over horoscoop die niet klopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-01 00:28

Sluit leuk aan op het berichtje van Laudine...

De onderstaande lezersbrief las ik afgelopen vrijdag (31 maart) in de Sp!ts (dat treinkrantje). Lees en gier:

Horoscoop
Ik wil graag even klagen over de horoscoop van 28 maart. Hierin staat: 'Uw relatie bloeit op een aantal gebieden weer op.' Maar gisteren heeft mijn vriendin het juist uitgemaakt. En kom nou niet met 'een aantal gebieden'. Want het ging best lekker en nou is dat ineens over. Van een relatie is niet meer echt sprake. Ik hoop dat uw horoscoop voortaan beter gaat kloppen. Ik las hem altijd met plezier, maar dit is nu wel even anders.
Menno

Tragisch hè? *LOL* *LOL* *LOL*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 00:31

Hahahahah! Geweldig! *LOL*

Horoscopen rule! Ik heb er het grootste deel van m'n leven op gebaseerd. Maar ja, kan altijd een keer voorkomen dat ze niet kloppen :/

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 08:04

mhh moet 'm dan maar vaker gaan lezen want dan weet ik van te voren wat er gebeurd of juist niet! *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 17:06

ik kijk juist altijd achteraf of het klopt... ha ha..
Arme menno: ik leef met je mee...

*brullll*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 17:32

jaaah heey ik heb gister de staatslot. gewonnen oliebol had ik nu maar een lot gekocht he laudi ;p

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 17:46

zo doe ik dat ook altijd, anders kost het elke maand geld, steek ik lieve rinmijn paard, en daarna ga ik gewoon genieten van mijn 'miljoenen' (haren wel te verstaan, guldens lukt nog niet helemaal)..

Wat ik me vandaag bedacht. Als de euro komt wordt je spaarbankboekje gehalveerd, maar je schulden ook. Lijkt me echt beter dat laatste, als dat eerste dan maar verdubbelt.. Ha ha.. Naja, het zal wel wennen worden, ik denk overal en altijd in GULDENS..