Duidelijkheid van zaken:AAN IEDEREEN

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 07:32

Ik denk dat je je dit soort dingen niet zo moet aantrekken.
Je moet eens weten wat voor Engelse poep ik allemaal over mij heen krijg, en ik weet zeker dat er nog een stel Bokkers zijn die daar net zo (of nog veel meer) 'last' van hebben. Clown
Er zijn gewoon heel veel Bokkers die niet wijzer zijn.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 07:50

Zoals Justy al zegt, zoals de waard is.......
In mijn ogen zegt het een heleboel over de Bokker in kwestie.

Natas, maak je niet druk en probeer het naast je neer te leggen, hoe moeilijk het ook is voor je, wij weten dat je dus niet zo bent, hou je daar maar aan vast Ach gut

Ik heb ook een commercieel bedrijf(je) en ik zit al zo lang op Bokt dat ik niet eens echt een advertentie durf te zetten voor het minste of geringste (en meestal totaal uit de lucht gegrepen) wordt je door dit soort types door de mangel gehaald en dat haalt de lol er snel vanaf, heel af en toe plaats ik wel eens wat maar ik ben daar heel voorzichtig mee.

Ik begrijp heel goed hoe jij je voelt meid, kop op! Ach gut

Ann

Berichten: 13313
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 08:34

Trek het je niet aan, Natasha Ach gut

Het zegt alleen maar iets over de desbetreffende bokker, en helemaal niets over jou.

Je doet niets verkeerds, integendeel, je helpt Wil waar je maar kan.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 08:37

Ann schreef:
Trek het je niet aan, Natasha Ach gut

Het zegt alleen maar iets over de desbetreffende bokker, en helemaal niets over jou.

Je doet niets verkeerds, integendeel, je helpt Wil waar je maar kan.



Mee eens......!

Erna208
Berichten: 2409
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:15

Met dank aan iemand die mij getipt heeft dat ik hier een kijkje kom nemen.

Als mijn naam toch al bekend is bij mensen die al gereageerd hebben in dit topic dan wil ik zelf ook nog wel even reageren.

Ik ben gewoon eerlijk geweest tegen Natasha hoe de zaken met Wil e.d. op mij overkomen. Ik heb ook gezegd dat ik als iemand die niet weet hoe de vork in de steel zit, mijn vraagtekens zet bij de woorden handelsstal en iemand anders gaan helpen. Natasha / Melanie heeft mij het e.e.a. uitgelegd en het is mij duidelijk geworden. Ik ben gewoon oprecht en volledig te goeder trouw.

Ik zie een reactie van Pollytje erbij staan, die heeft eerder deze week wat met mij geruild. Blijkbaar was ik niet de enige die niet tevreden is over haar mentaliteit, want andere bokkers hebben bij een mod. geklaagd dat ze hun spullen en/of betaling van haar niet krijgen. Dat was ik niet.

En dat Natasha klaagt over dat ik niks bij haar heb gekocht, is iets wat all in the game is als je zaken verkoopt. Ik heb haar veel dingen gevraagd, ja. En ik was ook serieus in kopen. Alleen het duurde 2 dagen voordat Natasha de gevraagde gegevens op tafel kon leggen. In de tussentijd zijn er ook andere mensen die hun sjabrakken te koop aanbieden en bij Waterkippie kon ik heel goed slagen. Het is gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.

En ja, in mijn profiel staat met wie ik zaken doe. Dat is voor anderen ook een steunpaal, want ik doe zaken in vertrouwen en als dat vertrouwen misbruikt wordt, dan komt dat wel in mijn profiel. Zo kunnen andere Bokkers zien en vragen met wie ze wel en beter geen zaken kunnen doen.

Natasha, ik heb het idee en gevoel dat je mijn uitlatingen die privé waren en zijn en die bovenal eerlijk bedoeld waren en zijn, hebt misbruikt om mij te kijk te zetten op dit forum.
Ja, je hebt geprobeerd om duidelijk te maken dat jij en Wil geen enkele relatie met elkaar hebt en het al zeker niet de bedoeling is dat mensen denken dat jij er beter van wordt van de spullen die aan Wil waren toegezonden.

Dit had je ook op een andere manier kunnen doen.....

Met een vriendelijke groet aan allen die gereageerd hebben en allen die dit lezen,
Erna

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:19

Citaat:
Als mijn naam toch al bekend is bij mensen die al gereageerd hebben in dit topic dan wil ik zelf ook nog wel even reageren.



