wat moet ik hier nou weer mee (lang verhaal)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 19:16

ik weet dus echt niet wat ik met Dj aan moet het is dus nu uit 2/3 weken ofzo. (hier komt de uitleg:) )
het was net een paar dagen uit en ik wou uit gaan (we hebben drie discotheken inde buurt de mixx, Shaker en crazy) ik zat 's avonds met een goede vriend van mij te chatten op msn en hij vroeg waar ik naar uit zou gaan ik zei zo van: "ik ga niet naar de Shaker want daar gaat Dj naar toe en ik ben nu weer vrijgezel, ik weet dat Dj het er nog moeilijk mee heeft en straks sta ik daar met een gozer, dat vind ik gewoon erg banketstaaflig tegenover Dj"
bleek dus dat Dj bij hem zat en hij zei toen: " het maakt mij niet uit wat je doet het is jou leven"
en later kwam er een heeele banketstaaflige reactie waardoor ik echt op mijn hart getrapt werd en daar reageerde ik op. maar wat bleek dat er nog een andere ex van mij bij zat (waar ik ruzie mee heb) en die maakte die banketstaaflige reactie wat ik niet wist want ik kan niet door een computer kijken (wat Dj niet snapt Verward ). daardoor heb ik ruzie met Dj gekregen en hij zei:" ik hoef je niet meer te spreken en te zien dit is ons laatste gesprek".
ik vond dat nog niet eens zo erg want ik ben toen zo erg op hem afgeknapt dat het me niet echt boeide.
komt Dj zondag online op MSN zit hij zo van ik wil je zien en ik wil het goed maken dit dat bla bal bla, waarop ik reageer ik hoef je verlopig niet te zien of te spreken je hebt me te erg op mijn hart getrapt.
daarna probeerde hij af en toe nog contact te leggen en het gesprek om te gooien naar iets anders (die zondag) ik reageerde er niet meer op ik had gezegd dat ik hem niet meer wou spreken dus deed ik dat niet. (hij reageerde trouwens zooo stom omdat hij weer es onder invloed was van drugs)

kwam ik vandaag online vraagt hij zo van: "hoe gaat het met je liefdes leven?" ik had al gelijk zoiets van waarom vraag je dit wat gaat jou dat aan ik zei dus: "goed zoals altijd" om niet verder erop inte gaan probeerde ik zo kort mogelijk te reageren maar hij bleef doorvragen en doorvragen, toen zei ik maar dat ik wel iemand leuk vond en hij mij ook (wat ook zo is). toen ging hij even vertellen dat hij ook wel iemand leuk vond en zij hem ook maar hij wou niks omdat hij er totaal geen behoefte aan heeft enzo bla bla bla, wat moet ik daar mee? mij boeit het echt niet meer wat er met hem gebeurd enzo wat ik hem ook al een keer heb duidelijk gemaakt.
ik weet dus echt niet wat ik met hem aan moet Verward

het gaat eigenlijk super goed met mij Sya loopt geweldig ik heb heel veel zin in Paard&Koets ik ga de laatste tijd echt vaak uit wat ook heel erg gezellig is iedere keer.
het lijkt wel alsof Dj dat weet en mij daardoor weer probeert slecht te laten voelen op de manier hoe hij zei van 'ik heb er nu geen behoefte aan' leek het wel alsof hij het mij verwijt maar ik ben alleen maar eerlijk tegen hem geweest de hele tijd ik heb hem alles eerlijk verteld, ik heb het ook voor mijn gevoel niet verkeerd gedaan, maar toch

*zucht* jongens wat moet je ermee?

xxx
Thirza


marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 19:36

tsja ik kan hier niet zoveel op zeggen maar het is wel banketstaaflig ja maja ik ga doei

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 19:37

je moet doen wat je hartje je ingeeft thirz.
je hebt toen het besluit genomen om het uit te maken.
blijf nog e ven achter die beslissing en ga e ven lekker plezier maken.
Ga lekker uit met je vriendinnen....
Je bent zo'n toffe meid en je moet lol in je le ven hebben en zoals ik het nu lees heb je dat niet helemaal.
Laat het allemaal lekker bezinken.

xxx chan

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 19:59

het gaat eigenlijk super goed met mij maar nu moet hij dat weer even verpesten Boos! kan toch zo kwaad worden maar dat is hij niet waard ik ga lekker verder feesten Party!! haha

xxx
Thirza

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:29

zo mag ik het horen thirz.
Ga maar lekker van je paardje genieten en van je vrienden en vriendinnen om je heen.
Je bent nog zo jong....
Je moet lekker geieten van het le ven.

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:40

BLOKKEREN!!!! (op msn dan he Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:08

Het gaat verder gelukkig goed met je dus wat DJ betreft: kuil open, DJ erin, kuil weer dicht. Goed aanstampen en vergeten die jongen, je hebt beter verdiend.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:43

Thirza, je bent nog zo jong! Ik weet dat ik makkelijk praten heb, maar probeer die jongen te vergeten en geniet van je leven. En vooral van je prachtige paardje! Als ik het zo allemaal lees is hij het echt niet waard dat jij je door hem zo voelt. Geniet lekker van alle leuke dingen, wees lekker vrij, dat binden komt echt later wel weer een keer.

Have fun, denk nu lekker aan jezelf Lachen

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 18:45

ja, blok hem! Het gaat goed met jou en dan moet je geen zeurende ex achter je aan hebben. Ik vind dat hij nogal raar doet, naar wat ik gelezen heb dan van jou, en moet je daar serieus op in gaan? Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat als hij niet gewoon doet dat je hem gaat blokken.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 20:05

dat wil hij juist hoorde ik Verward
maar jah ik vind wel weer een manier ben nu super vrolijk en laat mijn bui niet meer verpesten door hem
hij is de moeite niet.
maar blokkeren doe ik niet want dat wil hij dus

xxx
Thirza

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 22:40

Meisje toch.

Ik je grote zus ga hem wel een ram voor zijn kop geven. Je gaat gewoon verkering krijgen met Wouter en die L U L laat je gewoon stikken.

kusje je zus.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 14:41

aah wat heb je lieve zus, thirza!
dat hij wil dat jij hem blokt is natuurlijk gelul anders had hij jou allang geblokt toch? dus doe het nou maar lekker dan ben je van hem af! En of hij dat nou wel of niet wil, dat moet je niet boeien! Frusty

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 15:36

join the club!!! jongens wat moet je er mee!!! tis niets, als je zonder kon dan deed ik het met plezier maar mijn arme hart kan niet zonder dus gaat het ook niet oooh ik ben zo in love maar das nie goed!!! tis wel wederzijds hij wil er alleen niet aan toegeven, volgens mij!!!! aaaaaaargh jongens!!!!! nee geef maar een paard!!!! Haha!

....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Animal, Bonny_dream, ElCamino, Flux, hagelslag, Herfstblad, herr_balou, Jorex, karlli, KleinBoefje, Roosch, roosjenat, Rupser, StonedRomy, YandexBot en 137 bezoekers