde in gehad, waar ze een paar maal per dag mee werd gevoederd... Ze is weer helemaal op het oude gewicht bijna, maar eten wilde ze nog niet zelf genoeg...

Omdat het al zo'n tijd was dat dat ding erin zat, belde we de DA weer om advies. Hij zei dat we maar Valium moesten gaan gebruiken, omdat dit hongergevoel opwekt... Dit hielp wel, ze at gelijk zelf genoeg...
Maar moest het zo op deze manier? Die pilletjes waren de druppel...

Gisteren is de Sonde eruit gegaan, geen pilletjes mee genomen om te geven, zodat ze meer gaat eten; nee ze moet het op eigen krachten doen.

Ze krigjt wel lekkere brokjes (eigenlijk mag ze het niet voor haar nieren, maar niervoeding vind ze niet echt lekker), en nu heeeeel hard hopen en duimen adt ze zelf voldoende gaat eten...

Zo niet? Dan is het over, dan is het uit, en krijgt ze snel een spuitje... Niet meer lang aankijken, niet meer aandokteren, we hebben alles gedaan wat we konden doen... Geen aanwijsbare reden als oorzaak, ze is op ALLES en dan ook ALLES onderzocht... En niets, niets kunne vinden...

Ze krijgt ongeveer een week de kans om 'zich te bewijzen', om te laten zien of ze zelf genoeg gaat eten... Zo niet, dan zal ze een spuitje krijgen....

Duimen jullie mee?!

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 10:43

Ik duim zeker met je mee!
Arme Zoë Ach gut , hoop dat ze nu echt op haar eigen krachten kan eten.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 10:53

jeetje zeg. ik duim zeker weten voor jullie !! Hoop dat ze zelf weer van uit haar eigen gaat eten.

allebij sterkte de komende week, en ik zal goed duimen !