De mod's hebben om jou te beschermen je naam weggehaald.

Erna208
Berichten: 2409
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:28

Dat weet ik.
En dat waardeer ik ook zeer.
Alleen, mijn naam is allang bekend en zo zijn de reacties er ook naar.
Dan mag ik zelf ook nog wel even reageren....

Dat ik volledig te goeder trouw ben en mijn opmerkingen naar Natasha toe in alle eerlijkheid en oprechtheid heb gemaakt. En dat het heel makkelijk oordelen is in het openbaar over iemand die je niet kent en niet weet hoe de vork nou werkelijk in de steel zit. Ik heb mijn vragen aan Natasha prive per telefoon gesteld en ik zie hier op dit forum dat mijn goede naam te grabbel wordt gegooid.

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:30

Tuurlijk mag je reageren, een verhaal heeft altijd 2 kanten. Maar in dit geval heeft jouw kant me niet overtuigd.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:25

Tsja, ik snap eigenlijk sowiezo niet waarom het verhaal van Natasha hier zo staat als ze alles aan Erna uitgelegd heeft en ik kán me er wel iets bij voorstellen dat het vreemd lijkt als je die twee advertenties ziet. Ik bedoel, na de Miepsituaties hier en meerdere dingen kan ik me best voorstellen dat je wantrouwend bent geworden.
Ik vind het not-done dat hier een privésituatie die kennelijk al lang opgelost is nog eens met naam en toenaam publiekelijk besproken moet worden.

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:50

Hoihoi mel,

ik weet nog precies dat je gister tegen mij zei trek het je maar niet aan het komt wel goed.
Nu zeg ik deze woorden tegen jou. Ik weet wat jij met je stal doet en dat wil heel ergens anders is(om eht zo even te zeggen). En ook weet ik dat jij zeker neit zoiets zou doen. je bent de eerlijkheid zelf meissie. Ga er mniet te diep op in zoals je ziet zijn vele bokker en beetje boos over als ik het zo mag zeggen. Verders heb ik neits met diegene die het gezegd heeft ik vind het wel een beetje gemeen hoe ze het voorgelegd heeft en bij deze ik ben op niemand bood(heb ik eth recht neit toe) maar mel zou iets nooit doen dus en kleine excuus is wel zo op zijn plaats vind ik. Iedereen probeerd toch eerlijk te doen. En ik dank dat mel gewoon der verhaal even kwijt moest aangezien ze het absoluud niet leuk vond wat er gebeurd is.

We houden contact dikke kus Natasja

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:47

Erna208 schreef:

Als mijn naam toch al bekend is bij mensen die al gereageerd hebben in dit topic dan wil ik zelf ook nog wel even reageren.



Je naam was mij niet bekend hoor, was al weggehaald en ik denk dat meer mensen niet wisten dat het om jouw ging.

Nu heb ik ook even in je profiel gekeken en ik wil wel even hier zeggen dat het vrij normaal is om je koop/verkoop ervaringen in je profiel te zetten zoals Erna het doet, er zijn zeer veel Bokkers die dit doen, dat is niet alleen Erna.
Dit komt voort uit meerdere topics waarin Bokkers aangeven belazerd te zijn of bang zijn belazerd te worden door andere Bokkers, een soort van feedback dus, niets mis mee in mijn ogen.

Wat dit geval betreft, Natasha zou toch wel heel vreemd bezig zijn zou ze de spullen die aangeboden zijn aan Wil hier op Bokt weer te koop aanbieden, dat zou binnen de kortste keren uitkomen.
Ik ken Melanie niet persoonlijk maar alleen van Bokt en op mij komt ze absoluut niet onbetrouwbaar over!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:50

T@nj@ schreef:
Je naam was mij niet bekend hoor, was al weggehaald en ik denk dat meer mensen niet wisten dat het om jouw ging.

Nu heb ik ook even in je profiel gekeken en ik wil wel even hier zeggen dat het vrij normaal is om je koop/verkoop ervaringen in je profiel te zetten zoals Erna het doet, er zijn zeer veel Bokkers die dit doen, dat is niet alleen Erna.
Dit komt voort uit meerdere topics waarin Bokkers aangeven belazerd te zijn of bang zijn belazerd te worden door andere Bokkers, een soort van feedback dus, niets mis mee in mijn ogen.

