The Village - aanrader!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:03

Ik wil deze film ook wel zien..
Misschien eindelijk eens een horror met inhoud, i.p.v. Scream ofzo Haha!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:05

maar het is dus absoluut geen horror... het is een triller!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:22

Het lijkt mij meer een nabootsing van The wrong turn, of valt dat mee??

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:22

Ah.. maar voor mij vallen zulke films onder horror, The Sixth Sense was ook een horror voor mij.. Haha!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:25

het is echt de beste film die ik in tijden gezien heb!
prachtige verhaallijn, spanning wordt goed opgebouwd, alles klopt gewoon tot in de details.

echt een aanrader, ook voor de mensen die denken dat ze m te eng vinden, gewoon gaan! echt ik ben ook snel bang, maar ik heb echt echt waar geen moment gehad dat ik echt bang was!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:28

Babaloo schreef:
nee ik ben helemaal geen scream-fan, maar als ik de bios uitloop, en bijna de hele bios heeft het erover dat het maar een vage film is, dan klopt er iets niet, misschien met ons niet, maar het lijkt mij dat het de bedoeling is dat mensen de film snappen, en het verhaal ook volgen. misschien was het wel omdat ik heel moe was ofzo? maar ik vond het gewoon een vage film, vooral omdat je er dan zulke goede meningen over leest, dan valt het al helemaal tegen Clown


niet snappen? sorry maar als je de film niet snapt dan is er wat mis met de mensen en niet met de film....
en het zegt helemaal niets dat er mensen weglopen bij een film, en dat de hele zaal het niet goed vind, ik denk dat dat meer over de mensen in de zaal zegt dan over de film

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:34

Ik heb de voorstukjes gezien, hij lijkt me een beetje te eng voor in de bios. Scheve mond Ik wacht wel tot ie uit komt op dvd/video, dan kan ik hem tussendoor nog even stoppen, als het te erg wordt. Lachen

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:39

Tessebes schreef:
Ik heb de voorstukjes gezien, hij lijkt me een beetje te eng voor in de bios. Scheve mond Ik wacht wel tot ie uit komt op dvd/video, dan kan ik hem tussendoor nog even stoppen, als het te erg wordt. Lachen

Whahaha, jij lijkt op mij Tong uitsteken
Ik wil er ook graag heen, maar ik zie hem toch liever thuis wanneer ik een kussen of deken voor mijn gezicht kan houden wanneer ik hem te eng vind worden Nagelbijten / Gniffelen

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:06

Ik ben schijterd nr 1 en heb maar een keer mn handen voor mn gezicht gehouden en maar 1 keer gegild (ahum). Maar... ik ben extreem, ik schok zelfs enorm van een kat die op een tafeltje sprong in de film Stuart Little......... Bloos

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:41

Ben gisteren geweest, had er veel meer van verwacht vond het nou niet echt spetterend.. Ben me maar 1x echt kapot geschrokken toen ze in die kuil viel.. Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:49

Babaloo schreef:
nee ik ben helemaal geen scream-fan, maar als ik de bios uitloop, en bijna de hele bios heeft het erover dat het maar een vage film is, dan klopt er iets niet, misschien met ons niet, maar het lijkt mij dat het de bedoeling is dat mensen de film snappen, en het verhaal ook volgen. misschien was het wel omdat ik heel moe was ofzo? maar ik vond het gewoon een vage film, vooral omdat je er dan zulke goede meningen over leest, dan valt het al helemaal tegen Clown


Vanilla Sky snapte toendertijd (onze zaal) ook niemand, ik niet, m'n vriend niet, de halve zaal niet, en dat vond ik toch echt een meesterlijke film...

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:49

Natalie schreef:
't Is geen horror, 't is een thriller/drama Clown

En de spanning is echt om te snijden op sommige momenten... En de hele film is eigenlijk wel verrassend. Ik vond het in ieder geval de moeite waard... Heel anders dan ik 'm verwacht had, maar daarom niet minder goed...

Idd een aanrader dus Haha!



Genre: Horror, Thriller
Lengte: 107 minuten
Regie: M. Night Shyamalan
Cast: William Hurt, Joaquin Phoenix, Sigourney Weaver

Clown


Ik ga er zaterdag heen
Ben benieuwd !! Haha!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:38

ik vond hem een beetje tegenvallen.

Het verhaal was wel goed, maar het duurde allemaal een beetje te lang, maar de schrikmomenten zijn wel erg goed.

