En dit ga ik allemaal bestellen:
-hoevenkrabber (ik heb er maar 1 en ik ben bang dat ik die nog wel eens kwijt raak dus ik wil een reserve)
-wormenkuur eqvalan
-thermometer (batterijtej is op dus nu koopik maar eens echte paardethermo)
-hoefteer
- cold/hot pack (om in de vriezer klaar te leggen, ook handig voor mezelf, en ik heb van die action dingen waar je ze in kan stoppen maar de bijbehorende cold/hotpacks heb ik op mijn oude stal in de vriezer laten liggen en daar heb ik nooit meer aan gedacht, dom dom)
- een equivital vitamine stoot (omdat Pablo de laatste tijd veel ziekjes is geweest en nu flink in de rui is)
- rapide leder dressing (is bijna op)
- spuitbus om mijn laarzen te laten glimmen (ik heb leren met een laagje en dat laagje gaat perfect glimmen met dat spul voor rubber laarzen, kan ook cockpitspray voor de auto gebruiken maar dat spul is ook keiduur)
- halster Eskadron (in de zomer krijgt Pablo snel kale plekjes van het halster, ik heb nu bontjes er om maar daar gaat de mdder altijd lekker helemaal in zitten en bij dit halster zit er al zacht spul achter)
- aanbieding van 1 kg foenegriek en 1 kg knoflookpoeder, samen voor 29,95
En dat was het, allemaal verantwoorde dingen dus. Ik zou ook nog wel wat leuks er bij willen kopen, sjabrakje, dekentje ofzo maar dat mag ik niet van mezelf, gaat mijn spaarsaldo te snel op en dat is al laag ivm de dierenarts kosten van de laatste tijd.
En nu ga ik bestellen!