zit ik al mijn miepige acties op te proppen en daar word ik niet echt vrolijker van
Dus, dit is een nieuw topic waarin iedereen zijn miepige acties in kan plaatsen.
Ik zal zelf wel even een goede start maken en een wel erg miepige actie openbaren.
Gisteren met lunchtijd liep ik naar de kantine. Yummm, ik had echt honger en nam een bagel met bieslookkruidenkaas en een kopje aspergesoep. Verder nog een glaasje melk (want das goed voor elk
) en een appel (cause that keeps the doctor away
) Okee, het smullen kon beginnen
Ik loop dus met mijn dienblaadje naar de tafel waar mijn andere NOScollega´s zitten. Ik wil gaan zitten en wat gebeurt er.... ja hoor...Dorée blijft haken en scheurt haar broek!!!!
Hihi ik ging dus maar meteen zitten, want anders ziet iedereen fijn zo´n gat in je broek......Dus ik dat zeggen en iedereen heel hard lachen...
en dan zeggen ze ook nog als we weer terug willen lopen.... wij gaan wel achter je lopen hoor, dan kan niemand het zien *HUILHUILHUIL*Erg senielig en erg miepig dus van mij.....
Bovendien was dat altijd mijn grootste nachtmerrie: ergens in een openbare ruimte zijn en dan je broek skeuren zodat iedereen je reet kan zien, of dat je plotseling naakt blijkt te zijn ofzo........
\