Vreemdgaan.. Jouw ervaringen en ontdekkingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ben jij wel eens bedrogen?

Poll eindigt op

Ja, doet flink zeer!
40 (50%)
Zeker weten van niet!
16 (20%)
Misschien... Niet dat ik weet in ieder geval
23 (29%)

Totaal aantal stemmen: 79


sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 01:24

Zep schreef:
@sandra: ik heb een poosje een vreemdsoortige 'relatie' gehad met een 'goede vriend'. Die zat bij mij met dingen waarvan ik vond dat ie dat echt thuis met zijn vriendin moest bespreken.


Tja, dan zal er waarschijnlijk iets toch niet helemaal goed hebben gezeten in de relatie van die betreffende persoon.....
Of hij moet er thuis ook over gepraat hebben, daar misschien nog wat gefrustreerd over zijn geweest en advies van een ander nodig hebben gehad...... Scheve mond

Heb zelf ook wel eens lichtelijke misverstanden met mijn wederhelft, waar we dan over praten, er op dat moment niet over uit kunnen komen omdat we beide nogal stijfkoppig zijn Cool , hier praat ik dan met een goede kameraat over (die toevallig ook van het mannelijke geslacht is) omdat ik er dan nog vol van zit en er wel graag even over wil praten.... Zie hierna de dingen vaak weer wat helderder en kom er dan nog eens met mijn man op terug, waarna we er wel uitkomen.... Lovers

Dit zie ik zelf niet als 'emotioneel' vreemdgaan...omdat je er met je partner ook nog weer op terugkomt en dingen uitpraat.....
Maar als de partner er helemaal niets vanaf weet en hij zijn dus zijn relatie met jouw bepraat om er vervolgens niets mee te doen.....dan vindt ik het al weer anders worden.....

Dus, zoals ik al eerder zei, een leuk hersenbrekertje dus.... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 01:48

heeft ook jaartje of 2 geduurd Knipoog

Heb het contact maar verbroken Scheve mond
*Zep heeft patent op rare relaties*

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 07:40

Als je verliefd bent op een ander, en dan bedoel ik niet een bevlieging maar echt hotel-de-botel-met-jou-wil-ik-oud-worden, en je blijft toch bij je huidige partner om wat voor reden dan ook, dan ga je emotioneel vreemd vind ik.

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 08:17

digitaal vind ik dus ook al vreemd gaan:msn en sms. heb dit zelf meegemaakt en met dat meisje dat dat deed met me vriend ook over gepraat.kon haar wel niet maar heb ik wel leren kennen.heb haar toen ook eens gevraagd hoe zei het zou vinden als ik 'met haar vriend' die ze niet heeft zit te flikflooien. ja toen ging ze het tog wel begrijpen.
ik ben mischien best wel een zeikerd in zo'n dingen maar gewoon een kus op de mond vind ik al nie helemaal oke,waar zou dat voor nodig zijn?wat heb je daar in godsnaam aan?

pas had ik ook een jonge op msn (vriend van me:S)die me even vroeg of ik me shirt uit wou doen voor de webcam zodat hij zich even kon moppen:
ja hallo dus echt nie he daar ga ik niet aan beginnen.ik heb bijna anderhalfjaar een vriend en die wil ik niet kwijt. en anders deed ik da nog niet zo maar.

Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 13:24

Hmm ik kan me echt ik al jullie antwoorden vinden! het valt me op dat er ontzettend veel bokkers zijn die een keer zijn bedrogen of zelf een keer zijn vreemdgegaan.... Stemt niet echt optimistisch, niet?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:10

Ik kan op dit moment niets antwoorden...
Behalve dat ik alles vreemdgaan vind waar gevoel bij komt kijken, of dat nu een sms is, of een fijne nacht!!!
Ook intieme dingen waar geen gevoel bij komt is voor mij vreemdgaan...
Vraag is alleen: wat doe je ermee, en vooral HOE ga je ermee om?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 15:02

Nathalie schreef:
Ik voeg er nog 1 vraag aan toe. Tong uitsteken
Is er iemand die ook al eens dat meisje waarmee vreemdgegaan werd geweest?
Ik wel dus. ongeveer 2,5 maand en daarna is het gestopt, nadat ik vond dat 'ie moest kiezen.
Hij is nu geloof 10 maanden samen met zijn vriendin en zij weet nog van niks. (tenminste, ze weet niet alles..)
En dit was niet alleen zoenen maar all the way..
Nu kun je wel zeggen dan ben je stom als je dat doet. Maar ik trapte in zijn praatjes. Zeggen dat 'ie t uit gaat maken, ik veel leuker ben blablabla.. Hij kon al die dingen zeggen en recht in me ogen kijken.


