Help!! Kan spin uit stofzuiger klimmen??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Soldier
Berichten: 49
Geregistreerd: 21-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:53

Spinnen kunnen best mooi zijn ! Vorige week had er zich 1 een web gebouwd tussen de twee "Kliko's" bij ons achter het huis.

Opzuigen of toch maar op de foto...

Gewoon kijken, is goed therapie !!! (ook voor pygmeeen)

Op de foto dus...

Afbeelding

en hij lijkt groot maar heb hem gemaakt met Tele Macro.

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:09

ieuw, die is vies Tong uitsteken

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:13

ahh gatver... ik kan absoluut niet tegen verhalen over spinnen en toch elke keer als ik er een topic over zie ga ik ze lezen... dom errug dom.. Frusty maar ik heb wel vaker gehoord dat ze idd terug kunnen klimmen.. dus ik zou maar uitkijken Knipoog

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:14

Hier zuigen ze altijd vliegen op met de stofzuiger, en die staat daarna vaak nog 15 tot 20 minuten aan, zodat de vliegen geplet worden door de lucht en ze kunnen er zo zeker niet meer uit.

pingu
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Belgisch limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:53

MootjeH schreef:
Ik had trouwens laatst nog iets engers: 's avonds twee spinnen door de wc gespoeld, en die zaten 's ochtends leuk op de wc bril. Pas na 5 keer terugduwen en steeds weer doortrekken gaven ze het op. Brrr.... Scheve mond

Nee he, zeg nu niet dat die vervelende beesten kunnen zwemmen Huilen ik heb er ook zo schrik van en ik hoop altijd er vanaf te geraken door ze door het toilet te spoelen.de volgende keer toch maar proberen met een vliegemepper dood te slaan en dan pas door te spoelen, dan zijn ze zeker weg!!
groetjes, pingu

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:13

waha ongelofelijk ik zie net je titel ik denk dat moet mn zusje op bokt zijn.. ze stelde mij net precies dezelfde vraag.. Eej heb net een spin opgezogen zou die er weer uit kunnen klimmen?