Wat dit geval betreft, Natasha zou toch wel heel vreemd bezig zijn zou ze de spullen die aangeboden zijn aan Wil hier op Bokt weer te koop aanbieden, dat zou binnen de kortste keren uitkomen.
Ik ken Melanie niet persoonlijk maar alleen van Bokt en op mij komt ze absoluut niet onbetrouwbaar over!


ik vind het wel vreemd om zulke dingen in je profiel te zetten.
Een profiel is voor persoonlijke info, en ik vind dat on betrouwbare transacties zaak zijn voor de moddies.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:03

Erna208 schreef:
Ik zie een reactie van Pollytje erbij staan, die heeft eerder deze week wat met mij geruild. Blijkbaar was ik niet de enige die niet tevreden is over haar mentaliteit, want andere bokkers hebben bij een mod. geklaagd dat ze hun spullen en/of betaling van haar niet krijgen. Dat was ik niet.



Hmm, dit is ook redelijk not done, eigenlijk doe je nu een beetje het zelfde, je haalt er een totaal ander geval bij, ok, doet ze zelf ook een beetje in haar reactie maar ze wijdt er verder niet over uit.

MissJ, het wordt echt heel vaak gedaan hoor en niet alleen onbetrouwbare transacties, eigenlijk zijn het over het algemeen hele goede berichten die je leest.
Moddies kunnen slechts bemiddelen in situaties waarin het fout gaat en zo is de feedback in het profiel ontstaan

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:17

Erna208 schreef:
Met dank aan iemand die mij getipt heeft dat ik hier een kijkje kom nemen.


Dat was ik en ik heb dat gedaan omdat ik voor het principe van
hoor en wederhoor ben.

Daar heb je nu de gelegenheid voor gekregen.

Citaat:
Natasha, ik heb het idee en gevoel dat je mijn uitlatingen die privé waren en zijn en die bovenal eerlijk bedoeld waren en zijn, hebt misbruikt om mij te kijk te zetten op dit forum.


Dit vind ik een merkwaardig verwijt, als je zelf in je profiel bokkies
te kijk zet met wie jij privé minder plezante ervaringen hebt?

Voor die mensen is geen kans op wederhoor...


Scheve mond

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:39

Wat moet ik nu van zo'n topic denken?

Het eerste wat mij te binnen schiet, is niet positief te noemen. Ik vind het eerder een schreeuw om aandacht, als je het mij vraagt: Kijk mij eens in de kijkerd staan.
Het spijt me als ik je tegen je zere been aanschop Melanie, maar zo zie ik het nu eenmaal.

Aan de andere kant kan ik me het wel indenken dat je zo reageert, maar doe dat dan via PB, dit soort topics maken op mij iig niet zo'n positieve indruk.

Ik hoop voor Wil dat hij aan zijn spulletjes komt, maar er zijn ook nog anderen, die er wellicht meer om zitten te springen.

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:49

maudy schreef:
De mod's hebben om jou te beschermen je naam weggehaald.


Iedere bokker die hier langer dan een week rondkijkt, weet dat je via zoeken zo even kan uitzoeken met wie Natasha zaken heeft gedaan (of in dit geval niet heeft gedaan). Dus ik denk dat vrijwel iedereen al wist dat het om Erna208 ging.

Verder ben ik het met Imker eens.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:09

ik had werkelijk geen flauw idee om wie het ging
ga ook geen moeite doen om dergelijke dingen uit te zoeken
heb wel meer te doen Tong uitsteken

maar ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn om zo in iemands profiel gezet te worden
positief of negatief, maakt me niet uit

geval van natasha
jammer dat ze het gevoel krijgt zich te moet verdedigen
zou niet nodig moeten zijn

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:45

imker schreef:
Wat moet ik nu van zo'n topic denken?

Het eerste wat mij te binnen schiet, is niet positief te noemen. Ik vind het eerder een schreeuw om aandacht, als je het mij vraagt: Kijk mij eens in de kijkerd staan.
Het spijt me als ik je tegen je zere been aanschop Melanie, maar zo zie ik het nu eenmaal.

Aan de andere kant kan ik me het wel indenken dat je zo reageert, maar doe dat dan via PB, dit soort topics maken op mij iig niet zo'n positieve indruk.

Ik hoop voor Wil dat hij aan zijn spulletjes komt, maar er zijn ook nog anderen, die er wellicht meer om zitten te springen.



