The Village - aanrader!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 14:33

ik wil er ook wel heen, maar ik ben als de dood dat ik daarna niet meer slaap Clown

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 16:31

Ik geloof dat de helft van het bioscooppubliek bij ons in de zaal het ook niks vond, maar als je een beetje openstaat is het echt een meesterlijke film. Denk dat de mensen die hem niks vinden meer scream-types zijn.

En eígenlijk was ie helemaal niet zo heel ENG. Klinkt gek, maar het is vooral spanning, schrikmomenten en het meesterlijke verhaal!!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:33

Idd echt eng is die niet... maar dat vond ik sixth sence eigenlijk ook niet. Er hangt gewoon een spanning, en inderdaad die schrikmomenten... en het is dan echt niet zo dat alleen zij die er slecht tegen kunnen schrikken.... nee bij ons zat de HELE zaal kaars recht overeind! en inderdaad het verhaal super gedaan!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:37

Huh, ik heb de trailer gezien, en had al meteen zoiets van niets voor mij, ik gil de hele zaal bij elkaar en knijp mn buurman bont en blauw! Blauw oog

Bloos Bloos Bloos

Geef mij maar een goede speelfilm, à la Erin Brokovich of iets dergelijks...

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:02

Ik wil 'm heel graag zien. Zo'n schrik-film is wel wat voor mij Nagelbijten / Gniffelen

Lachen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:05

Ik gok ook dat degenen die 'm slecht vonden gingen om de zoveelste mindless griezelfilm te zien (screamtypes idd Haha!)...
Tja en dat valt dan toch even tegen bij The Village... Ik vond het een film mét verhaal en mét inhoud... En eigenlijk ook nog met een moraal ook Haha!

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:23

ik vind bijna geeneen film stom (wel sf), als je een beetje mooie decors en spannende muziek heb (en natuurlijk de schrikmomenten) hebt

maar veel films die mensen helemaal niets hebben vind ik juist geweldig, dus ik zie wel.
speelt het trouwens in het verleden af?
X shannnon

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:45

Leo_ke schreef:
Daar wil ik ook heen Cool Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil Schijnheilig


IKKE!!!!!!!!!!!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:54

gentille schreef:
maar veel films die mensen helemaal niets hebben vind ik juist geweldig, dus ik zie wel.
speelt het trouwens in het verleden af?
X shannnon


Sorry daar kan niemand antwoord op geven... anders is het verhaal niet meer leuk... gewoon lekker gaan kijken en je van tevoren niet druk maken over dat soort dingen Knipoog

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 19:30

Ik ga zometeen naar deze film toe!!! Zag toevallig dit topic nu net staan. Maar juist door die trailer had ik zoiets: Ja daar wil ik heen!!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:09

Ow man.. wat was deze film slecht!!!
Oke, dat het niet is wat ik had verwacht tot daar aan toe. Ik ben nu ook niet ehct van de scream films, maar had dus wel wat meer actie en spanning verwacht.. Halverwege de film had ik echt zoiets van: houd op met dat gezeik en come to the point!! Ik heb om me heen in de zaal (die overigens uitverkocht was) niemand een positief woord over de film horen zeggen. Iedereen ging naar buiten: keihard roepend: wat een poedersuiker! Hahaha, de mensen die stonden te wachten om naar binnen te gaan stonden wel raar te kijken. Er zijn ook gewoon mensen midden in de film weggegaan.. maar oke, dat vond ik ook wat overdreven.
Het verhaal is op zich niet eens zo slecht,. maar het is zoooo verschrikkelijk langdradig! En het enige schrikmoment dat ik erin vond zitten (wezen dat ineens door bos rent) zag ik al een half uur van tevoren aankomen...
Nee, ik vond het echt drie keer niks.. Jeepers creepers vond ik er nog spannend bij! (en dat zegt wat)

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:14

Ik moet zeggen dat ik er ook niet echt kapot van was... Valt erg tegen met een behoorlijke anticlimax.

Wel leuk om Brendan Gleeson weer eens te zien. Vind ik een leuke acteur.

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:13

Sammm en ik gaan misschien morgen, ligt eraan of we dood zijn of niet.

Maar dan komt onze mening Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:14

gerbenfroh schreef:
Sammm en ik gaan misschien morgen, ligt eraan of we dood zijn of niet.

Maar dan komt onze mening Vork

Klopt precies! Haha!

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:49

Ranja schreef:
Ik ga zometeen naar deze film toe!!! Zag toevallig dit topic nu net staan. Maar juist door die trailer had ik zoiets: Ja daar wil ik heen!!

Ben nu net terug. De film viel mij eigenlijk wel tegen, ik had er meer van verwacht. Wel een aantal goede schrikmomenten inderdaad.
Maar na afloop hebben we nog even gepraat over de film en toen vielen toch nog wel een aantal stukken op zijn plaats zeg maar.

