voor allenieuwe studenten:INTRODUCTIE!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:08

Ik heb een indtroductiekamp deze week van woensdag tot en met vrijdag.
Ik weet niet of ik het zo leuk vind, ik hou niet zo van kampen.
Maar ik denk dat het wel een goede manier is om al je medestudenten te leren kennen.

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:49

*Tamara* schreef:
Hehehe, dan loop je mij iig mis *LOL* Wel maf eigenlijk, iedereen heeft volgende week introductie, behalve ik... Scheve mond


Vanaf 30 augustus ben ik toch wel weer in Utrecht te vinden, want dan beginnen mn lessen weer Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:23

Ik heb ook introductie week, maar gewoon rondom de school, dagje volleyballen, bbq, eindfeest, sjaak bral komt etc etc.

Ben ik wel blij om hou er niet van om lang zonder mijn vriend te zijn namelijk en mijn school is 5 minuutjes van mijn huis vandaan :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:06

meiske16 schreef:
ohw Verward heimwee of wat??



Nee hoor, dat heb ik niet. Maar ik vind het gewoon te lang.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:43

Ik heb de 26ste introductie, en ik heb er totaal geen zin in Boos!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:19

*Tamara* schreef:
Ik heb 1, 2 en 3 september introductie, kon jammer genoeg niet naar de UIT-dagen maar ik kijk er ook met gemengde gevoelens naar uit, lijkt me aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant, weet niet, hou niet zo van nieuwe dingen... Bloos!

ik hou ook niet zo van allerlei nieuwe dingen!!dus aangenaam Haha!

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:57

Ow jongens, jullie weten niet wat jullie zeggen Haha!
Ik heb deze week (maandag t'm vrijdag) introductie gehad in Leiden. (El-Cid week) en het was echt SUPERR!!!
Ik weet niet hoe het bij andere steden zit, maar we hebben echt zo superveel leuke dingen gedaan. Verder is het supergezellig om met je groepje kennis te maken/te shoppen/melig te doen, etc. etc.
Wat gaan jullie allemaal doen in je introweek? Of weten jullie dat nog niet.
Wij hadden onder andere infomarkt (heel veel dingen meejatten Bloos! ), stadswandeling, concerten, soort van cash en carlo, stadrondtocht, elke avond feestuhh, alle verenigingen etc. langs, sportblok, salsa cursus, roeien en nog veel meer.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik vond het gewoon zooo gaaf

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:33

Fleury schreef:
Ik heb ook introductie week namelijk de INKOM week in Maastricht. Ik heb er eigenlijk ook niet veel zin in. Opzich in het programma wel maar neit in al die feesten. Te druk te lang en ik lust geen bier (en dat lijkt allemaal te moeten als je student bent Scheve mond )


Haha, klopt helemaal! Maar ben het niet met je eens wat dat bier betreft. Je ziet iedereen wel bier drinken, maar ook best wel mensen met rosé (zoals ik, want ik vind bier vies).
Heb vorige week intro van Utrecht gehad, van de stad dan, en was op zich wel leuk, maar heb meer verenigingen gezien dan stad. Nou ja, ik ga er toch iets van 4 jaar studeren, dus kom er nog wel achter
Was ook maar 4 dagen in totaal, dus viel nog wel mee. Maar ik hoorde dat van mensen die naar Nijmegen gaan dat er 10 dagen introductie is!
iig iedereen die op introductie gaat, heel erg veel plezier!

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:11

Mijn introductie begint 30 augustus pas Lachen
En we gaan nar Belgie geloof ik, en op kroegentocht en al zulke dingen.
Ik ga studeren aan de NHTV in Breda!
Heb der echt zin in!! Haha!

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:14

meiske16 schreef:
Ik heb aankomende week intro!!
en ik ga MBRT studeren Haha!
medisch beeldvormend radiodiagnoistische technieken

snap je het nog Clown


Ik snap m, een vriend van mij gaat nu naar het 2e jaar daarvan!

Cynnie_21
Berichten: 333
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:40

Ik ga volgend jaar scheikunde studeren.. in utrecht Lachen

toevallig nog meer mensen? Lachen Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:33

Ik ga naar de HAN in Nijmegen, Leraren opleiding. Ik heb ook introductie en zie er zóóó zwaar tegenop Scheve mond
Heb een heel programma gehad:
Eerst maandag van 9.00- 20.00 of later. Toespraak, cabaret, filmpje, studentenmarkt en eten in Refter ( geen idee wat dat is, heb programma boekje gehad)
Dinsdag om 9.00 vooroordelenspel (weet jij wat dat is?) kanoën (gatver de gatver! ) kokende docenten, TT2004 (what the? ) slapen met zijn allen.
Woensdag: mission impossible, muzikaal spectakel (moeten we dalijk nog gaan zingen ) BBQ en het verrassingsspel daarna slapen
donderdag: uitslapen, nijmeegse dag, spectaculaire afsluiting, hapje samen eten.

Ik moet ook bikinie enzo meenemen, dus dat wordt nat pak halen! Avondeten moeten we zelf kopen dus het wordt nog flink duur ook nog!