Mijn popcorn is ook op de grond gevallen Huilen (ik schrok)

DiyaMa

Berichten: 6
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:08

Het is een afrader vind ik. Ze doen de film beter voorkomen dan dat hij daadwerkelijk is. Het verhaal is wel oke...als drama. Gewoon een standaard liefdesverhaal. De enge stukken vielen mij tegen, en zeker na de reclames op tv, had ik hele andere verwachtingen. En ik was zeker niet de enige, iedereen riep na de film dat het een kfilm was en dat er andere verwachtingen gekweekt waren.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 21:01

Bloos! Gewoon een standaard liefdesverhaal? Nagelbijten / Gniffelen

Belker

Berichten: 15309
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:08

Ik wil hem ook zien maar ik wacht wel op de DVD.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:17

Ik vond het een prachtige film met een prachtig verhaal. En helaas zullen de standaard 'kijkers' deze film niet kunnen waarderen. Maar voor degenen die van iets speciaals met een verrassend einde houden is dit zeker een aanrader.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:49

Even over die zo enorm boeiende verhaallijn waar iedereen zo over roept... wat was er zo boeiend aan dan?? Ik vond hem ook niet echt moeilijk te snappen ofzo, sterker nog, ik had al vanaf het begin voorspeld dat het zo wel ging lopen.. Oke er zit een moraal in.. maar moeten ze daar nou zo'v verschrikkelijk langdradig eind aan breien?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 21:53

De schoonheid zit het hem juist in het op het verkeerde been zetten van de kijker, telkens een klein detail extra prijsgeven waardoor je uiteindelijk naar huis gaat en erover nadenkt en de extra puzzelstukjes op zijn plaats laat vallen.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:26

Ik vond hem ook erg goed... Ben me ook rot geschrokken..

Heb zelfs een ijselijke gil geslaakt in de bios toen de bus Pringles van de tafel viel.. Bloos Hoef zeker niet te vertellen dat dat nogal grappig was voor de mensen om ons heen? *oeps*

Maarre.. ik vond hem ook echt top hoor!

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:35

samantha5 schreef:
ik vond hem een beetje tegenvallen.

Het verhaal was wel goed, maar het duurde allemaal een beetje te lang, maar de schrikmomenten zijn wel erg goed.

Mijn popcorn is ook op de grond gevallen Huilen (ik schrok)


Haha *LOL*

Ik wil er ook heen!! Nu enkel nog even iemand vinden die met mij mee wilt Tong uitsteken

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:40

Lisette"]
Ik vond het een prachtige film met een prachtig verhaal. En helaas zullen de standaard 'kijkers' deze film niet kunnen waarderen. Maar voor degenen die van iets speciaals met een verrassend einde houden is dit zeker een aanrader.
[/quote]

Hier ben ik het volledig mee eens... Ik durf ervoor wedden dat het grote deel van degenen die 't een slechte film vinden naar The Village gingen om een lekkere griezelfilm te zien waarbij je 't verstand op 0 kan zetten... Tja, als je dat wil, moet je idd niet die film kiezen...

[quote="Laura schreef:
De schoonheid zit het hem juist in het op het verkeerde been zetten van de kijker, telkens een klein detail extra prijsgeven waardoor je uiteindelijk naar huis gaat en erover nadenkt en de extra puzzelstukjes op zijn plaats laat vallen.



Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:38

Misja schreef:
Ik vond hem ook erg goed... Ben me ook rot geschrokken..

Heb zelfs een ijselijke gil geslaakt in de bios toen de bus Pringles van de tafel viel.. Bloos Hoef zeker niet te vertellen dat dat nogal grappig was voor de mensen om ons heen? *oeps*

Maarre.. ik vond hem ook echt top hoor!


Haha, dus het is een echte schrik film. Dan weet ik al wie ik ervoor moet strikken om met me mee te gaan Haha! Die slaakt ook al snel een gil, en ligt soms helemaal dubbel van het lachen *LOL*

Ik heb er nu wel zin in, ben heel benieuwd!
Het moet wel lukken qua eng heid denk ik, ik ben ook naar Final Destination geweest in de bios (ookal had ik toen heel vaak mijn ogen dicht Nagelbijten / Gniffelen)

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:51

Ik ben gisteren geweest en verwachtte een enge horror...helaas, de film is absoluut niet eng maar hoogstens op 3 momenten een beetje spannend. Het is meer een drama film dan een thriller. Het is absoluut een goede film en het verhaal is ook super in elkaar gezet, je wordt steeds op een dwaalspoor gehouden OK dan! The Vilagge kreeg van ons een -7 omdat hij voorgedaan wordt als horror maar daar dus helemaal niet van heeft Knipoog

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:20

Ik heb hem volgende week op DVD Haha!
Ik is ali illegali
Kan niet wachten