O wat was ik gisteren melig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 09:02

Gisteren kreeg ik te horen dat ik mijn proeftijd goed had gedaan. en dat ik mocht blijven werken op de zaterdag.
s'avonds hadden mijn tante en oom een feest georaniseerd omdat ze 20 jaar getrouwd waren. Het feest van in Den Haag. je zou te eten krijgen terwijl je naar een theater voorstelling ging kijken. (ik dacht kan het nog saaier) Maar als je melig wil worden moet je daar echt heen gaan.: ze doen net of je nieuwe een nieuwe danser ben wij zaten aan brons met de hele family en dan had je ook nog goud en zilver. Er was een hele lekkere danser bij. Dus ik zeg tegen mijn nicht Ooh wat een lekkerding, komt er zo homo naar me toe van het theater. O zegt die heb je tegen mij. Ik zou NEE DACHT HET NIET. Samantha had natuurlijk veel te veel gedronken dus was nog geker gaan doen. Eind van de avond moest je een strookje invullen met je naam. Ik had het maar gedaan. En ja hoor wie mag er naar voren komen IK weer. en moetst ik gaan dansen met dat lekkere ding Haha! . we waren ook de winners van de avond mijn neefje en ik en mogen nog een x terug komen.

In dit verhaal lijkt het niet echt leuk maar in het echt had ik bijna een extra broek nodig.