Mijn PC-game werkt niet!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SDE
Berichten: 941
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Antwerpen, Belgiƫ

Mijn PC-game werkt niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 13:46

Mijn broer heeft Medal of Honor Allient Assaults gekocht. Nu, ik mag daar van hem niet met spelen, dus heb ik op een onbewaakt moment, de cd-roms (2) ervan genomen en gekopieerd.

Nu wilt de eerste (start)cd-rom niet automatisch openen, het is zelfs onmogelijk via 'eigenschappen' automatisch openen te kiezen. Je kunt enkel de cd-rom verkennen en dan zie je de bestanden waaronder enkele gecomprimeerde bestanden. Nu heb ik alle programma's zoals winzip, winrar e.d. geprobeerd, maar die zeggen steeds dat het gecomprimeerde bestand een ongekende grootte heeft of beschadigd is. Ook melden de herstelprogramma's steeds' Naam van kop "???"'.

Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:47

Ik denk dat je broer wel kan helpen Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:47

Wat zijn de extensies van die bestanden?
Als hij de cd in de winkel gekocht heeft _MOET_ er een exe bestand op staan Lachen.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:02

Waarschijnlijk zit er een kopieerbeveiliging op de cd's waardoor je de cd niet zo kan kopieren. Als je het spel toch op je pc zou willen hebben dan moet je het gewoon installeren, vanaf de orginele cd.

Maar ik denk dat het ook weinig nut heeft, want je hebt best wel kans dat je het spel moet spelen, met de cd in de cd-speler.

SDE
Berichten: 941
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Antwerpen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 14:12

Die gecomprimeerde bestanden hebben geen extensie. Hun namen zijn: data 1-2-3, bda ,dxnt, bdant, directx ...Een heeft er wel een extensie, namelijk . CAD

Ik heb er ook nog een raar bestand opstaan met de naam "ikernel.EX_".

Voor de rest wat TMP-, autorun-, setup-bestanden, maar als ik die autorun, of setup-bestanden probeer te openen, verschijnt een MS-DOSvenster, maar dat is in een fractie van een seconde weer weg.