gister op tv: PAARDENMIEPJES

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 17:57

Op Deurne, en ze hadden de schuilnaam paardenmeisjes aangenomen, maar ik herkende ze uit duizenden...
WEet nu overigens wel dat ik niet zó miepig ben om daar heen te gaan... Lijkt me toch niet alles, vooral het afzeiken zie ik niet zitten... En met zn allen op n flat, en een gezamelijk IQ van 10... Nah, blijf toch liever vér van Deurne vandaan...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:01

Hahaha!!!
100% gelijk heb je.
Ik heb het ook gezien, IQ was idd niet zo hoog volgens mij Verward

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 18:09

die jongen kwam nog enigzins 'normaal' over, verder waren ze op t niveau van een 14-jarige blijven steken. Echt helemaal aan t dromen en fantaseren over een carrière... Hmm, kijk, mij lijkt t ook onwijs leuk, maar ik denk niet dat ik daar echt OVERTUIGD van ga zijn op tv...

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:55

jaa ik heb het gister ook gekeken..leek me wel leuk, maar nu echt neit meer!!! wat een domme mensen! dat die vent boos werd omdat dat ene meisje verkeerd opsteeg, hallo, dat mag je toch zeker zelf wel weten?? zolang je je paard maar niet hindert! nee sorry, niks voor mij..

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:08

mwah .....

jullie hebben wel gelijk , ja. ze praatten allemaal over hun cariere , maar niet iedereen die van deurne vandaan komt , maakt automatisch cariere. en die presentatrice zei zo van 'paardenrijden is moeilijk he ' duhh , als iedereen meteen al kon paardrijden , bestonden er immers geen maneges.

groetjes
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 31-03-19 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:43

Het is zeker weten niks voor mij. Ik heb maar besloten dat ik paardrijden fijn als hobby houdt en dan maar wat meer geld kwijt aan goede lessen en geen baan 'in de paarden'. Die jongen was idd nog wel normaal, lekker hollands nuchter ook, hij was niet zo in de wolken als die meiden.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:50

dat meisje zei ook ik wil wel een springstal maar dan moet je wel geluk hebben
zit er niet echt in
ik vond het wel leuk om te zien maar wel streng

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:52

Ik vond het wel gewoon 'ns leuk om naar te kijken, hoe het daar zo gaat. Maar het is niks voor mij om elke dag in een groen rijjasje compleet met donkerbruine broek te rijden. Het idee alleen al Frusty
(is niet banketstaaflig bedoeld voor mensen die op Deurne zitten, zou alleen niks voor mij zijn)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:00

Toen ik 16 was wilde ik wel naar Deurne, maar
zonder eigen paard, geen geld en een kans van heel weinig op 75 mensen die toegelaten worden, leek me niet voor mij weg gelegd.
Maar als ik dat zo zie en ook in andere programma's dan herken ik daarin alleen al, al die net-afgestudeerde miepkes die les kwamen geven op de manege Lachen en er niet lang bleven!
Ken ook een instructrice die was toen 20 en ging net met Deurne beginnen, kon (al) heel leuk les geven. Heel ander type dan die miepkes Lachen
Die vent vertelde ook dat er mensen mee stopten in het 1ste jaar...

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:56

Die jongen (Jan) ken ik!
Mn vriendin heeft haarpony bij m staan. Zn ouders hebben veel geld, hij is behoorlijk arro en verwend. Alleen zo leek het nie op tv. In het "echt" praat ie ook nog eens heel plat twents Haha! . Daar had ie een accent alsofie perfect ABN praat.

Ik vond die miepjes ook behoorlijk Koe

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:59

Vonden jullie het nou echt zo streng? Ik vond het best meevallen......Je leert er erg van, en vergeet het nooit weer. Maar echt afzeiken vind ik iets anders. Dit zijn misschien kleine ergernissen van de instructeurs, kan ik me voorstellen, als iemand anders al heeft opgestegen met een bepaalde fout, en dat de 2e persoon dezelfde fout weer maakt. Maar ja, het kon een foutje zijn ja, maar je moet natuurlijk wel de raad van de instructeur opvolgen
Schijnheilig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 10:59

van mijn instructeur hoorde ik dat je longeerlijn bij t longeren niet gedraaid mag zitten, dan kun je inpakken (in de les kun je dan weer oprotten, en op je examen ben je gezakt). Sorry, maar wat maakt DAT nou uit?
En dat poetsen: tuurlijk moet je goed poetsen, maar een paard zo afrossen... Hmm, nee, dan neem ik mijn paard niet mee. Die kan daar zeker niet tegen, die is SUPER gevoelig, en die poets ik best wel stevig, maar ik zou m door NIEMAND anders laten afrossen. Dikke l*l... Echt niet hoor. En dat lesgeven vond ik nog heel redelijk, maar dat gezeur aan de kant: die loopt te diep etc. Dat doe ik zelf ook, en als ik t zelf doe voel ik me vreselijk l*llig, doe dat recht in iemands gezicht, maar achter iemands rug om... Tsja, zal er wel bijhoren, maar echt DRIE KEER NIKS voor mij...
En dan dat gedroom, doe ik ook wel, ik hoop altijd dat weet ik t wie hier langskomt en mij geweldig vindt, maar dat zal wel lekker nooit gebeuren... Hahaha, ik kan leuk rijden, maar ik denk niet dat ik wedstrijden wíl rijden... Ach, c'est moi he...

