stormt t bij jullie ook zo hard??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 15:55

Verschrikkelijk Boos!
Containers lagen om, voetenbankjes in de struiken, plantenbakken om...
Gelukkig wil mijn mama vanavond met mij naar Ewald rijden Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:01

Het stormt hier onwijs.... maar is tot nu toe wel redelijk droog gebleven.
Iets minder is, dat er IN huis een ruitje boven de deur uitgewaaid is en in duizenden stukjes lag Scheve mond

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:39

Hier ( jawel ook in lisse Knipoog ) begint de zon alweer aardig te schijnen! jippi!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:50

vanochtend was het vreselijk! heb er mn meeting met heranda door afgezegd. regen en een super sterke wind. tuinstoelen lagen vanmorgen in de vijver en we zagen wat tuinkussens van andere richting de sloot gaan.
vanmiddag is het opgeklaard, wel nog sterke wind. nu zijn er weer drijgende grijze wolken..

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:19

Het hoost hier, stormen alsof het herfst is, word ik dus echt niet vrolijk van he..gisteren was het wel heel mooi, donkergrijze lucht, heel hard waaien en aan voelen komen dat het gaat stormen en onweren, heerlijk. Even brak de zon door en er stond een regenboog, zo helder en groot had ik m nog nooit gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:36

Kimberley77 schreef:
Het hoost hier, stormen alsof het herfst is, word ik dus echt niet vrolijk van he..gisteren was het wel heel mooi, donkergrijze lucht, heel hard waaien en aan voelen komen dat het gaat stormen en onweren, heerlijk. Even brak de zon door en er stond een regenboog, zo helder en groot had ik m nog nooit gezien.


Hier is het alweer een tijdje mooi weer en ik zit helemaal niet ver bij je uit de buurt. Gek eigenlijk, hoe plaatselijk het weer kan veranderen.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:25

Wij hadden vanochtend dikke windkracht 5 + rukwinden.

En ik (ik lijk wel getikt) ben naar mn vriend gaan fietsen.
12,5 km. Waarvan Iets van 6 door de polder. VOLLE tegenwind. Ik heb er een vol uur over gedaan in plaats van 35 tot 45 min.

Ok, dan denk je 's avonds die wind lekker mee te hebben... Is de wind gaan liggen Frusty