Over twee weken vergaat de wereld...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:33

Huh? Waar komt dat vandaan dan?
Ik woon in Limburg maar ik heb er hier nog niemand over horen praten?
Ik geloof er niet in iig. Er is al zo vaak voorspeld dat de werled vergaat.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:34

Jep ik geloof het. Er komt een ongelovelijke explosie van het ontploffen van kerncentrales veroorzaakt door terroristen. Ik ben nu al mijn geld er al door heen aan het jagen want na die tijd heb je er weinig aan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:37

Het vergaan van de wereld wordt al eeuwenlang voorspeld. Steeds is dat op een andere datum en nog steeds draait de aarde met ons er op z'n rondjes. En ach, mocht de wereld toch vergaan, dan merken we dat vanzelf.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:37

De zoveelste voorspelling. Sorry hoor, maar ik geloof er absoluut niet in, en ik vind het ronduit belachelijk dat Nederland met zulke praatjes weer banggemaakt moet worden. Hoevaak is er nu al zoiets voorspeld , en waar zijn die mensen als er weer niks is gebeurt? een redelijk commentaar wordt er dan niet meer gegeven. Vaag..

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:40

Ik geloof er ook niet in. Bij ieder geloof zeggen ze een andere datum. 21 november zou vast wel weer een gewone dag zijn, waar er dagelijks dingen in gebeuren....

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:44

Zo, ik Ben Eerst Limburger Geweest, maar goed, mensen hebben behoefte aan het uitkramen van onzin.

Wat je goed moet begrijpen is dat veel mensen (met name Limburgers) behoefte hebben aan feestvieren. Dit geeft een geweldige reden om een lekker feestje te organizeren op 20 November. Mocht het zo zijn dat de wereld vergaat, dan heb je in ieder geval toch nog een leuk feestje gehad. Als het niet zo is, dan hebben we in ieder geval ook weer een gezellige avond gehad.. Win-Win situatie, perfekt dus!

Persoonlijk denk ik toch dat geeneen Limburger Carnaval 2002 op het spel wil zetten. Carnaval moet doorgaan, of de wereld nou vergaat of niet.. Vergeet niet dat de voorbereidingen over 4 dagen beginnen (11-11), en eenmaal begonnen..

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:44

O jee mytens, stel dat het niet doorgaat? DAn ben je straks gelijk door je geld heen! Ik weet nou niet wat ik moet doen!

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:46

Alweer?
Het houdt niet op.
Er zit nu zeker weer een sekte op een berg op het einde te wachten, wat een onzin en inderdaad als ie gaat gaat ie (ik hoop alleen niet dat ik dan aan het werk ben, kan me wel een leuker einde voorstellen Bloos ).

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:48

Nou ik ben best bijgelovig..
Ik vind het wel een eng idee!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:48

Volgens gelovvigen vergaat de wereld elke dag;)
Of er komt een Meoriet op de wereld.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:49

ohoh dan is het wel te hopen dat het waar is anders is al mijn geld op Schijnheilig

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:59

wat een mafkezen, hebben ze de Maya voorspellingen voor 2012 zeker nog niet gelezen Haha!

toontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:19

april dit jaar of vorig jaar zouden we toch onder water komen te staan of zoiets? is toch ook niet gebeurd. waar is deze praat dan op gebasseerd? kolder van jomanda of zo?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:23

En als deze mensen denken in de bijbel te geloven....
De wereld vergaan is het zelfde als dat Jezus terugkomt op aarde. Hij haalt dan 'zijn' mensen op. (De uitverkiezing, veels te moeilijk onderwerp waar ik weinig van weet).
Zij denken dus dat Jezus terugkomt MAAAAAAR dat is vanuit de bijbel geheel niet te verklaren, namelijk: Jezus komt terug als een dief in de nacht als niemand er op rekent. Dus nu rekenen zij erop en komt Jezus niet terug. (Ik kan wel bijbelteksten uit de bijbel halen, maar ik vind dat je die teksten niet uit verband moet trekken dus doe ik dat niet)
Is al zo vaak voorspelt Gaaaap .
Wat wel Frusty is dat deze mensen ook uitspraken gedaan hebben in de trant van "als Jezus dan niet komt, gaan we wel naar Hem" -> massale zelfmoord.
Dat vind ik wel eng.
Dusse mytens.... Ik zou nog maar even sparen Schijnheilig Haha! Clown
Wie er eens meer over wil weten moet eens op http://www.oneway.nl kijken bij de discussies, daar staat wel meer over.
Groetjes petra

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:23

oow ja ?? go zeg
de wereld zo 11 september ookal vergaan ben nog steeds op 11 september aan het wachten Schijnheilig
woon in limboland en heb er nog niets over gehoord Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:24

Ach ik geloof dat 2 jaar geleden ene Mariska voorspelde dat er een grote watersnood zou komen in de regio Arnhem door een grote orkaan. Gelukkig is er nog geen dijk doorgebroken. Ik geloof het allemaal niet zo hoor.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:03

pff alweer???? moet ik weer dekking zoeken voor al t rondvliegende puin en mn birdie meenemen.
ach nederland zou toch ook vorig jaar al een keer overstromen en er zou een derde wereldoorlog uitbreken vorig jaar maar die heb ik dan zeker niet meegekregen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:17

volgens mij is dat allang gebeurd ... gister ofzo

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:22

Citaat:
Op 2001-11-07 14:44, schreef joostvangestel:
Zo, ik Ben Eerst Limburger Geweest,

*LOL* <b>B</b>en <b>E</b>erst <b>L</b>imburger <b>G</b>eweest ====> B E L G hahahaha
dat verklaard alles... Knipoog

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:23

hm heb nog wel een paar dingetjes die ik wil doen op mijn lijstje, parachutespringen. naar egypte en naar australie, duiken in de caribien en weet ook nog wel een paar leuke jongens Knipoog
ga er maar van uit dat ik daar iets meer de tijd voor heb anders red ik het toch allemaal niet Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: anne21 op 2001-11-07 20:34 ]</font>

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:29

mooie bijbel hoor in die van mij staat geen berekening hoor waarneer de wereld vergaat. Nou meiden/jongens dan moeten we nog maar veel gaan bokken he Haha! (telefoonrekening krijg je dan toch niet meer)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:33

goh, alweer? Ik woon in limburg maar ik heb er toch echt nog niks van gehoord! en volgens mij zou 2 jaar geleden de wereld ook al vergaan

Girlly20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:36

21 november komt de studie financiering Haha! Haha! Haha! Haha! . Das juist een goede dag Haha! Haha! Maar okee even on topic, ik geloof er niet in. Toch weet ik het niet maar ben dan altijd blij als zo'n dag voorbij is. Toch gewoon het idee. Maar het is al zooo vaak voorspeld en ik geloof niet dat dit soort dingen te voorspellen zijn. Dus maak er gewoon maar een lekker dagje van dan. *LOL*