Heb ik ook meegemaakt, ik trapte ook in zijn praatjes. Ik kwam er later achter dat hij nog een ander vriendinnetje had, en hij had natuurlijk zijn 'echte' vriendin nog.
Ik heb gezegd dat ik hem nooit meer wilde zien, en dat vond hij zo erg dat hij het uit had gemaakt met dat andere meisje, EN met zijn 'echte' vriendin.

We zijn nu drie jaar samen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 15:10

Shaseera schreef:
Heb ik ook meegemaakt, ik trapte ook in zijn praatjes. Ik kwam er later achter dat hij nog een ander vriendinnetje had, en hij had natuurlijk zijn 'echte' vriendin nog.
Ik heb gezegd dat ik hem nooit meer wilde zien, en dat vond hij zo erg dat hij het uit had gemaakt met dat andere meisje, EN met zijn 'echte' vriendin.

We zijn nu drie jaar samen.


Was je de eerste tijd niet ontzettend wantrouwend etc? Hoe ben je daarmee omgegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 15:25

griebels schreef:
Was je de eerste tijd niet ontzettend wantrouwend etc? Hoe ben je daarmee omgegaan?


Weet je, dat ben ik nog steeds. Het is misschien niet eerlijk, maar ik kan er zelf ook niks aandoen. Meiden zijn gek op hem, en heeft dan ook een heleboel gewone vriendinnen. Op school kan hij ook beter met meiden opschieten dan met jongens, en ja, dat vind ik moeilijk. Vooral als hij naar ze toe moet voor een of ander project.
In het begin van onze relatie zijn er nog een aantal dingetjes voorgevallen die niet helemaal klopten, maar echt erge dingen waren het niet. Hij werd bijvoorbeeld steeds gebeld door een meisje die hij helemaal niet leuk vond, maar zij bleef hem bellen. Als ik dan vroeg wie het was zei hij maar dat het zijn ex was, want hij wist dat ik anders heel erg kwaad zou worden. Ik voelde dat er iets niet klopte, en keek in zijn telefoon (erg fout, dat weet ik). Daar stond dan de naam van dat stomme wicht Boos!
Zo zijn er nog wel meer van die kleine dingen gebeurd die hij niet verborgen kon houden, en hij weet nu ook wel dat ik toch overal achter kom, vooral omdat we praktisch samenwonen (hij zit dag en nacht bij mij).
Vaak zijn het ook kleine dingetjes waar hij helemaal geen erg in heeft, maar waar ik zomaar ontzettend boos om kan worden, en dat is dan ook geen reactie van een normaal iemand. Bloos
Hij begrijpt me wel als ik het hem uitleg, maar hij bekijkt dingen heel anders. (bijvoorbeeld als hij wat met zijn ex wil gaan drinken. Hij vertelde het mij niet, omdat hij DENKT dat ik daar boos om word. Ik vind het niet erg, maar ik wil het wel graag weten. Tegenwoordig vertelt hij me alles wat hij met andere meiden wil gaan doen, en dan kan ik er goed mee leven hoor Knipoog ).

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 15:31

Roel is nooit vreemdgegaan en ik ook niet!
Ik weet niet of ik bij hem zou blijven, moeilijk. Ik wil absoluut oud worden met hem, dus misschien zou ik het zelfs door de vingers zien...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:25

voor zover ik weet ben ik nog nooit bedrogen, ik ben zelf weleens ooit vreemdgegaan, heel erg lang geleden maar dat lag ook meer aan de relatie van dat moment