Ik vind niet dat ze om aandacht schreeuwt hoor. En je hoef niet zo iemand tebeledigen want het is een kei aardige meid

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:11

pollytje schreef:
Ik vind niet dat ze om aandacht schreeuwt hoor. En je hoef niet zo iemand tebeledigen want het is een kei aardige meid


Waar beledigt Imker haar dan?
Ik zie dat niet hoor.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:16

MissJ schreef:
Waar beledigt Imker haar dan?
Ik zie dat niet hoor.


Ik ook niet, ze geeft gewoon eerlijk haar mening, daar is het forum voor..

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:35

is het niet gewoon een vorm van jalouzie,
en er is duidelijk iemand die zich daardoor erg voelt aangesproken terwijl de naam er niet bij stond!! maar bokt is een vrije site waar iedereen zich mag uiten, al komt dat soms erg rot/gemeen/waardeloos/gevoelig aan. En waarom mag je je dan niet verdedigen, je hart luchten, de waarheid spreken. Iemand die dag en nacht in touw is voor haar hobby/werk, met behulp van een ander, nou en. Je moet elkaar gewoon in waarde laten, daar heb je veel meer aan, dan vervelende hersenspinsels.

Saar4
Berichten: 2348
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:43

Imker schreef:
Citaat:
Het eerste wat mij te binnen schiet, is niet positief te noemen. Ik vind het eerder een schreeuw om aandacht, als je het mij vraagt: Kijk mij eens in de kijkerd staan.
Het spijt me als ik je tegen je zere been aanschop Melanie, maar zo zie ik het nu eenmaal.

ik ben het hier wel mee eens. Het is mij ook niet helemaal duidelijk waarom je deze uitleg nu geeft. Je hebt het de betreffende persoon immers toch al uitgelegd?

Als er meer mensen zijn die het verdacht vinden moeten die dat maar persoonlijk bij jou aankaarten. Ik vind het heel jammer dat jij nou het gevoel hebt dat je je zo openbaar moet verantwoorden want dat is denk ik nergens voor nodig.

Jouw privé leven gaat niemand wat aan. Al deed je het met de paus dan is dat nog altijd jouw zaak. Mensen moeten misschien eens leren weer wat meer respect voor elkaar op te brengen. Laat elkaar toch in de waarde en als je problemen hebt met iemand regel dat dan lekker persoonlijk.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:11

pollytje schreef:
Ik vind niet dat ze om aandacht schreeuwt hoor. En je hoef niet zo iemand tebeledigen want het is een kei aardige meid


Pollytje, ik beledig helemaal niemand, ik zet slechts een mening hier op het scherm, MIJN mening.
Blijkbaar ben ik toch echt niet de enige die er zo over denkt, gezien de verdere reacties op mijn antwoord.

Ik kan niet oordelen hoe Melanie in het echt is, dat wil ik ook niet eens, ik reageer puur en alleen op dit topic en wat ik hiervan vind.

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:19

ik denk dat het mel er niet om gaat om deze persoon te kleineren, het gaat erom dat er zoiets gezegd word, dit vind mel dnek ik niet leuk. Ze was er erg van overstuur en kan dit begrijpen.

ik haal de volgende zin even naar boven wat ik denk dat mel hiermee wou doen
En waarom mag je je dan niet verdedigen, je hart luchten, de waarheid spreken.

Mel voelde zich denk ik aangevallen door erna208 en vraag mij af hoe ze erbij komt dat mel spullen die aan wil gedoneerd worden dat zoij die verkopen zou. Nogmaals van mijn kant af is het geen aanval maar iets wat ik me afvraag. waarom kom je op deze gedachte????

Verder het verhaal van 2 kanten horen is altijd goed 2 partijen 2 schuld, maar in dit geval is mel wel diegene die raar aangeken word en die eht gevoel heeft dat ze nu niets meer kan verkopen omdat het niet van haar is terwijl het wel van haar zelf is, dat is nu wat mel wil verdedigen.

Mel heeft denk ik eht gevoel dat ze nu haar naameen beetje moet zuiver tenslotte is mel een eerlijk persoon en denk niet dat ze zoiets in haar hoofd zou halen, aan dit soort dingen zou ze neit eens kunnen denken!

nogmaals is van beide kanten denk ik wle een excuus op zijn plaats. Van erna der kant af vanwege het feit dat ze zoiets kan zeggen en zelfs al denken kan, maar van mel der kant af misschien wel vanwege het feit dat ze er een topic over neergezet heeft. verder is het wel; zo netjes egweest van mel om geen namen te noemen en heeft erna zichzelf min of meer zelf verraden door te reageren(mijn mening)!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:31

Erna208 schreef:
Met dank aan iemand die mij getipt heeft dat ik hier een kijkje kom nemen.

