six flags holland vraagjes..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:03

Wat ik wel weet is dat ze soms je tas plunderen mocht je je eigen broodje en blikje drinken mee hebben! En dan wordt een dagje Six Flags best wel duur, want wanneer je eten en drinken binnen moet halen wordt heel duur!! Bloos

Veel plezier heh!! Haha!

Tancreda4

Berichten: 24055
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:25

MiGzi_MiQ schreef:
Wat ik wel weet is dat ze soms je tas plunderen mocht je je eigen broodje en blikje drinken mee hebben! En dan wordt een dagje Six Flags best wel duur, want wanneer je eten en drinken binnen moet halen wordt heel duur!! Bloos

Veel plezier heh!! Haha!



Weet je, ze MOGEN niet zomaar in je tas kijken. Daarom konden wij de dieven ook niet laten onderzoeken...
Als ze vragen: Heb je zelf eten en drinken mee? Zeg je gewono nee. ALs ze dan vragen: Mag ik even in je tas kijken - zeg je gewoon nog een keer nee, want ze mogen toch niets en kunnen niets.
Dus gewoon zelf vreten inslaan hoor Lachen

germie

Berichten: 25989
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:23

Tancreda4 schreef:
Weet je, ze MOGEN niet zomaar in je tas kijken. Daarom konden wij de dieven ook niet laten onderzoeken...
Als ze vragen: Heb je zelf eten en drinken mee? Zeg je gewono nee. ALs ze dan vragen: Mag ik even in je tas kijken - zeg je gewoon nog een keer nee, want ze mogen toch niets en kunnen niets.
Dus gewoon zelf vreten inslaan hoor Lachen


Dat is handig, zou ik zelf ook doen
En gingen ze niet moeilijk doen verder? Je hebt er bij die door blijven zeuren.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:37

waarom zou je zelf niks mee mogen nemen Verward mijn hele tas zat vol met eten hihihi... wist niet eens dat het niet mocht...

weer een plus punt voor de efteling dus Tong uitsteken die doen daar ammal niet zo moeilijk over!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:10

Dat mag niet, omdat ze flink verdienen als je daar je eten en drinken koopt. Het is daar nogal duur, maar als mensen geen eten en drinken mee hebben, kopen ze het toch wel. De winst voor Sixflags houdt bij de entree nog lang niet op, dat is nog maar een klein deel.

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:21

passie schreef:
Jah?
Ik ook misschien kunnen we meeten...


Oeps
Dit zie ik een beetje te laat Bloos
Kom net terug Tong uitsteken

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:01

ik ga dus zondag naar six flags, maar nu hoorde ik dus dat er dan ook Lowlands is. Denken jullie dat het in six flags zelf heel veel drukker zal zijn ivm Lowlands?

Ik hoop van niet, want ik vind wachten niet erg, maar te grote drukte is ook niet leuk.. Lachen

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:12

Nou vandaag was het heel druk
Morgen begint het volgens mij dus mischien had het daarmee te maken?
Maar dat weet ik niet Lachen
Als dat zo is denk ik dat het zondag ook zo druk zal zijn. Mischien wel drukker..

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:21

wij zijn ook een keer met six flags geweest, en dat doen we dit jaar dus NIET meer. want toen was het zeker drukker, je zag zowat alleen maar LOWLANDerS.... mjaah op zich was het nog te doen, maar hetw eer was toen ook niet super.