naar de paragnost geweest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

naar de paragnost geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 11:00

Mijn dag was gisteren niet zo gezellig. Eerst wezen rijden met Lois en dat was heerlijk. Daarn ben ik met een foto van onze kat naar iemand geweest die foto's "leest" en ook Reiki doet.
Onze kat is namelijk al een tijd niet in orde en de dierenarts kan niets vinden. Als ik hem zelf Reiki geef krijg ik alleen maar knallende koppijn. Vandaar dat ik min of meer wanhopig een afspraak met haar had gemaakt.
En wat ik al vreesde was waae, de kat is helemaal op. Het is nog een heel jonge kat maar wel eentje met een oude geest. Een heel wijs beest wat mij prima heeft gehlopen toen ik mijn rug 2 jaar terug had gebroken. Hij heeft toen de hele dag bovenop me gelegen al spinnend. De mevrouw kende de kat niet maar wist precies hoe hij zich voelde. Hij was moe en het had voor hem geen zin meer. Hij had erge hoofdpijn en last van zijn ogen. Dat klopte ook want daar is het in februari mee begonnen. Hij heeft geen pijn en eet niet meer omdat hij het gewoon beu is. Hij wil rust, een aai over zijn kop en lekker zijn tijd uitleven. Ik vind het heel erg want ik zie hem gewoon aftakelen. Zelf kijkt hij me heel wijs aan (net zo'n boeddha) alsof hij wil zeggen "treur maar niet, ik heb mijn keuze al gemaakt". De jonge kat begrijpt er niets van, die wil alleen maar spelen en zit me heel stom aan te kijken als ik zit te huilen op de bank.
Bahbah, ik zit gewoon bijna te janken hier op mijn werk. Ik hoop maar dat het snel over is. Hij mag van mij gaan, maar ik wil gewoon niet dat het te lang duurt Verdrietig Ik heb mezelf maar aan de bachdruppels gezet want ik heb er meer problemen mee dan de kat.
Sorry voor de ellende zo vroeg op de dag maar moest het even kwijt...

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:05

Kan me voorstellen dat je hier verdrietig om bent..Hoe oud is je kat? Het klinkt mss een beetje raar van me hoor, maar als hij hoofdpijn heeft he, kan het niet zijn dat hij gewoon wat depressief is? Ook dat kan met dieren nl en dat hij daardoor op is en geen zin meer heeft? Is er niet iets wat zn leventje wat kan vergemakkelijken?
Dieren zijn erg intelligent en ben ervan overtuigd dat ze wel weten hoe of wat en ook je verdriet kunnen voelen..weten soms niet alleen waarom en dat is heel frustrerend voor ze.
Veel sterkte!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:44

Ik ben ook benieuwd hoe oud de kat is, verder sluit ik me bij kimberley77 aan! Heel veel sterkte!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:07

Jeetje zeg...wel mooi dat je kat er zo'n rust mee heeft!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:09

Gaat niet over paarden. naar Algemeen verplaatst.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:41

he agtver zulk nieuws is nooit leuk.
Maar als je kat duidelijk aangeeft dat het niet meer hoeft en hij eet niet meer is het wel het beste zo.
Misschien kun je 'm helpen door hem te laten inslapen voordat hij zichzelf uithongerd,dat lijkt mij teminste erg naar..
sterkte