Heb er nu al zin in

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:46

Ik heb maandag introductie van Hoge School Avans Den Bosch.
Ga Bouwkunde/Civiele techniek doen, dus een van de weinige meisjes. We worden naar Chaam gebracht, in een hostel bij een sportaccomodatie. Dus allerlei sportactiviteiten, vermoed ik Haha!
En we hebben een hawaiifeest, en een kroegentocht in Den Bosch. Maar ik ben bekent in Den Bosch, en daar is nu kermis, dus zal wel kermistocht worden.
Ene kant vind ik het super eng, met allemaal vreemde. Maar aan de andere kant, DE manier om elkaar te leren kennen. Dus ik ga gewoon, en zie wel.

Was trouwens niet verplicht, moest je opgeven. 80 euro behalve de kroegentocht, die mag je zelf bekostigen Tong uitsteken

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:55

Kippie schreef:
Ik ga volgend jaar scheikunde studeren.. in utrecht Lachen

toevallig nog meer mensen? Lachen Haha!


Ik heb vorig jaar farmacie gedaan, zit in hetzelfde gebouw... Heb je veel aan he?!

Nog mensen die rechten gaan doen in utrecht?

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:51

Annetje schreef:
Ik ga naar de HAN in Nijmegen, Leraren opleiding. Ik heb ook introductie en zie er zóóó zwaar tegenop Scheve mond
Heb een heel programma gehad:
Eerst maandag van 9.00- 20.00 of later. Toespraak, cabaret, filmpje, studentenmarkt en eten in Refter ( geen idee wat dat is, heb programma boekje gehad)
Dinsdag om 9.00 vooroordelenspel (weet jij wat dat is?) kanoën (gatver de gatver! ) kokende docenten, TT2004 (what the? ) slapen met zijn allen.
Woensdag: mission impossible, muzikaal spectakel (moeten we dalijk nog gaan zingen ) BBQ en het verrassingsspel daarna slapen
donderdag: uitslapen, nijmeegse dag, spectaculaire afsluiting, hapje samen eten.

Ik moet ook bikinie enzo meenemen, dus dat wordt nat pak halen! Avondeten moeten we zelf kopen dus het wordt nog flink duur ook nog!

Heb er nu al zin in


de Refter is het universiteitsrestaurant..
ik heb vorig jaar introductie gehad, en ik heb er echt een heleboel vrienden aan overgehouden.. ben echt ontzettend blij dat ik meegedaan heb.. maar introducties zijn natuurlijk overal anders

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:53

Bij ons op school is er elk jaar een introductie week. Dit jaar 1ste jaar voor mij alleen nieuwe opleiding, want ik zat al op die school.

Ik zit op het GLU en doe de opleiding Grafisch Intermediar, zijn er nog meer die dat gaan doen, maar dan ook 1ste jaars?

reneefleur

Berichten: 404
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:55

ik heb ook intorductieweek!
op het grafisch lyceum en doe de opleiding media managemant.
maandag en dinsdag hebben we gewoon introductie,kennismaking klas,kennismaking met het schoolgebouw en papierenzooi regelen.
woesndag een stadtwandeling door rotterdam.
donderdag vrij!! Lachen
en vrijdag sporten in kralingse bos!!
ben best een beetje zenuwachtig...
maar ja,komt heus goed!
ik wens iedereen een fijn studiejaar tegemoed!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 14:00

wauw wat een planningen allemaal!!ik hoop dat die van mij ook zo leuk wordt!!ik ben wel heel beniewd hoe of wat alles gaat!!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:55

Niet opzien tegen je intro hoor nergens voor nodig Ach gut

Ik zag er ook erg tegenop allemaal nieuw en vreemde mensen maar uiteindelijk was het erg gaaf!
Erg veel gefeest en lol gehad, je leert allemaal nieuwe mensen kennen.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 14:58

nu krijg ik er nog meer zin in Knipoog Haha! ga door!! Tong uitsteken

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:10

Ik heb 30 augustus tot 1 september introductie kamp. Heb er heel geen zin in, maar ik ga toch maar. Op zich is het wel een mooie manier om je studiegenoten te leren kennen Lachen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:12

verootjoo schreef:
Heb er heel geen zin in, maar ik ga toch maar. Op zich is het wel een mooie manier om je studiegenoten te leren kennen Lachen


Is bij mij inderdaad ook zo! Zou het echt erg vinden als je dan op school komt en bijna de hele klas kent elkaar en sta jij daar in je eentje.... Scheve mond

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:15

ja daarom. Dan zijn er al groepjes gevormd enzo, en loop jij daar nog :/ Gewoon gaan hoor, anders krijgen we echt spijt denk ik.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:19

verootjoo schreef:
ja daarom. Dan zijn er al groepjes gevormd enzo, en loop jij daar nog :/ Gewoon gaan hoor, anders krijgen we echt spijt denk ik.


Ja ik ga ook wel.. De mijne begint morgen om 12 uur en dat is dan tot vrijdag..... Denk jij deze week aan mij dan denk ik volgende week aan jou Knipoog

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:44

ik heb morgen ook introductie ...
Maar ik ga wel mee als begeleiding...

vorig jaar had ik ook totaal geen zin in de introductie week maar het heeft toch wel erg veel gescheelt op de eerste "echte" school dag ...