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 00:56

Ik ben toevallig vanavond naar deze film gegaan, zie nu dit topic..
wat een slechte film.. niet spannend, oke misschien 2 keer goed geschrokken, maar dat vind ik bar weinig als je de voorstukjes op tv ziet, verwacht ik er meer van..
verder zit er totaal geen verhaal in, of die zit er wel in, maar dat snapte niemand, moeite om de film een beetje 'in' te komen, moeite om me aandacht erbij te houden.. eigenlijk vooral negatieve dingen. vooral omdat het door dezelfde maker als die andere film is gemaakt verwachte ik er gewoon veeeeel meer van..
het enige wat ik eng vond was het bos, maar dat kwam omdat me dat moest denken aan duitsland waar ik toen ik klein was onwijs ben verdwaald..

tis gewoon een slechte film, ieder zijn mening, maar de meeste mensen bij ons in de bios vonden hem slecht, het is gewoon geen aanrader als je er veel van verwacht. misschien houden mensen van zulk soort films, maar als je dit al eng vindt.... Scheve mond

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 10:20

Babaloo schreef:
verder zit er totaal geen verhaal in, of die zit er wel in, maar dat snapte niemand


Dat jíj het verhaal niet snapt wil niet zeggen dat het er niet in zit en ook niet dat het een slecht verhaal is Ik vind het meesterlijk, hoe het verhaal steeds wendingen neemt maar hoe dan later alles op zijn plek valt.

Ah jah ieder zn mening. Jij gaat volgende keer gewoon naar Scream 4. Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:12

Ik vind het een geweldige film! Ben er donderdag geweest en kan me geheel aansluiten bij de mening van Laura. Wat een wendingen, wat een schrikmomenten en wat een verwarring bij mij, mijn vriend en de andere bioscoopgangers.
Ik ben er wild van en wil em zeker ook op DVD hebben, maar inderdaad zaten er in de zaal ook zat mensen die het echt 3x niets vonden! Zij hadden gerekend op bloedvergieten, monsterlijke monsters die niet uit te roeien zijn en alles en iedereen opvreten, maar ja... dat zit er dus niet in.
Ik ben in staat om nog een keer te gaan, om die film vervolgens dood te analyseren (en dat kan heel goed met deze film!)

Trouwens nog een foutje ontdekt: Als de wezens in het dorp zijn zie je op een gegeven moment Lucius lopen en nog een schaduw... van een cameraman Haha!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:21

Wat een Slapen film!

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:31

Laura schreef:
Dat jíj het verhaal niet snapt wil niet zeggen dat het er niet in zit en ook niet dat het een slecht verhaal is Ik vind het meesterlijk, hoe het verhaal steeds wendingen neemt maar hoe dan later alles op zijn plek valt.

Ah jah ieder zn mening. Jij gaat volgende keer gewoon naar Scream 4. Haha!


nee ik ben helemaal geen scream-fan, maar als ik de bios uitloop, en bijna de hele bios heeft het erover dat het maar een vage film is, dan klopt er iets niet, misschien met ons niet, maar het lijkt mij dat het de bedoeling is dat mensen de film snappen, en het verhaal ook volgen. misschien was het wel omdat ik heel moe was ofzo? maar ik vond het gewoon een vage film, vooral omdat je er dan zulke goede meningen over leest, dan valt het al helemaal tegen Clown

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:16

Vrienden van mij zijn dit weekend gegaan en vonden hem enorm tegen vallen.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:24

ik ben vrijdag geweest,
vond de film op zich leuk,
veel schrik momentne,
alleen het eerste deel is langdradig,
dan vind ik het verhaal een beetje raar,
en het einde vind ik helemaal niet leuk,
maar toch wel geslaagd,
raar he Haha!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 15:30

Ik ben gister met een vriendin geweest. We vonden hem allebij niet zo leuk Niet echt eng en het einde was ZO slecht! Ook Jaquin Phoenix vonden we niet goed, hij kan geen "jongetje" spelen.

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:12

Pervinco schreef:
Wennepen, dat is meteen de hoofdzaak waarom ik nog niet geweest ben: als ik de trailer zie krijg ik het idee dat die film doodeng is. Maar ik heb geen idee waar hij over gaat... Scheve mond


ja dat isook moeilijk om aan de trailer te zien. daarom was ikal vanaf het begin benieuwd hoe het zou gaanlopen met deze film. hij is goed maar je moet er voor de een of andere manier open staan er zit een soort twist in hetverhaal wat je niet verwacht. sorry als r spelfoutenstaan ik zit in rimini en het toetsenbord werkt nietmee.
ikzou zeggen ga er gewoon heen want hij is wel de moeite waard. Lachen

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:58

Ik wil er ook heen. Lijkt me echt een goeie film