Als mijn naam toch al bekend is bij mensen die al gereageerd hebben in dit topic dan wil ik zelf ook nog wel even reageren.

Ik ben gewoon eerlijk geweest tegen Natasha hoe de zaken met Wil e.d. op mij overkomen. Ik heb ook gezegd dat ik als iemand die niet weet hoe de vork in de steel zit, mijn vraagtekens zet bij de woorden handelsstal en iemand anders gaan helpen. Natasha / Melanie heeft mij het e.e.a. uitgelegd en het is mij duidelijk geworden. Ik ben gewoon oprecht en volledig te goeder trouw.

Ik zie een reactie van Pollytje erbij staan, die heeft eerder deze week wat met mij geruild. Blijkbaar was ik niet de enige die niet tevreden is over haar mentaliteit, want andere bokkers hebben bij een mod. geklaagd dat ze hun spullen en/of betaling van haar niet krijgen. Dat was ik niet.

En dat Natasha klaagt over dat ik niks bij haar heb gekocht, is iets wat all in the game is als je zaken verkoopt. Ik heb haar veel dingen gevraagd, ja. En ik was ook serieus in kopen. Alleen het duurde 2 dagen voordat Natasha de gevraagde gegevens op tafel kon leggen. In de tussentijd zijn er ook andere mensen die hun sjabrakken te koop aanbieden en bij Waterkippie kon ik heel goed slagen. Het is gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden.

En ja, in mijn profiel staat met wie ik zaken doe. Dat is voor anderen ook een steunpaal, want ik doe zaken in vertrouwen en als dat vertrouwen misbruikt wordt, dan komt dat wel in mijn profiel. Zo kunnen andere Bokkers zien en vragen met wie ze wel en beter geen zaken kunnen doen.

Natasha, ik heb het idee en gevoel dat je mijn uitlatingen die privé waren en zijn en die bovenal eerlijk bedoeld waren en zijn, hebt misbruikt om mij te kijk te zetten op dit forum.
Ja, je hebt geprobeerd om duidelijk te maken dat jij en Wil geen enkele relatie met elkaar hebt en het al zeker niet de bedoeling is dat mensen denken dat jij er beter van wordt van de spullen die aan Wil waren toegezonden.

Dit had je ook op een andere manier kunnen doen.....

Met een vriendelijke groet aan allen die gereageerd hebben en allen die dit lezen,
Erna


Beste Erna,

Dat ik in dat shabrakken forum schrijf: en nu koop je wat hoor! Is een geintje natuurlijk, al heb je me wel veel werk laten doen met meten en fotograferen.Dat je 2 dagen moest wachten is gelogen.Ik zit iedere avond op Bokt, en de andere dag op stal fotografeerde en mat ik de shabrakken.

Als ik je daarna aan de telefoon heb en je zet ineens vraagtekens bij heel mijn persoontje, daaruit blijkt dan dat je iig geenszins was om iets van mij te kopen, maar goed, even goede vrienden.

Je hebt me alleen erg aan t schrikken gemaakt met je gedachten.
Ik heb je verteld hier een onderwerp aan te wijden, om voor eens en altijd duidelijk te maken wat de relatie tussen de stal van mijn huisgenoot en BM Stables is.Ik vroeg je zelfs toestemming, en je ging akkoord.

Ik vind het wel erg moedig van je, dat je per telefoon gewoon durft te vertellen dat ik de spullen die door Bokkers gestuurd worden aan Wil, zelf doorverkoop met winstbejag.
Vooral omdat je dat dacht van de te koop aangeboden shabrakken vanaf 5 euro.
Nogmaals: er is tot nog toe alleen een pakketje van Oscar aangekomen voor Wil, dus dat kunnen deze shabrakken niet zijn.


Omdat jij misschien rechtstreeks verwoord, wat anderen mede door niet goed te lezen/ op de hoogte te zijn van de zaak, DENKEN, heb ik dit topic geopend.
En ook omdat zelfs sommige mensen die iets aan Wil wilde doneren, dachten dat BM Stables nu failliet was. Haha!