ik mocht vandaag niet naar stal.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 13:14

Hihihii, dat gebeurd eigenlijk nooit, maar als ik vandaag wel ga, is dat reden tot oorlog van het thuisfront. Nu is manlief en kids richting stal om de paarden te gaan verzorgen. Ik mag voor straf de hele dag gaan bokken, want praten kan ik toch niet.
Ik heb een onsteking aan mijn klieren. Die zijn zo dik dat ik bijna niet kan slikken of praten. Afwisselend met koortsrillingen is de hele mik-mak compleet. Ik hoop niet dat het erg lang gaat duren, want echt fijn is het niet. Maar ja, het al wel ergens goed voor zijn.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 13:16

aaa, zielige mams Verdrietig
Je moet wel heel snel beter worden hoor!! Heeeeeel erg veel beterschap en knuffels!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 15:08

Agossie, dat klinkt niet goed. Ze hebben groot gelijk hoor, dat je binnen moet blijven, je moet namelijk beter worden Lachen Lachen .
Wel naar dat je de paarden niet ziet, maar als ze straks terug komen, hebben ze vast verhalen.
Beterschap!!!!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 16:45

ooooooooh gat dat heb ik ook gehad!!!! in de zomervakantie, toen mocht ik ook neit naar stal... en het was zo warm...dus ik lag daar maar...echt zwaar stinkmodder is dat ik weet het...nou heel veel sterkte!!!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 18:23

Dank jullie voor jullie meeleven. Die monsters hebben afgespproken om niks tegen mij te zeggen, over hoe het op stal was. Maar ik heb mijn andere kanalen hihihi }> . Ik kom er wel achter.
Maar het is echt een drama, dan gaat de telefoon en je kan gewoon niet opnemen. Ze verstaan je toch niet. Nu vieren ed kinderen ook nog eens st maarten, dus moet ik elke keer bij de deur zijn. Ik heb het al zo koud.

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 13:20

Voel je je vandaag alweer een beetje beter?

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 09:59

Nee, helaas niet. Het blijkt angina te zijn en vanaf vandaag heb ik een kuurtje. Mijn man sleepte mij vanmorgen mee naar de dokter en nu achteraf ben ik er toch wel een beetje blij om dat hij dat gedaan heeft. Af en toe ben ik een beetje te eigewijs, hihihi

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:00

hahahaha, nou manlief is togw el lief, haha. Ben je dr al achter gekomen????