ook ben ik weleens degene geweest waarmee iemand anders vreemdging, als ik zo'n meisje niet ken interesseert het me nix, maar het is ook weleens gebeurd dat ik ineens een hele groep achter me aan had zitten want ik had ... van iemand afgepakt terwijl zij in het buitenland was
nou sorry maar ik wist niets af van zijn vriendin hoe kan ik het dan helpen??
helemaal vervelend werd het toen hij vlak daarna overleed voordat ik het er met hem ver heb gehad, ook op de begrafenis was ik niet welkom, net zoals mijn vrienden dat ook niet waren, terwijl we hem al langer kenden en er meer dan een halfjaar wekelijks met het stappen veel lol mee hadden gehad Scheve mond (zn vriendin zat, zo bleek achteraf, 8 maanden op stage in t buitenland)

nu zoals mijn relatie is, komt het niet in me op om echt vreemd te gaan, ben veel te bang dat ik dan alles kwijtraak, en ik heb er ook geen behoefte aan om vreemd te gaan.
als je een goede relatie hebt, dan kan het altijd weleens voorkomen dat 1 van de 2 iets vaker dan normaal aan een ander denkt, maar dat waait meestal vanzelf weer over
als er iets met die gevoelens worden gedaan, dan is het fout!

vaak is het zo dat als een relatie wat minder leuk wordt, het nieuwe&spannende is er af, of er is gewoon even een wat mindere tijd in de relatie, dat dan in zo'n periode waarin je juist samen aan je relatie zou moeten werken, 1 van de 2 verliefd wordt op een ander, of zelfs vreemdgaat, voor zover ik het heb meegemaakt gebeurd er in een gezonde goede relatie niets met een ander
nu heb ik het even niet over met een zatte kop iemand zoenen, ik bedoel dat is ook hardstikke fout, maar vreemdgaan terwijl je nuchter bent en weet wat je doet, dat hoort niet te gebeuren als je een goede relatie hebt.
Of je dan nog verder wil met die persoon ligt aan jezelf, maar dan moet er imo wel veel gepraat worden en hard worden gewerkt om de relatie te verbetere zodat zoiets niet nog ene keer gebeurd.

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:27

ik ben wel eens vreemdgegaan, er is wel eens met mij vreemdgegaan, en er is wel eens bij mij vreemd gegaan. Conclusie, alle 3 dus Haha! Ik heb er alleen geen pijn van gehad toen mn 1e vriendje bij mij vreemd ging. Ik weet niet, het deed me niet zoveel. Wel ben ik zelf 1 keer vreemdgegaan, had niet gemogen, maar tsja... Al weet ik zeker dat mn huidige vriend niet vreemdgaat, en ik ook bij hem niet vreemd zal gaan!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 00:44

Ik ben bedrogen en heb bedrogen.
Ik had een vriendje en hij had gezoend met een ex van hem, een week later heb ik ook gezoend met iemand anders. Wat eigenlijk betekende dat de relatie al niet goed was, maar we zijn toch doorgegaan.
Tot de zomervakantie, ik ging weg, hij bleef thuis. Ik wist dat één van mijn beste vriendinnen hem leuk vond en ik zei nog "je blijft van hem af!'.
Maar nee, hij ging met haar naar bed.
Dom en stom als ik was heb ik hem daarna teruggenomen, liefde maakt blind en ik was stekeblind, na twee maanden ging het alsnog uit en waarschijnlijk is hij in de tussentijd nog vaker vreemdgegaan.

Later had ik nog een vriendje, maar dat was absoluut niet serieus, maar ik wilde niet gekwetst worden en vroeg hem het niet te vertellen als hij vreemd zou gaan.
Hij snapte niet waarom en zei maar dat hij dat niet zou doen, ik herhaal weer dat hij het gewoon niet moet zeggen, vraagt hij: hoe weet je dat?
Hoe bedoel je dom :S
Maar goed toch had ik nog iets met hem, maar we hadden afgesproken op donderdag en hij kwam niet opdagen.
Ik hem bellen:'ik leg het zaterdag wel uit' (als we uitgingen).
Ik was dus al in de kroeg vor hij er was. Ik ging naar het toilet en inmiddels was hij binnengekomen en stond met zijn vrienden te praten, hij had mij niet door en ik hoorde hem zeggen tegen zijn vrienden dat hij haar had ontmaagd donderdag.
Dus terwijl hij met mij had afgesproken lag hij met een ander te fietsen.

Berdien

Berichten: 64530
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Vreemdgaan.. Jouw ervaringen en ontdekkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:59

Aangezien dit topic wel heel erg oud is, hier een slotje. Er zijn inmiddels al veel recentere topics over vreemdgaan en relaties.