vanavond!! NL-zweden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:33

Ilkkah schreef:
*zie ondershcrift*
kan niet wachten Clown

hoest.. daar staat het niet in hoor Vork

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:14

Marwszjeuh schreef:
hoest.. daar staat het niet in hoor Vork

niet meer nee Lachen

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 18:49

Van der Vaart baalt van gedrag Ibrahimovic

19/8/2004 0 :01

Rafael van der Vaart is boos. De Ajacied moest al na vijf minuten van het veld, na een aanvaring met Zlatan Ibrahimovic, aan wie hij zich bijzonder irriteerde.
Van der Vaart probeerde in de vierde minuut Ibrahimovic af te stoppen. Maar zijn ingreep moest hij bekopen, met een (opzettelijk lijkende) forse trap van de Zweed op zijn rechterenkel. Het was zijn laatste actie, want even later moest hij zich laten vervangen.

'Ik kreeg een trap van Zlatan, met gestrekt been, en mijn enkel sloeg dubbel. Het lijkt op verrekte enkelbanden. Het werd direct vrij dik. Het zal wel een paar weekjes rust worden, denk ik. Ik hoop een week, twee weken. Maar als er iets kapot is kan het langer duren. Maar het zal wel meevallen. Ik kan er al weer goed op staan. Morgen gaan we naar het ziekenhuis om foto's te laten nemen.'

Tijdens het 2-2 gelijkspel stoorde Van der Vaart zich aan het gedrag van Ibrahimovic, die bij Ajax zijn ploeggenoot is. De Zweed viel in Solna onder meer op door een bodycheck tegen Giovanni van Bronckhorst en een trap in de rug van John Heitinga. Tot woede van zijn Ajax-aanvoerder.

'Ja, als je zoiets doet, daar heb ik weinig waardering voor over', reageerde Van der Vaart over de trap die hij zelf kreeg van Zlatan. 'Zoiets kan gebeuren, maar dan ga je achteraf aan je ploeggenoot even vragen hoe het is. Dat deed hij niet en dat vind ik erg teleurstellend.'

'Je kan iemand per ongeluk raken, maar hij was zó bezig. Ik had het gevoel dat hij de weg kwijt was. Het gaat misschien te ver om te zeggen dat hij het expres deed. Maar het leek er wel op. Hij raakte Johnny in zijn rug, Wesley zal hij ook wel geprobeerd hebben te raken. Je bent ploeggenoten. Ik weet niet wat er met hem aan de hand was. Op de een of andere manier vond hij dat hij zich op een vervelende manier moest laten zien.'