Gordon op Noordzee over Anky

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:39

Volgens mij wil die Gordon ontzettend graag in de belangstelling staan en dat doet hij door andere mensen in de zeik zetten. Dat heb je in het dagelijksleven ook, anderen zwart maken terwijl je zelf erg kwetsbaar bent...

Allemaal niet meer naar Gorden luisteren, gaat hij vanzelf weg bij Noordzee... Ik moet nog zien of hij ooit met zijn dikke bierpens een goudenplak zal halen op de OS... Een soort van jaloerzie

Leo

Berichten: 50190
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:05

Ik heb Gordon altijd een misselijk figuur gevonden.
Bah, bah, bah, gluiperige rotkop van hem Misselijk

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:15

Gordon..... IEUW *rent weg* Misselijk
Vond hem altijd al een griezel, ook toen hij inviel bij 538. Die typetjes waren soms nog wel grappig, maar al zo snel té. Ik vond het echt doodzonde dat hij Evers verving, ik zette 'm dan dus op Sky (zit dichter in de buurt, wordt niet zo gezeken, prima zender, alleen draaien ze teveel hetzelfde), en 's middags weer op 538.
Ruud vind ik echt briljant, die heb ik echt gemist in de morgen. Heel vroegah met de jungle, my oh my. Topgozer, gaat ver met z'n grapjes, maar niet zodanig dat hij zichzelf vooral grappig vindt en de rest over hem heen kotst (wat dus het geval is met Gordon, wat een Misselijk echt Misselijk Misselijk Misselijk brrrr). Evers had laatst ook een beetje een flauw puberaal jongetjes grapje, dat paarden op je bord horen. Kan ik wel hebben, maar dat is ook een beetje té, verder is Evers ook briljant Haha! die heeft vaak geintjes waar ik me helemaal om kan bescheuren. Sterker nog: het is zo erg dat ik m'n tanden 's ochtends niet ga poetsen omdat ze aan het kletsen zijn, stel je voor dat ik het niet helemaal versta. Kom ik dus weer te laat Haha!
Ruudje ook met z'n 'Wie is die Lange' om direct erna Boris met Keep the Soul alive te draaien, ik kwam niet meer bij *LOL*
538 is nog steeds leuk... toch knap eigenlijk Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:20

Ja 538 is leuk...maar Ruud heeft de hele situatie rond de dood van Pim Fortuin in mijn ogen ook een beetje te erg uitgemolken. Kan best zijn dat het je heel diep raakt en dat je er erg kapot van bent, maar ineens zag je hem wel erg vaak bij allerlei praatprogramma's. En daar hou ik dan niet van.
Bovendien hou ik er niet van als hij voortdurend door de liedjes heenblert...DJ's moeten ook leren dat ze gewoon af en toe hun mond kunnen houden...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:26

Dat rond PF heb ik niet zo meegemaakt, of ja, het is me niet opgevallen. Dat erdoorheengeklets vond ik vroeger zwaar irritant, want dan wilde ik het opnemen en dan zat hij erweer doorheen. Heb ook nog zo'n liedje in het begin: 'ooooh, wat mooi, wat mooi, ooooooh' ik pissed. Laatst ook zat hij er doorheen te kletsen. 'Die doen we opnieuw, ja, mijn nichtje wil 'm opnemen, nou X, NU drukken', liedje begint, twee maten verder: 'Mooi he X?' Haha! Ik lag gestrekt!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:27

Tyrza schreef:
Noordzee is sowieso een vervelende zender met al die BN'ers die een extra zakcentje verdienen op de radio en meteen denken dat ze radio kunnen maken.


Cool

Cowgirl

Berichten: 23763
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:01

Citaat:
Ja 538 is leuk...maar Ruud heeft de hele situatie rond de dood van Pim Fortuin in mijn ogen ook een beetje te erg uitgemolken. Kan best zijn dat het je heel diep raakt en dat je er erg kapot van bent, maar ineens zag je hem wel erg vaak bij allerlei praatprogramma's. En daar hou ik dan niet van


Hij voelde zich daar kennelijk goed bij en dat was voor hem een manier om het te verwerken. Bij jou zit er nog een knop op de tv.

Gelukkig heeft ie alles een plaatsje gegeven en kunnen we weer lekker naar hem luisteren OK dan!
Voor zover ik hem nog hoor dan Haha!

Ben benieuwd of Anky nog uitgenodigt wordt door de heren DJ's Haha!
[/quote]

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:07

Bij Evers? OMG, dat mag ik niet missen!
Volgens mij wordt dat wel grappig, ik denk dat hij nl. wel lief voor d'r is zo rechtstreeks, ja toch? Ze heb mooi wel 1 van de 4 gouwe pakke Haha! Respect!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:10

Cowgirl schreef:
Hij voelde zich daar kennelijk goed bij en dat was voor hem een manier om het te verwerken. Bij jou zit er nog een knop op de tv.


