Hallo even wat is er loos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 14:01

lies schreef:
Waarom is dit topic nog steeds open? Kan dit niet achter de schermen opgelost worden? Zometeen gaat Pollytje er nog de bankrekeningnr's bijzetten Scheve mond


Waarom lezen omdat het onterecht is. Wil je mijn adres dan kan je ook krijgen haha mijn bankrekening nope zet ik hier niet neer.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:03

iedereen mag mijn bankrekening nr: ***** tnv Keetelaar e/o
schenkingen welkom

discuseren jullie nog ff door ga ik me ondertussen druk maken om andere belangrijke zaken

edit Laui: rekeningnr verwijderd, er kan nl. ook een automatische incasso op gedaan worden ipv gestort, lijkt mij toch niet de bedoeling Knipoog

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 15:23

nickyu schreef:
iedereen mag mijn bankrekening nr: ***** tnv Keetelaar e/o
schenkingen welkom

discuseren jullie nog ff door ga ik me ondertussen druk maken om andere belangrijke zaken

edit Laui: rekeningnr verwijderd, er kan nl. ook een automatische incasso op gedaan worden ipv gestort, lijkt mij toch niet de bedoeling Knipoog


Niet zo slim om dat neer tezetten toch Als je andere dingen wild doen reageer dan ook niet in deze topic

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:54

ik had al gereageert , en als ik zo alles is lees , wil jij helemaal geen oplossing ,

je weet dat mensen vallen over je profiel , dus ipv die te willen aan passen of nieuws gierigen zelf dat profiel te laten opzoeken
plaats je m maar hier , lijkt me niet zo slim

je geeft alleen maar weer worden van af je eigen kant gezien en
ik heb t gevoel , en dat beredeneer ik uit de door jouw gegeven antwoorden , dat je ook geen rekening met anderen wilt houden

dus dan denk ik sorrie meid maar dan dus maar lekker niet , er zijn grotere problemen in deze wereld
en jij hebt een klein probleempje die een stuk netter op te lossen is dan op deze manier , beetje jammer dat je het op blijft blazen en het probleem alleen maar groter maakt ipv een poging tot inkrimpen van deze

maar ja dat is mijn mening ...

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 15:57

nickyu schreef:
ik had al gereageert , en als ik zo alles is lees , wil jij helemaal geen oplossing ,

je weet dat mensen vallen over je profiel , dus ipv die te willen aan passen of nieuws gierigen zelf dat profiel te laten opzoeken
plaats je m maar hier , lijkt me niet zo slim

je geeft alleen maar weer worden van af je eigen kant gezien en
ik heb t gevoel , en dat beredeneer ik uit de door jouw gegeven antwoorden , dat je ook geen rekening met anderen wilt houden

dus dan denk ik sorrie meid maar dan dus maar lekker niet , er zijn grotere problemen in deze wereld
en jij hebt een klein probleempje die een stuk netter op te lossen is dan op deze manier , beetje jammer dat je het op blijft blazen en het probleem alleen maar groter maakt ipv een poging tot inkrimpen van deze

maar ja dat is mijn mening ...



Hoi

Het gaat niet om me profiel maar dat mijn topics worden gesloten. Ik wil niks opblazen maar moest deze topic starten van me vriend Die dus Blackypain hier op bokt is. Hij heeft alles gecheckt bij me. Ik heb me vriend het laten lezen en hij grijpt in.

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:02

Dame, als ik jouw was zou ik heel snel mijn mondje dichthouden, want jij bent absoluut geen blanco blad. Snap niet eens dat jij durft te oordelen over anderen, kijk eerst eens bij jezelf!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:08

Ik heb op de TEM knop gedrukt, ik vind dat Pollytje ronduit asociaal bezig is door hier nog eens even te posten welke bokkers volgens haar niet te vertrouwen zijn.
Wel eens van privacy gehoord?

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:18

Je zou nog schrikken om iets van een bokker te kopen. Voor je het weet sta je in één of ander pennyprofiel als wanbetaler te boek.

Daarbij, is het niet logisch dat een topic wordt gesloten zodra het te koop aangebodene is verkocht?

Hoelang moet je er nog over doorzeuren dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:20

Toch kan ik me er aan de ene kant wel in vinden dat je positieve maar ook negatieve ervaringen neerzet op Bokt. Zo kun je wel andere mede Bokkers helpen niet dezelfde fout te maken.

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 16:21

Ben in gesprek met irish_lady
via pb

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:23

Ik vind het alleen erg vaag dat je zooooooooooo veel reageert op EA, en dat je zelf nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kan schrijven? Komt bij mij in eerste instantie over als een redelijk jong kind nog. Ik heb van een aantal mensen gehoord dat ze inderdaad negatieve zaken over jouw en de betalingen te melden hadden, wie dat zijn doet er niet toe, die hebben vast al richting de mods gereageerd.

pollytje schreef:
Ben in gesprek met irish_lady
via pb


Waarom moeten wij dat allemaal weten?!