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:07

zat ook een bij die was niet helemaal 100% die deed wel zo gek

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:36

Ach jullie overdrijven het, de mensen die ik ken die daar hebben gezeten hebben een leuk tijd gehad. Ik vind dat als je goed kan rijden je niet naar Deurne hoeft te gaan en beter leren rijden leer je daar ook niet hoor. maar het is echt een laag niveau en de meeste mensen die deurne hebben gedana zijn ergens groom nou zonder deurne kun je dat ook worden en groom zijn is zowiezo heel zwaar en ondergewaardeerd beroep.
Ach iedereen doet en leert wat hem het best lijkt.

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:44

ik wilde er 3 jaar geleden ook heel erg graag heen, alleen waren er verschillende problemen:
* ik heb/had het geld er niet voor.
* ik heb/had geen eigen paard.
* ik heb/had heel erg last van heimwee, kan niet langer dan 3 nachtjes zonder mijn eigen ouders en vriendje. ik wordt helemaal depri, raak helemaal in de stress en krijg huilbuien.

ik zou het niet erg vinden om elke dag om 6 uur in stal te staan en je leert onwijs veel van een 'strenge' instructeur, dus daar ligt het niet aan.

van de meiden en jongens die geinterviewd werden: ik ben blij dat ik er niet ben heen gegaan, want ik zie mezelf er niet echt tussen staan, ha ha! Party!!

ik zou wel van sparklin willen weten hoe het daar echt gaat. natuurlijk wil ik dat ook van andere bokkers weten die in deurne op school zitten!!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:50

ja ik vond het toch best wel streng... ik vond dat bonte paard er trouwens wel leuk uitzien, vooral als je zo alleen zijn hals zag, bruin, zwarte manen een een beetje witte manen, heel aprat...want als je zou kiijkt leek het net een bruin paard met een stukje wille manen... Haha! maar het zou inderdaad nixz voor mij zijn, en volgende week zie je de 4e jaars geloof ik Verward

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:45

volgende week inderdaad de vierde jaars en dan komt ook de manege op tv waar ik jaren gereden heb en waar mijn pony gestaan heeft, de manege is nu wel van eigenaar veranderd maar die jongen(brian) die het nu runt met zijn vriendin(marije, zij kan trouwens echt super rijden) die ken ik al vanaf de eerste keer dat hij op een paard stapte.
erg veel bekende dus, ga het zeker niet missen!!

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 11:12

Citaat:
Op 2001-11-08 13:50, schreef Berdientje:
ja ik vond het toch best wel streng... ik vond dat bonte paard er trouwens wel leuk uitzien, vooral als je zo alleen zijn hals zag, bruin, zwarte manen een een beetje witte manen, heel aprat...want als je zou kiijkt leek het net een bruin paard met een stukje wille manen... Haha! maar het zou inderdaad nixz voor mij zijn, en volgende week zie je de 4e jaars geloof ik Verward

Ik dacht dat het een bruin paard was met zwart/witte manen Verward Ik dacht al: dat is apart.Haha blonT

liefs layla d

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 11:44

Volgende week de vierdejaars dus...ben benieuwd, want ik vond de leerlingen nu wel erg jong overkomen, dus misschien dat de vierdejaars een betere indruk kunnen geven van de opleiding.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:29

Ik heb het ook eindelijk gezien, en of ze hebben de domste mensen eruit gehaald, of ze zijn allemaal zo dom daar.....(waarom heb je gekozen voor deze opleiding"'Ja, ik vind het gewoon leuk, om met paarden te werken enzo") maar ik vond btw ook wel een beetje dat de verkeerde vragen gesteld werden. Ik ben ook benieuwd naar de volgende aflevering, maar zo'n opleiding is abso niks voor mij, laat me dan maar lekker hobbyen en daarbij echt geldverdienen (is wel de bedoeling, straks)
Party!!

Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 09:35

gelukkig heb ik het gezien tof man

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 13:29

zag je die jongen, hij kon niet eens lichtrijden Bloos en dat wil ''naam gaan maken'' in de paardensport....... Party!!