Blijkbaar was het praten in de praatprogramma's toch niet de remedie op er overheen te komen. Bij echt heavy belevenissen heb je de gelegenheid gebruik te maken van professionele hulp. Hij is toch twee jaar lang uit de running geweest....Lips are sealed

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:17

Hij is toch gewoon bij 3fm geweest? Ik dacht dat hij daar wel gepresenteerd had? Kan het mishebben hoor, maar anders is het des te knapper dat hij zo vlekkeloos van start ging bij 538

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:49

Sjuimpje schreef:
Zet hem lekker op 538,
daar heeft Ruud de Wild in een uurtje tijd al 2 keer gemeldt dat Anky met haar paard Salinero goud heeft gewonnen.
Ze hebben het over een fantastische prestatie en een legendarisch moment Lovers
Kijk, dat is betere radio OK dan!


inderdaad die flauwe grapjes van gordon kan ik ook echt niet hebben. irritant persoon. Anky heeft gewoon goud. das een prestatie die gordon nooit zal halen. En ruud de wild is ook gewoon cool. die kan pas echt radio maken.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:20

Ik luister echt nooit naar Gordon. Op tv vind ik hem altijd wel grappig eigenlijk. Maar grapjes maken over de rug van een ander...nee daar houd ik ook niet zo van.

ps. Amvbeek: Geleficiteerd Lachen

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:33

Kijk, en dat is nou precies waarom ik zo'n hekel heb gekregen aan Noordzee. Ik zou hem wel eens willen horen als wij zo over hem beginnen zeg >;)
Nee, geef mij maar 538. Geweldig om mee wakker te worden Haha!

Even offtopic: Amvbeek; gefeliciteerd!

Cowgirl

Berichten: 23763
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:37

Citaat:
Blijkbaar was het praten in de praatprogramma's toch niet de remedie op er overheen te komen. Bij echt heavy belevenissen heb je de gelegenheid gebruik te maken van professionele hulp. Hij is toch twee jaar lang uit de running geweest....
_________________


Denk je dat ie geen prof. hulp heeft gehad Verward
Weet wel zeker.

Misschien is alles wel in overleg gegaan..weet jij veel.

Nou ja ruudje is weer terug zowel op de radio als bij zijn vrouw en dat is gewoon OK dan!

En nu ga ik niet meer off topic Haha!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 22:32

nog meer ruud de wild fans. Lachen noordzee is echt gewoon niets
off topic: dank je wel. zit alweer in de tig. kom ik voorlopig niet meer uit Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:55

Misselijk Gor Misselijk don Misselijk vind Misselijk ik echt Misselijk om Misselijk misselijk Misselijk van Misselijk te Misselijk worden Misselijk !

En anky die is gewoon super.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:21

Moet zeggen dat ik Ruud de Wild ;s morgens beter vind dan 's middags... Maar dat hele Noord zee vreselijk station gewoon...

Gelukkig op kantoor alleen 538 en op stal gelukkig ook... en in de auto Knipoog

Yessy

Berichten: 23035
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:27

Noordzee staat bij ons in de auto niet eens voorgeprogrammeerd (en dat met 12 voorkeuzezenders Tong uitsteken). Thuis staat 'ie op 538, al jaaaren. Toen gordon daar nog zat ging er gewoon een cd'tje op Haha!

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:51

Zal wle de enigste zijn, maar vind Gordon meestal wel best wel grappig. Het is natuurlijk niet netjes dat hij Anky belachelijk maakt. Foei!!!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 15:01

Ik vind Gordon ook Misselijk
Hij vindt zichzelf inderdaad ontzettend leuk... en over de rug van een ander is blijkbaar nog leuker...
Wanneer je je programma moet vullen met anderen onbeschoft voor de gek gaan zitten houden, kom je op mijn radiootje niet meer op!! Doei, doei

Inderdaad.. goedkope zakkenvullerij is het...
Tis natuurlijk veel makkelijker om commentaar op iemands uiterlijk te hebben, dan je te verdiepen in iemands achtergronden en dagelijks bloed, zweet en tranen die je naar een gouden plak brengen!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:42

Ik heb hem nog nooit leuk gevonden en ben ook blij dat ik dit niet gehoord heb Misselijk Dan had ik me geel en groen zitten ergeren....

Zielig jongetje die aandacht moet hebben....

RdW is supercool!!! Haha! Vond hem met Jeroen en Sander het leukste bij 3fm.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:17

ik heb het ook gehoord!
Wat een sukkel zeg!
heb je hem zelf weleens gezien Verward
Dat ze zo over mensen kunnen praten!ook al had het niet over anky geweest dan vond ik het nog te grof om te doen!heb maar meteen op een andere zender gezet! Scheve mond

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:36

iel gorden met ze flauwe grappen nee dan liever evers Haha! heb zowiezo altijd 538 aan staan

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:49

Laui! schreef:
Dat rond PF heb ik niet zo meegemaakt, of ja, het is me niet opgevallen. Dat erdoorheengeklets vond ik vroeger zwaar irritant, want dan wilde ik het opnemen en dan zat hij erweer doorheen. Heb ook nog zo'n liedje in het begin: 'ooooh, wat mooi, wat mooi, ooooooh' ik pissed. Laatst ook zat hij er doorheen te kletsen. 'Die doen we opnieuw, ja, mijn nichtje wil 'm opnemen, nou X, NU drukken', liedje begint, twee maten verder: 'Mooi he X?' Haha! Ik lag gestrekt!


haha ja dat was idd leuk!!
Ruud is idd goed.
Noordzee had ik eerst als zender op mn wekkerradio, dus elke ochtend die irritante stem van dat schaap..
Daar werd ik ook nie vrolijk van,dan maar liever een ruis dan Gordon,bah!

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:17

Gordon staat erg hoog op mijn verlanglijstje voor een enkeltje noordpool. wat een walgelijke gast is dat Misselijk