Het is allemaal nog niet helemaal zoals ik wil maar het is een begin. De mensen bij http://www.mediamonks.nl zijn zo vriendelijk om een server beschikbaar te stellen speciaal voor het uploaden van plaatjes voor forums
Ideaal dus. Bijna ideaal anyway.Grootste nadelen van deze oplossing zijn dat de plaatjes nu niet meer automagisch verkleind worden (en ik ze ook niet handmatig kan verkleinen). Verder heb je geen lijst meer met alle plaatjes die je geupload hebt en wij hebben geen kopie van de afbeeldingen (hoewel dat niet zo'n probleem is, mediamonks waarschuwt wel als ze er mee ophouden).
Grote voordeel is dat de plaatjes die vanaf nu geupload worden niet meer allemaal van de Bokt server af komen en dat scheelt mij een paar honder gulden per maand

We zijn trouwens nog aan het kijken of we het toch zo kunnen maken dat plaatjes automagisch verklein worden en heeeeel misschien of er ook een lijst kan komen met plaatjes die je geupload hebt.
Overigens kan je afbeeldingen die je al geupload hebt gewoon op Bokt laten staan, dat is niet zo'n probleem. Eventueel kan je afbeeldingen in je profiel verplaatsen naar picserv.mediamonks.net (vooral als je hele profiel vol met fotos staat) maar perse nodig is het niet.
Anyway, het upload form zoals jullie dit kennen staat er nog, je kan alleen niets meer naar bokt uploaden. Hier vind je ook instructies voor de upload van MediaMonks.
Succes, bedankt voor jullie begrip en ik hoor het graag als er problemen zijn!
. 
Je plaatjes komen nu op een andere server terecht en daar wordt geen lijstje bijgehouden van wat je geupload hebt. Verder moet je zelf die [img] en [/img] dingen toevoegen maar dat moet ook wel lukken, zeker met de uitleg die bovenaan het In The Picture forum staat..
Het scheelt als het goed is wel redelijk wat als het verkeer door de upload minder wordt.
).. Als dat allemaal te regelen is hebben we eigenlijk de oude upload weer terug