[edit:BartVB]Titel[/edit]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-09 20:05 ]</font>
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is vreemd, mijn kat is 9 jaar en zijn leven lang bij ons (onze poes is zijn moeder
) en dit is pas de 3e keer dat hij vlooien blijkt te hebben...
Ik was van plan om hem zo te belagen met eem vlooienkammetje (vindt hij alleen maar erg lekker
) maar mijn breortje heeft hem buiten gelaten...grmbl...maarre...ik heb altijd al gedacht dat vlooienbandjes erger waren dan zo nu en dan vlooien laten krijgen en dan bestrijden met poeder oid...
Maar dat is dus niet zo???
ik heb er net 3 (of 3 keer dezelfde
) gezien, maar ze glipten telkens weg als ik probeerde ze tussen mijn nagels te pletten...arme vlooienbeesten, maar ja, ik kan ze toch ook mijn kat niet laten plagen met hun gebijt...

Ik met m'n 7 honden en nu nog 4 katten geef altijd een vermogen uit aan vlooienspul
Waar ik wel achter ben gekomen is dat Advantage van Bayer het beste helpt. Je ziet na een paar minuten zo de vlooien dood van je hond of je kat vallen
En je kan Advantage ook bij kittens en puppies gebruiken. Een vlooienband begin ik al helemaal niet aan. Die dingen werken absoluut niet. En om te gaan zitten "vlooien" gaat ook al niet, omdat ik een heleboel handen te kort kom
Ik weet hoe het is *zucht*....