paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-01 18:50

Ik wil een paaaaaaaaaard.. denk ik Lachen

Maarja daar rij ik veels te slecht voor en weet ik te weinig? Jaa, alleen ik weet dat ik dat niet weet Verward

Dit is nou eens supervaag Scheve mond\

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 18:59

ikke ook!!!!!!!!!!!

all1 mama en ik worden het maar nie eens over de stal,
ik moet t zelf betalen van haar maar dat kank echt nie...
ik zit nog op de middelbare school...
nahja...
het paard krijg k wel... maar ik moet nu nog gaan sparen voor de stalling...
Huilen

we blijven dromen..... Slapen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-01 19:05

Ja, ik zit ook pas in de 1e, ik wacht wel..

ik wacht.... en wacht.. en wacht Scheve mond\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 19:13

ik ben van school af en ik kan het nog steeds niet betalen....nouja misschien wanneer ik klaar ben met mijn studie dierenartsassistente (ik studeer thuis Lachen ) en een vaste baan heb.

Keep on dreaming Slapen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 19:43

hmm, ja, ik ben verwend. ik heb een lieve pappa die binnen 6 maanden ook paardengek werd. Maar ja, Jopeledook moet wel weg, en als ik dat zelf wil gaan betalen moet ik ook gaan werken enzo...
Ach, dreams are nice as long as it lasts...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 20:25

ik heb ook geluk dat ik een super lief lottiekerstkadootje kreeg Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:07

en ik kreeg voor mijn kerst ee,n prachtige 3jaars haha mijn [***] Lovers

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:10

ik heb mijn veulentje helemaal zelf van mijn eigen zwaarverdiende centjes gekocht. *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:19

Houd moed, ik reed al 24 jaar fanatiek (en was dus 28) toen ik eindelijk een eigen paardje kocht! Als je er langer op wacht en van droomt, geniet je er misschien wel nooooog harder van!!! *LOL*

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:21

Ik heb mijn paardje (een arabiertje *Spirit* Party!! ) zelf gekocht van mijn zuurverdiende centjes Party!! Party!! Party!! Het was namelijk liefde op het eerste gezicht Lovers . Toegegeven, het kost een hoop geld (en zo'n fantastisch loon heb ik helaas ook weer niet Verdrietig , maar ze is iedere cent meer dan waard Party!! want ze maakt me zooooo *LOL* *LOL* Party!! Party!! Lachen Lachen gelukkig. Enne...ik ga zoek nog liever een bijbaantje dan dat ik haar ooit zou moeten verkopen!!! Zou desnoods putjes gaan scheppen ofzo...hahaha *LOL* *LOL* *LOL* Zo veel houd ik dus van mijn pukkie Cool Party!! Pling Lachen Knipoog Ik heb haar door die MKZ ellende nu alleen al 2 weken niet gezien Huilen Huilen Huilen
dat is flink Frusty Frusty Frusty ! Gelukkig weet ik dat ze heel goed verzorgt wordt door het meisje van de boerderij waar ze staat. Wie weet heb jij later ook wel een eigen arabiertje he *Spirit*...en als je echt mazzel hebt is ze net zo lief als Escala Party!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-01 21:41

Jee ik hoop t!

Huihihi wat een smileys Haha!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 22:06

Ik kocht mijn paardje ook van mijn eerste zuur verdiende centjes. Ik dacht: ze is twaalf, daar kan ik nog een jaar of vijf, zes lol van hebben, ervan leren en daarna zien we wel. Ze is nu 27 en duidelijk nog niet van plan het tijdelijke voor het eeuwige te verwisselen.

Groeten van de oude dame en Gery

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 23:33

ik heb zulke lieve ouders die hn vakantie ophaden gezecht om Sya te kopen lief he!!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 08:38

ik moet de helft zelf betalen. heb ook de helft van Ailin betaald. En de stallingskosten deel ik ook 8uur per week zit ikd us achter de kassa bij de AH. Zadel enzo moet ik helemaal zelf gaan betalen. mn moeder wi t nu nog we voorschieten maar t moet wel weer terug, naja heb t wel voor mn meissie over

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 08:43

Ik was ook 28 jaar dat ik mijn eerst pony kocht en nu ben ik 29 en heb ik er 4.....wel 3 kleintjes en een iets grotere hihhi, maar ja een paard is een paard, ik bedoel je hebt iets te vertroetelen!!!
En ik zou ze niet meer kunnen missen, mijn schatten Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 15:11

Hmmm. Ik zie er nogal tegenop om 'groot' te worden, maar aan de andere kant kan ik niet wachten. Wil nu onmiddelijk wel uit huis, getrouwd, kindertejs en GIGANTISCH veel paarden... ha ah... maar ja, toch maar zien wat er van komt...
Ik neem wel mijn KWPNkont mee trouwens, die arabier zou ik verkopen als ik Joey niet kon betalen... Maar ja, ben mijn vader en moeder niet...

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 19:43

Ohohohoh, wat heb ik toch een geluk. Twee paardjes op stal, die ik niet zelf hoef te betalen. Betaal er natuurlijk wel aan mee, hoor!

Ik heb ook een vader die paardegek is. Mijn vader reed al als klein jongetje en wij hebben dus ook bijna altijd paarden gehad.
Mijn eerste echte eigen betaalde paardje is trouwens onderweg!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 21:03

mn moeder moet nix van paarden hebben..
ze vind ze wel leuk van een afstandje hoor..
maar keb gelukkig wel een paardegekke tante en 2 nichten, die meehelpen zeuren...
eerst ff dit jaar halen en dan wilk n paard als slaagkadootje... --->droom... droom... droom...
en k blijf onderhandelen!!!! Lachen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-01 21:26

Ja I keep on dreamin'... Ik mocht bijna een manegepaard leasen, samen met Priscilla, maar toen mocht zij niet Boos! Lachen