'haar-platter'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardeblomme
Berichten: 13
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: Vosselare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 17:05

Irritant schreef:
Oh dit topic is mijn redding Haha!


Als ik er niet was geweest Tong uitsteken
Ik ga dan maar morgen eens gaan piepen in het Kruidvat op zoek naar de gladmakende melk van Fructis (garnier?) of is die van L'Oreal beter? Of is die duurder? Of welke ruikt het minste? Schijnheilig

En Karin, bedankt voor de tip, ik zal eens rondkijken of ik uw tovermiddel kan vinden Haha! Maar Etos ken ik niet Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:39

je kan ook naar de kapper gaan en je haar laten stijlen (kweet niet of ik het zo goed schrijf) en dat blijft dan een halfjaar zitten geloof ik, ik was met mijn vriendinnen in de stad en toen werden we gevraagd als model voor cosmo (kapper). omdat wij krullen hadden en ze die glad wouden maken, gingen die studenten proberen, nou dat werkt echt het allerbest!
er zit wel een prijskaartje aan, maar zeg nou zelf, hoef je niet telkens spul te gaan kopen wat toch maar tijdelijk effect heeft en het scheelt tijd Lachen
suc6

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:58

garnier ja Knipoog

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:24

Paardeblomme schreef:

Ik ga dan maar morgen eens gaan piepen in het Kruidvat op zoek naar de gladmakende melk van Fructis (garnier?) of is die van L'Oreal beter? Of is die duurder? Of welke ruikt het minste? Schijnheilig


Idd van Garnier. Ik vind ze beiden goed werken. Welke duurder is zou ik zo niet weten, ik denk die van L'Oreal.
Die van L'Oreal ruikt het minst.

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:33

ik heb ook last van dat probleem en gebruik fructies glad en steil (werkt goed alleen één keer op dat pompje drukken is echt al genoeg, zelfs teveel Tong uitsteken)
verder gebruik ik glad en steil shampoo van andrelon en verder genoeg gel! Haha!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:56

Irritant schreef:
Oh dit topic is mijn redding Haha!


Idd Haha!

Laat ik nou net toevallig vanmiddag de stad in gaan.. Ik hoop dat het werkt!

Paardeblomme
Berichten: 13
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: Vosselare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 13:55

GeNeRaAlTjE schreef:
Idd Haha!

Laat ik nou net toevallig vanmiddag de stad in gaan.. Ik hoop dat het werkt!


Jij ook al? Tong uitsteken
Wat ben ik toch de reddende engel Tong uitsteken Schijnheilig
Ik trek er ook deze middag op uit, als ik zowel de versie van garnier als L'oreal tegenkom ga ik even snuffelen of ik neem beide mee Tong uitsteken
Laten jullie weten hoe het is gegaan? Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:40

Die melk van fructis hielp bij mij dus echt totaal niet Ik doe dr altijd wax in(van schwarzkopf ofzoiets)..

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:28

Paardeblomme schreef:
Jij ook al? Tong uitsteken
Wat ben ik toch de reddende engel Tong uitsteken Schijnheilig
Ik trek er ook deze middag op uit, als ik zowel de versie van garnier als L'oreal tegenkom ga ik even snuffelen of ik neem beide mee Tong uitsteken
Laten jullie weten hoe het is gegaan? Haha!


Ja Vork

Ik heb nu die melk van fructis en ga 'm morgen eens even uitproberen.. Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:35

Je kan ook een steiltang kopen, bvb 1 met keramische platen (Remmington, ongeveer 40 euro) werkt als een trein! Haha!
Ik gebruik ook serum van L'Oreal (liss intense) werkt ook heel goed.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:40

Die tang van Remington heb ik ook, de CS 1000 en die kost bij Hermes 29.95 - zie http://www.h-e.nl/index.php en dan zoeken op 'Remington Haarkrulborstels'.

Ik heb 'm alleen nog nooit gebruikt, heb er het geduld niet voor. Bij de kapper is mijn haar een tijdje geleden helemaal glad gemaakt met zo'n tang en dat zag er best aardig uit. Het blijft alleen niet lang zo zitten, bij de eerstvolgende wasbeurt is het er weer uit. Knipoog

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:55

Karin schreef:
Die tang van Remington heb ik ook, de CS 1000 en die kost bij Hermes 29.95 - zie http://www.h-e.nl/index.php en dan zoeken op 'Remington Haarkrulborstels'.

Ik heb 'm alleen nog nooit gebruikt, heb er het geduld niet voor. Bij de kapper is mijn haar een tijdje geleden helemaal glad gemaakt met zo'n tang en dat zag er best aardig uit. Het blijft alleen niet lang zo zitten, bij de eerstvolgende wasbeurt is het er weer uit. Knipoog


Ah, ook degene die ik heb ja Lachen Ik was alweer vergeten hoe goedkoop hij is Haha! Echt een fijn ding! Ik heb hem ook bij Hermes gekocht.

Paardeblomme
Berichten: 13
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: Vosselare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 19:09

Ik heb de gladmakende melk (voor onhandelbaar haar Tong uitsteken ) van L'Oreale gekocht. Vond het wel redelijk duur maar die van Fructis hadden ze niet meer in Kruidvat gisteren... Ik probeer het één dezer dagen eens uit Lachen

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:12

succes hahahah