vanavond uit eten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 11:38

leuk! mijn vriendje neemt me vanavond zomaar mee uit eten! maar nu komt het probleem: ik weet echt niet wat ik aan moet trekken, want daarna gaan we ook nog naar de kroeg! wie kan me helpen? ik weet het echt niet! ik sta al de hele ochtend voor de kledingkast en ik denk dat ik elk kledingstukje wel eens heb aangeraakt!!! en mijn vriend zegt dat ik zelf moet bepalen wat ik aan moet trekken!!!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 14:02

Dat is een leuke verrassing van je vriend. Wat je kleding betreft voor vanavond, gewoon aantrekken waar je je prettig in voelt.
Veel plezier vanavond

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 14:05

gewoon aantrekken wat je normaal gesproken ook aantrekt als je naar een discotheek/cafe gaat, natuurlijk wel op letten dat het ook geschikt is om te gaan uiteten Lachen

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 14:48

Leuke spijkerbroek met leuk shirtje. Tenminste, ik denk dat dat wel goed genoeg is voor een etentje en daarna naar de kroeg Haha!

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 14:58

heb al een leuke broek! Party!! weet alleen niet wat ik er op moet doen, wordt het koud vanacht? wel leuk om een spagettibandjes shirtje aan te doen, maar een beetje koud misschien? anders heb ik nog wel een leuk truitje!
nu mijn schoenen nog........... Verward

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:59

Leuk joh dat je uit eten gaat met je vriend! Inderdaad lastig als je niet weet wat je aan moet trekken. Ik had de laatste maanden helemaal niets leuks meer. Ik had door de geboorte van Munj en het verzorgen van 3 paarden geen tijd (of prioriteit Verward ) voor het winkelen meer. Heb nu dan pas geleden een aantal leuke dingen gekocht en ook een HELKEBOEL oude troep weggedonderd! Heb nu weer zeeen van ruimte in mijn kast!

Veel plezier vanavond!