Caira
Berichten: 26067
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:24

En irish_lady is uitgepraat. Wat een onzin.

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 16:25

Ja natuurlijk

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:37

Nogmaals het is niets voor niets dat je geen topic kan starten alhoewel deze is nog open dus waar heb je het over ?

Verder ik moet van mijn vriend enz ; komt niet sterk over

Je profiel hier neerzetten met daarin namen van anderen ronduit asociaal.

Wat ik zeker niet vind kunnen dat je hier gaat schrijven dat je zaken via pb aan het bespreken bent. Geef mij de indruk dat dat niet op een nette manier gebeurt.
Als je dan de discussie aangaat dan open en eerlijk hier in je eigen topic.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:58

Ik ga ook ff reageren:

Pollytje, het slaat werkelijk nergens op dat je dit soort dingen zomaar op bokt neerkalkt!

Je bent zelf absoluut geen onbeschreven blad en ik denk dat je je grote mond maar eens moet gaan houden. Je probeert aan alle kanten de kluit te bedonderen en dan durf je dit nog gewoon te plaatsen allemaal????

Gelukkig heb je mij niet kunnen neppen, maar helaas heb je wel heel veel andere bokkers behoorlijk benadeeld!

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:11

Ik heb vorige week van pollytje een camera gekocht. Netjes betaald, en zij heeft hem meteen netjes verstuurd. Ik heb dus geen problemen ondervonden...

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 19:23

DePennyBitch schreef:
Ik ga ook ff reageren:

Pollytje, het slaat werkelijk nergens op dat je dit soort dingen zomaar op bokt neerkalkt!

Je bent zelf absoluut geen onbeschreven blad en ik denk dat je je grote mond maar eens moet gaan houden. Je probeert aan alle kanten de kluit te bedonderen en dan durf je dit nog gewoon te plaatsen allemaal????

Gelukkig heb je mij niet kunnen neppen, maar helaas heb je wel heel veel andere bokkers behoorlijk benadeeld!



ik bedonder niemand jeetje zeg wat een krankzinning gedoe hier op bokt zeg

pollytje
Berichten: 1572
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 19:25

jeanie schreef:
Nogmaals het is niets voor niets dat je geen topic kan starten alhoewel deze is nog open dus waar heb je het over ?

Verder ik moet van mijn vriend enz ; komt niet sterk over

Je profiel hier neerzetten met daarin namen van anderen ronduit asociaal.

Wat ik zeker niet vind kunnen dat je hier gaat schrijven dat je zaken via pb aan het bespreken bent. Geef mij de indruk dat dat niet op een nette manier gebeurt.
Als je dan de discussie aangaat dan open en eerlijk hier in je eigen topic.



namen van anderen ja dat doen meer mensen hier op bokt en ik ben niet de enige

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:26

pollytje schreef:
ik bedonder niemand jeetje zeg wat een krankzinning gedoe hier op bokt zeg


Nee, alle bokkers die dit zeggen zijn tegen jou aan het samenspannen.... we hebben allemaal onderling contact met elkaar en hebben unaniem besloten dat we jou in een kwaad daglicht zullen stellen. Gewoon omdat we het leuk vinden en omdat er verder niks aan de hand is.

Zo goed?

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:27

Het is een complot >;)

Tong uitsteken

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:29

lies schreef:
Het is een complot >;)

Tong uitsteken


sttttt, niet verder verklappen....

Knipoog Haha! Tong uitsteken

Ik snap niet dat pollytje nog steeds hier durft te komen met al dat ge-nep van haar.... en maar vol houden dat je alles zo netjes doet.... tssss.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:34

Mag ik weten wie of wat Pollytje heeft genept?
Of ga ik dan te ver?

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:37

lies schreef:
Het is een complot >;)

Tong uitsteken


Lies jij bent tegen discriminatie en vooroordelen.
Leg mij eens uit wat jou probleem nu is met Pollytje.
Wat heb jij zelf voor zaken gedaan met haar?

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:38

Natasha schreef:
Mag ik weten wie of wat Pollytje heeft genept?
Of ga ik dan te ver?


Ik denk dat je dan idd te ver gaat Melanie, aangezien het niet de bedoeling is om onderling met modder te blijven gooien.

Als ik voor mijzelf spreek (wel zo eerlijk) kan ik je wel zeggen dat ik wel schade had kúnnen lijden als ik verder was gegaan met pollytje in het hele verkoop-koop gebeuren. Gelukkig is dat niet zover gekomen (dankzij een portie gezond verstand en 6-de zintuig of zoiets) maar ik ken persoonlijk wel bokkers die zij ernstig heeft benadeeld (wiens namen ik niet wil noemen, dat is niet aan mij).

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:40

Natasha schreef:
Lies jij bent tegen discriminatie en vooroordelen.
Leg mij eens uit wat jou probleem nu is met Pollytje.
Wat heb jij zelf voor zaken gedaan met haar?


Ehm, sorry Natasha ik volg je niet helemaal Verward
Waar zie jij dat ik een probleem heb met Pollytje?