Volgende actie van ex....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:11

Super knap van je dat je je niet klein laat krijgen en vlucht!
Heel veel sterkte en gewoon blijven zeuren bij de politie!

Whoops

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:12

Misschien kan je ook eens slachtofferhulp inschakelen, die kan dan samen met jou een plan maken om hem te pakken, misschien een straatverbod aanvragen, zodat hij een dwangsom krijgt voor iedere keer dat ie in de buurt komt. Je zou ook info kunnen vragen bij een bureau voor rechtshulp..

In ieder geval heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat ie je eens met rust laat!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 12:14

Er stond niemand meer hoor Solide, ik wist niet wat er aan de hand was en ze reden gewoon doodleuk weg zonder ook maar een woord.

Wat er kort aan de hand is:
Ik heb na 5 jaar mijn relatie beeindigt en mijn ex is toen doorgedraait
- iemand bedreigt waar hij nog geld van krijgt met een geladen vuurwapen
- zelfmoordpoging dmv overdosis slaappillen, coke, drank hier voor de deur.
- Mij gechanteerd, geslagen en bedreigt met de dood.
- Mijn auto in de brand gestoken.
- De schuur in de brand gestoken.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:23

Sorane schreef:
Wat vreselijk zeg!!! Vooral voor je moeder!!!

Maar mag ik wel zeggen dat ik het uiterst raar vind om zonder bewijs iemand te gaan beschuldigen?!


Hoef je niet raar te vinden. Mijn vader was ook zo en geloof me, soms heb je bewijs genoeg ook al is het voor anderen niet zichtbaar.

@flair: jemig meid. Wat wil hij dan eigenlijk van jou? Ik hoop niet dat je overstag gaat hoor. Zo'n vent heb jij niets aan.

Wat is dit eigenlijk voor iemand?

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:32

flair schreef:
Er stond niemand meer hoor Solide, ik wist niet wat er aan de hand was en ze reden gewoon doodleuk weg zonder ook maar een woord.

Wat er kort aan de hand is:
Ik heb na 5 jaar mijn relatie beeindigt en mijn ex is toen doorgedraait
- iemand bedreigt waar hij nog geld van krijgt met een geladen vuurwapen
- zelfmoordpoging dmv overdosis slaappillen, coke, drank hier voor de deur.
- Mij gechanteerd, geslagen en bedreigt met de dood.
- Mijn auto in de brand gestoken.
- De schuur in de brand gestoken.


Die is echt compleet gestoord...
Sterkte!! Ach gut

Whoops

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:35


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:35

ongelofelijk dat de politie niet ziet dat het steeds dichterbij komt en gevaarlijker wordt. zo sta je er helemaal alleen voor. ik hoop voor je dat er snel actie komt, dit is echt ellende.

Joyce

Berichten: 6373
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:38

Bahbah wat vreselijk voor jou en je moeder. Belachelijk dat de politie er niet meer aan doet.
Ik vind het ook moedig van je dat je (nog?) niet vlucht, ik zou niet weten wat ik in jou situatie zou doen Nagelbijten / Gniffelen

Recherche al geweest?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 12:53

Vluchten heb ik al geprobeert hoor, maar het heeft geen zin, alsof hij het ruikt, als ik een dagje thuis ben gebeurt er wat. Terwijl ik hem dus nooit tegenkom of zie.

Nu wil ik gewoon mijn moeder en katten beschermen, mijn moeder is niet mobiel en kan niet zo snel handelen als mij. Bijv. vannacht was de stroom uitgevallen door de brand en mijn moeder gaat met een traplift naar beneden, ze moest dus nu zittend op de trap steeds een treetje lager gaan, als de brand in het huis was geweest had ze het nooit op tijd gehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:42

jeetje wat een eikel zeg! heel goed dat je er niet aan toegeeft! is de technische recherche al geweest?

Machie

Berichten: 16013
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:23

Jemig meis, heel erg veel sterkte! Ik hoop dat er snel wat aangedaan kan worden, want zo is je eigen leven echt niet meer veilig.... Ach gut

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:32

Ik heb dit echt met open mond gelezen Bloos! en ik heb ook wel eens eerder een topic van je gelezen hierover.
Wat een stelletje lamzakken daar bij de politie zeg, dan krijg je ook nogal het idee dat je er helemaal alleen voor staat.
Heel moedig van je zoals je je er doorheen slaat, ik zou al lang helemaal gek zijn geworden van de angst dat mezelf, mijn moeder of mijn katten iets zou overkomen.
Niet te geloven dat sommige mensen zoals jouw ex zo'n bord voor hun kop hebben en blijkbaar geen eigen leven hebben zodat ze dat van een ander maar kapot maken.
Sterkte hoor Ach gut

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:55

Mijn hemel Kim, wat een ellende! Die gast heeft echt nodig hulp nodig, in de CEL! Echt niet normaal hoe hij probeert jouw leven te verzieken. Meid, ik begrijp je trots, maar als jij of mensen om jouw heen echt in gevaar komen door hem, zou ik mijn biezen pakken. Maar het liefste hoop ik en duim ik voor je, dat ze knul oppakken. Dit kan gewoon niet langer Boos! Sterkte!!

