Soort nieuwe PMU

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 14:28

Aangezien ons allergeliefde Laudine ons PMU-topic gesloten heeft, omdat ZIJ ´er niet zo´n zin meer in had´ Boos! zit ik al mijn miepige acties op te proppen en daar word ik niet echt vrolijker van Frusty
Dus, dit is een nieuw topic waarin iedereen zijn miepige acties in kan plaatsen.

Ik zal zelf wel even een goede start maken en een wel erg miepige actie openbaren.

Gisteren met lunchtijd liep ik naar de kantine. Yummm, ik had echt honger en nam een bagel met bieslookkruidenkaas en een kopje aspergesoep. Verder nog een glaasje melk (want das goed voor elk Lachen ) en een appel (cause that keeps the doctor away Tong uitsteken ) Okee, het smullen kon beginnen Vork
Ik loop dus met mijn dienblaadje naar de tafel waar mijn andere NOScollega´s zitten. Ik wil gaan zitten en wat gebeurt er.... ja hoor...Dorée blijft haken en scheurt haar broek!!!! Boos! Boos! Boos! Hihi ik ging dus maar meteen zitten, want anders ziet iedereen fijn zo´n gat in je broek......
Dus ik dat zeggen en iedereen heel hard lachen... Huilen Huilen en dan zeggen ze ook nog als we weer terug willen lopen.... wij gaan wel achter je lopen hoor, dan kan niemand het zien *HUILHUILHUIL*
Erg senielig en erg miepig dus van mij.....
Bovendien was dat altijd mijn grootste nachtmerrie: ergens in een openbare ruimte zijn en dan je broek skeuren zodat iedereen je reet kan zien, of dat je plotseling naakt blijkt te zijn ofzo........ Scheve mond\ Koe

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 16:26

hahahahahhahahaahahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa }>
Die is goed....daar had ik bij willen zijn Extreme duivel

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 16:44

Weet je wat ook banketstaaflig is, uit de WC komen en een hele rits WC papier achter je aan hebben hangen (die dan in je broekboord zit)

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 17:16

hahahaha ja ook erg miepig, heb ik gelukkig nog nooit gehad *is hard aan het afkloppen* Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 17:23

Hahahahaha, die Dorée!!! Moet jou ook weer overkomen hè???
Ik had het ook een keertje op school...dat ik achter een omhoogstaande spijker van de stoel bleef haken..toen was het ook grrrriiits... Haha! Gelukkig was het het laatste uur en kon ik meteen door naar huis. Maar goed mijn jas erover gedaan.
En ik had het een keertje in de supermarkt bij het vakkenvullen. Mijn vriendin opeens tegen me: "Joh, er zit een gat in je broek!!!" Ik dus echt:"Ja hahahahaha, daar trap ik niet in!" "Echt waar!!!" Ik dus kijken: ja hoor, groot gat in mijn broek en hoe ik eraan kwam??? Ik dus maar mijn blouse om mijn kont geknoopt en verder gewerkt. De slager:"Heb je het warm??? Je loopt er zo zomers bij!!!" "Ehm...ja!!! " *ondertussen bibber* Maar we hadden wel lol! *LOL*

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 17:24

Ik ben vorige week op school half van de trap afgevallen. Ik bleef ergens aan haken (wat is dat toch!?!) en ik werd een paar treden naar beneden gelanceerd. Gelukkig kon ik me nog op tijd aan de leuning vastgrijpen (elegant *LOL* ) en ik heb er nog steeds lol over.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 17:24

hahahaha jij bent dus veeeeel miepiger dan ik!!! Tot twee keer toe een gat in je broek!! Als je dan tenminste een normale tentonderbroek Haha! aanhebt, ziet men de onderbroek en niet je kont, maarja dat had ik natuurlijk niet....heb geen tentonderbroeken!! Haha! Tong uitsteken
Maar wat ik wel heb.......hihi Lips are sealed

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 22:12

Ik houd het toch maar bij tentonderbroeken.... hahahahahahaha Haha! Verder geen uitspraken... maar ik ben idd wel een grote miep ja.... *LOL*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 09:17

Ik had laatst ook dat ik heel hard van de trappen in het station afrende, want ik had haast.. Zoals gewoonlijk had de trein weer eens vertraging Frusty en moest ik rennen voor een aansluiting....
Dus ik keihard van die trap naar beneden hollen, glij ik bij de bijna laatste tree uit en val voorover van de trap af! Boos! en dan weer opstaan van pompiedom niks aan de hand tralalalala en om je heen kijken of niemand het toevallig heeft opgemerkt, maar dat is dan natuurlijk niet zo... Verdrietig
ik stnod zwaar voor banketstaaf en toen ben ik maar weer verder gerend, want tja moest toch de trein halen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 09:30

Dat zou ook net een actie voor mij zijn geweest. Ik ben ook een kei in verbergen van stommiteiten... Als ik zo goed als helemaal van een trap afpleur...weet ik me altijd heel charmant en met een big smile van wat-kijken-jullie-nou-ik-ben-actrice weer op te vangen en op mijn voeten te belanden.... Knipoog Knipoog Knipoog

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 10:03

ja precies!!! Zo deed ik dat ook!! hahahaha heeeeeeeeeeeeeeeeeeel miepig!!
En dan zeggen hallo ik ben die en die bekende actrice en ik ben aan het oefenen voor mijn stunts in mijn nieuwe film Haha! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:54

*grijnz* gelukkig heb ik sinds het ineenstorten van de PMU geen miepige dingen meer gedaan... Nee? Njaa, het instorten zelf was het miepigste ooit, en ik beloof plechtig dat ik t NOOIT meer doen zal... Maar ja, miepige dingen gebeuren je nou eenmaal he, die kun je niet stoppen ofzo... Frusty