eindelijk ik heb hem

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 10:59

IK heb lekker een PAARS shabrakje nananananananananananaaa
tralalalalalalalalalalalalalalaaaaa
na veel gezoek heb ik er ergens een gevonden anders had ik m via horselover besteld. Zaterdag ga ik m voor t eerst uitproberen of misschien wel vrijdag vandaag niet want het is snert weer en dat wil ik ailin niet aandoen om meteen haar nieuwe dekje te verpesten. ik is zo heppie. ook is mn paarse halster en mn zwarte halster die ze op wonderlijek wijze allebei wist kapot te trekken weer gemaakt en kan mijn nieuwe groene halster weer mooi blijven totdat ik zin heb in verandering. oei ik is soooooo heppie met mn paarse dekje. volgend jaar als ze een keer meegaat naar een meeting dan kunnen jullie hem allemaal bewonderen en heb je geen geduld. dan moet je maar zorgen dat je ons een keer eerder komt bespieden Haha!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 11:09

yeah! gefeliciteerd! Lachen

spelletje??

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 11:16

hey ik heb een ideetje! aks je nou wel gaat rijden in de regen met je paarse dekje dan heb je straks ook nog een paars met zwart paard!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 11:40

Ik heb ook een paars dekje voor Balou!! Staat ook zooo cool bij haflingerkleur!!! Hihihihi paars is cooooool!! Party!! Party!! Party!! (die paars issie!!)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 14:29

geen spelletje moet leren vanavond scheikunde tentamen aaaaaaaaaaaaagh. is ook belangrijk, hoe ging jou tentamen???
maar heb geen behoefte aan een paars paard. amaike zal dekje wel zien zaterdag wantd an ga ik m showen kewlie he. ben ik helemaal hip en dekje is erg paars Party!! paars. ik is er zo trots op. nu gaat mijn grijze dekje met lichtstreepjes in de was. en kan ik leuk afwisselen. tot ik mn zinnen heb gezet op een andere kleur wil nu nog een groene en een hele mooie witte voor als we ooit een wedstrijd hebben.

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:47

ik ben helemaal weg van grijs.. heb 1 grijs shabrak maar is helaas iets te groot voor queen maar boeiend ik rij er gewoon mee grijs is cool
maarre paars wil ik eigenlijk ook wel hebben..... mmm als ik weer geld heb ga ik over op paars denk ikik heb nu een grijs dekje met grijze bandages en dan zou het dus paar shabrak met paarse bandages worden maar hebben ze die ook??? wordt wel erg paars anders he

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 16:38

zag bij olympia in arnhem laatst wel paarse bandages liggen.
paars staat ailin gewoon ontzettend goed. en ik vind het wel lekker vrolijk. ben gek op kleurtjes bont paar=bonte kleurtjes

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:00

haha lachen joh ik zal zaterdag wel eens even goed gaan watchen en uitgebreid verslag neerzetten over hoe goed t ailinnepin staat ok?? kunnen jullie toch nog meegenieten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:56

wie is amaike?

Sorry, ben heel flauw, vooral sinds ik allerlei flauwe dingen meemaak...

Lautjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:37

Gefeliciteerd! Party!! en veel plezier dermee he!
mzzl laura!