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:01

tjee, da's wel heavy Bloos!
m'n zus studeerd rechten... misschien kan zij eens nagaan wat je 't beste kunt doen, als de politie je niet kan/wil helpen...?!
sterkte Ach gut

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:20

jezus zeg hij gaat dus echt steeds verder!! en dat de politie bang van hem is, is nou ook niet bepaald een geruststellende gedachte
wat nou als het de volgendde keer jullie huis is ipv het schuurtje, doet de politie dan ook nix?!

en het banketstaaf is idd dat zelfs als de technische recherche ontdekt dat de brand is aangestokn, er nog geen bewijzen zijn dat je ex het heeft gedaan of heeft laten doen

en sorane, lees de topics van laura even terug, dan snap je meteen waarom ze hem ervan verdenkt!!

eerlijk gezegd zou ik dus verhuizen, samen met mn moeder en de katten naar een hele andere kant van NL, en het dus ook niemand van de oude buren etc laten weten, zodat je ex jullie ook niet kan vinden

heb je trouwens rookmelders in huis? zo nee, vandaag nog halen!!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:35

Jezus wat een situatie.. Ik denk dat ik ook het zelfde had gedaan als wat Renske20 zegt..
Hoop dat hij snel bijtrekt en dat het snel voorbij is allemaal voor jou!!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:37

Jeetje wat een eikel zeg! Nu is t je schuur- auto, straks ben jij het

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 16:52

De technische recherche is dus gewoon niet gekomen, de afspraak was tussen 08.00 en 12.00, om 13.30 hebben we maar even gebeld waar ze bleven en toen kregen we te horen dat ze ervan afzien en toch geen onderzoek gaan doen.

We zijn dus flink over de zeik gegaan en toen kwamen ze met de uitleg dat het te duur was voor de politie om onderzoek te doen omdat er asbest in de dakplaten zat. Nu zouden ze een afspraak met de brandweer maken dat zij langskomen omdat zij de pakken toch al hebben, we hebben alleen nog niks gehoord en de brandweer is onbereikbaar.

Ik ga echt absoluut niet verhuizen, ik heb hier mijn leven, misschien als ik klaar ben met school maar dat duurt voorlopig nog 2 jaar.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:54

belachelijk zeg Boos! bij ons is ook onderzoek gedaan terwijl er overal asbest tussen lag, vind die politie bij jou wel erg flauw en laf eerlijk gezegd!!
blijven bellen en zorg dat ze onderzoek doen, en meteen aangifte doen zodra je iets meer weet!
en in iedere kamer in huis en in iedere gang rookmelders plaatsen! dan ben je het snelste wakker als er snachts ergens een brandje begint, en kunnen jij en je moeder nog optijd buiten komen!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:04

flair schreef:
De technische recherche is dus gewoon niet gekomen, de afspraak was tussen 08.00 en 12.00, om 13.30 hebben we maar even gebeld waar ze bleven en toen kregen we te horen dat ze ervan afzien en toch geen onderzoek gaan doen.

We zijn dus flink over de zeik gegaan en toen kwamen ze met de uitleg dat het te duur was voor de politie om onderzoek te doen omdat er asbest in de dakplaten zat. Nu zouden ze een afspraak met de brandweer maken dat zij langskomen omdat zij de pakken toch al hebben, we hebben alleen nog niks gehoord en de brandweer is onbereikbaar.


Ik vind dit wel een heel raar argument. Hoe dan ook volgens mij komt bij ons de technische recherche gewoon. Kan zijn dat ze voorzichter zijn bij asbest, maar in samenwerking met de brandweer moet dat allemaal te doen zijn. Bij ons in de regio is die samenwerking ook zeker heel erg goed. Ik vind het echt heel erg raar. Bij zoiets moeten ze gewoon komen. Ik begin zelfs het gevoel te krijgen dat ze er niks aan willen doen, wat in mijn ogen helemaal onmogelijk is. De bewijzen zijn er niet, dus ik snap dat ze nog niets tegen je ex kunnen doen, of ja je hebt wel bewijzen over de bedreigingen. En dat ze bang zijn voor die man, hun probleem, je hebt dan ook andere teams die voor hun de aanhouding kunnen doen, die er een speciale opleiding voor gehad hebben.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 17:23

Ze hebben ook niet eens afgebeld, dat vind ik nog wel het meest asociale, blijf je de hele tijd thuis omdat je ze nog verwacht en vervolgens moet je zelf bellen om te horen dat ze niet komen...

Als ze niet zoeken naar bewijzen vinden ze ze ook niet... ik sta er gewoon op dat er onderzoek gedaan wordt, zo niet, dan komen ze met een flink negatief bericht in de krant.

Ik had gister al het idee dat ze weinig zin hadden om er wat aan te doen, net alsof wij ons aanstellen ofzo en niet moeten zeuren.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:36

Bel hart van nederland .............. wat een zooitje zeg!!!

beter nog Peter R......... die heeft toch al wat met de politie

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:41

Ja ik vind het niet klantvriendelijk. Erg raar dat er zo op gereageerd wordt. Maar ja kan er weinig aan doen. Als ze niks doen in jouw ogen dan een klacht of zo die kant op. Er zijn geen bewijzen op het moment, maar wie weet kan de technische recherche nou net hetgeen vinden wat ze nodig hebben om hem wel aan te kunnen pakken of er een andere verdachte bij te vinden. En als het toch niet aangestoken blijkt te zijn, daar kunnen hun of de brandweer achter komen, maar dan is het toch een soort van geruststelling en hebben ze toch hetgeen gedaan wat ze in mijn ogen behoren te doen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:43

Als een aantal weken de auto ook al 'plotseling' in brand vloog lijkt me dat toch reden genoeg om nu onderzoek te doen!

Ik kan me voorstellen dat je de zaak tov je ex liever niet aan de grote klok hangt maar ga eens zoeken waar je klachten in kan dienen, dit kan echt niet.

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:48

hm dit lijkt mij echt heel erg eng! ik hoop voor je dat er gauw bewijzen tegen je ex komen want zo heb je zelf toch geen veilig leven meer?! en lekker zeg dat de politie + technische recherce je zo laat zitten.. dat geeft je natuurlijk echt veel vertrouwen..NOT!!! heel erg veel sterkte hoor Ach gut