zijn er nog meer mensen hier die af en toe niet goed worden van bv TMF en MTV...
Ik werd vanmorgen wakker van mijn tv timer en dan dus met een clip van allemaal ingezoomde BORSTEN... op muziek dus met nog wel kleren aan (viel mee) maar dus enkel borsten in beeld he. Er is ook zo'n clip met van die tongzoenende mensen.. leek ook wel alsof het getimed werd ofzo want telkens als ik de tv aanzette was die clip dus bezig..
Het lijkt wel of de feministische golf een beetje doorslaat naar een seksistische golf oid want het lijkt wel alsof je enkel op tv/in de muziek kan komen als je zo weinig mogelijk aanhebt en zo groot mogelijke tietuh hebt.. ARGH! Hebben jullie die clip van lil Kim gezien?>? Nou echt ik vind dat dus een schande voor het vrouwelijk geslacht he! En waar blijven de Ricky Martins en Brad Pitten in een tangaatje in beeld? Dat is dan wel zo eerlijk! Ik bedoel, ik ben blij met mijn lijf hoor en ik draag ook best wel uitdagende kleding af en toe als ik uitga maar het lijkt tegenwoordig wel een must te worden!! Als ik contactjes zou hebben in de showbizz dan zou ik een clip maken met mooie vrouwen volledig aangekleed (nonjurk ofzo) en dus al;leen een hoofd te zien.. vette actie alleen in vrees dat ik dan nooit in de top40 terecht zal komen.
Ohja nog een laatste opm: Die DEF Rhymz moeten ze afschieten.
Ik snap werkelijk niet dat iemand zoiets kan apprecieren.. ('ik wil je BILLEN zien.. schudden met die billen??!!') Wat vinden jullie nou? Mag of TOTAAL fout? en oh ja ben ook wel benieuwd naar een mannelijke reactie hehehe Groetjes van Laura